Zdenka&Zvonko

U srijeda datuma 20.06.2007. ja sam napisala post...

U glavi mi je odzvanjao njen vrisak i plac,samo slike su mi prolazile glavom,prisjecala sam se svih ovih godina provedenih s njom,svaka suza koju sam pustila za njom nije bila uzalud,jer znam koliko me voli...

Zabavljali smo se svi te veceri.Ja,ti i jos dvije cure.Preoblacile smo se iz jedne odjece u drugu,plesale smo veselim korakom,pile s osmijehom na licu,jednostavno smijale smo se koliko god nam je srce moglo...Tu vecer nikad zaboraviti necu,osjecala sam se kao najsretnija osoba na svijetu,mislila sam nista mi nece pokvariti ovu vecer,sve dok jednog trena nismo zacule lupanje po vratima od sobe.Bio je to njezin stari...Strah nam je svima zastao u kosti.Ja sam brzo alkohol sakrila iza kreveta.U tom trenutku vrata su razvaljena i on je uletio sav bijesan unutra,uzeo je alkohol i bacio ga u zid.Derao se na nas dvije...Zgrabio je kcer i vezao ju je za krevet.Odmicao me je od nje.U glavi mi je odzvanjao njen vrisak i plac,samo slike su mi prolazile glavom,prisjecala sam se svih ovih godina provedenih s njom,svaka suza koju sam pustila za njom nije bila uzalud,jer znam koliko me voli...Vise nisam osjecala fizicku bol,osjecala sam se kao da nemam tijelo,kao sam duh koji pati...Od suza nisam mogla gledati,ali kroz maglu sam vidila iglu.Njezin stariji brat joj je nesto dao,vise se nije opirala,vise nije vristala,sve je poslalo tako tiho.Na trenutak sam pomislila da je mrtva,da je vise nikada necu moci zagrliti,da vise nikad necu dobiti rijec utjehe od nje...Kroz svu tu silnu bol koju sam osjecala u tom trenu uspijela sam se nekako odvezati.Brzinom koju nikad nisam mislila da imam skocila sam do nje i zagrlila ju,no ona nista...Samo je stajala nepomicno.Suze su mi same tekle,vise nisam imala snage se ni pomaknuti koliko sam se osjecala prazno...Nakon nekog vremena plakanja osjetila sam hladan dlan na mojoj glavi,kako me gladi...Bila je to ona.Jos jace sam ju stisnula uz sebe i plakala od srece...Bio je to san koji nikad necu zaboraviti...
Image Hosted by ImageShack.us
Volim te puunooo...
Napravljeno u 12:54 - Izlizi tipkovnicu... (6)


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...SoNgS...

...MiX...

...Me...

MaLo_SlIkIcA...