MISLIM ONO....

Ej!kakav dan...kakav vikend...ali jedna stvar mi je sve to pokvarila...jedna od one dvije cure mi je danas kupila nešto,kao neki poklon...uh to mrzim kad netko misli da se može kupiti neko poklonom..istina ima CURA/dečkiju koji se mogu kupiti novcem,poklonima...ali to kod mene ne prolazi...ja to mrzim...i nikad ne bi htio da dobijem curu s poklonima tj da je samnom zbog toga....jer tada ne bi znao da li joj se sviđaju pokloni ili novac ili ja...jer ako je ne mogu pridobiti pažnjom ljubavlju ili nešto sličnim onda ne trebam ni biti s njom...uh kako mi se zgadila ta cura...ali dobro...imam ja i većih «problema»...nikako da upoznam onu crnu...bojim se da ne učinim neki krivi korak...jer cura m ise stvarno sviđa...preslatka je...prekrasna...ali morat ću riskirati...ništa mi drugo ne preostaje...inće volim riskirati,ali za ovu se bojim...uh kako je dobra...
NARAVNO MOJA CRNKA JE PUNO BOLJA!makar ni ova u stavrnosti nije za baciti!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
OVO JE SAMO ZA TEUTU,ovaj dio: NEMA MAŠTE SAMO STVARNOST!!a danas je bilo stvarnosti...ti znaš šta...napisao sam ti u e-mailu...da bi danas moglo biti stvarnosti i bilo je...i to prave...malo je kiša zeznula potpun užitak ali dobro...

POZDRAV SVIMA!

03.04.2006. u 22:43 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

dan po dan...život jednog običnog dečka...

evo nekih dobrih

TEUTA
malecka
micamacakt
jedna cura
matein
anonimnabrineta
neseriseronji
raspoložena
život mi oduzmi
*lelich
jajajajajajaja9999
hoodgirl
kraljicatrotoara
ivona-2





Free Counter
Free Counter



Cursors