Image Hosted by ImageShack.us
< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us


Sanja... Prezime neću otkriti...
Rođena, 22.07.'93.god... na taj dan (bar mi je tako majko pričala...) je u rodilištu nakratko nestalo struje, vani je padala kiša k'o iz kabla, grmilo... A da ne govorim da je bila sredina ljeta...!
Živim u Krilu... malo mjesto između Splita i Omiša...

Jaaako volim svoju obitelj, ali ne želim to priznat... To je nekako i postalo normalno...
Obožavam moje prijatelje, a uostalom, k'o i ne bi...Uvik su tu da ti pomognu, da popričaju s tobom o bilo čemu, da se zezate... Unikatni su!

Volim iskrene ljude, koji se ne srame reći svoje mišljenje o nečemu ili nekomu... Ne volim kad mi muljaju iza leđa, a onda se samnom prave kao da to nešto nikad nisu rekli! Ma koliko istina bolna bila, ipak je istina! Iako, ja vrlo često lažem svojim roditeljima, ali uostalom, tko to nikad nije lagao svojima da bi sebi izvukli ono što želimo...?

Volim gledat filmove, pogotovo komedije... Showbiz&Fashion emisije... Voljela bih da u potpunosti mogu pratiti modu, ali moja mama misli da je bzvz bacati lovu na nove krpice koje nisu baš prijeko potrebne... Dijelom se i slažem s njom... Smatram da se oblačim ok, kao normalna cura... Smatram da odjeća koju nosimo govori o samoj osobnosti čovjeka...

Kao što i po samom nazivu bloga možete primjetiti, slušam techno... Techno i house su mi the best, ali slušam ama baš sve... Rock, naše domaćice, pop, punk, neke narodnjake... Ježim se na hard rock i metal... Ali, poštujem ljude koji to slušaju. Nemam ništa protiv njih, to je njihov izbor... Zar ne?!

Luda sam za dečkima... Pogotovo ako su crni, zgodni, imaju neodoljiv osmjeh i oči, i naravno, dobru guzu... Volim kad dečko ima svoj stav, smisao za humor, i znam da će zvučat čudno, kada u društvu želi ispast faca da zadivi neku curu... Znam, ne postoji savršen dečko...

Nekad znam bit toooliko praznovjerna... Brojevi 10 i 22 (može i 7) mi nekad donose sreću, pa su mi to onda naj numbers... Obožavam papat... Pizzu, krafne i njokiće posebno! Inka (tonik), je nešto najbolje šta sam u životu pila! Obožavam lize!!! Navijam za Hajduk!
Moj zaštini znak -> $ (dolar!)

Najluđi moto koji sam ikad čula: "Živi danas, nemoj sutra!" ,
ali moj životni moto je: "Živi kako se tebi da!" ...

VISIT THEM!!!

...people I know...
Martina_superfrendica
Blitvarka...
Petrica...

...posjećujem...
Sandrich_kraljica
punkerica
jedna_Splićanka

...novootkriveni...
super_ekipa
mala_kraljevićka
other_Martina

MY FRENDS... :)
Image Hosted by ImageShack.us

...Petra (Pexy)

Image Hosted by ImageShack.us

...Iwona

Image Hosted by ImageShack.us

...Carla

Image Hosted by ImageShack.us

...(Mar)Tina

Image Hosted by ImageShack.us

...Mirela (Miki)

utorak, 08.01.2008.

Jednom je neko rekao:
"Nije uvijek lako govoriti o ljubavi. Neki ljudi teško razumiju značenje ove riječi zbog loših životnih iskustava. Osjećaju se prevarenima i odbačenima. Često se više ne usuđuju voljeti i kao da su prestali vjerovati u ljubav. Ipak, ne možemo ne govoriti i ne zagovarati ljubav jer ona jedina ostaje!(...)
Ako čovjek uloži svoj život u nešto veliko, ako ima cilj za koji se nesebično žrtvuje, on se tada rodio za ljubav. Potrebno je izići iz svoje čahure sebičnosti i okrutnosti osobnim interesima i pronaći vlastiti put ljubavi..."



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.