Tebi, a sada sebi

nedjelja, 17.01.2021.

Tebi, a sada sebi



Kao i na početku svake priče on je postao centar svega. Svega što sam znala i htjela. Sebe sam izgubila u tom cijelom putovanju s njim. Dozvolila sam da postanem samoj sebi ništa. Kako je moguće da jedna osoba može toliko utjecati na ono što zapravo jesmo? Na sve ono što smo znali, htjeli, stvarali? Koliko zapravo vremena treba proći da bih shvatili da se moramo okrenuti i nastaviti dalje bez ikakvog zadržavanja pogleda na svemu što smo imali? Ne ovisno što svaki dan sve više i više gubimo sebe. Moj odgovor je previše vremena. Previše jer uvjeravamo sami sebe da nismo spremni na bol do koje dolazi kada moramo natjerati svoje srce da prestane nekoga voljeti. Ne moram niti napominjati kakav je osjećaj ostati razočaran u nekome. Nekome tko je za tebe bio najljepši i najprostraniji ocean a ti nikada nisi naučio disati ispod njegove površine. Nekome tko je za tebe bio pojam, pojam za osjećaj. Nikada u potpunosti nije bio moj ali bol je bila stvarnija i jasnija nego ikad. Bol koja me podsjećala da sam razočarana i u sebe. Razočarana u sebe jer znam da sam bila spremna dati sve nekome poput tebe. Nekome zbog koga se osjećaš manje vrijedno. No naučio si me da vrijedim više. Više za sebe ne za njega. Nakon tebe zasigurno znam što više ne želim sebi. xx L.



Oznake: #tebiasadasebi #ljubav #dnevnik

17.01.2021. u 14:53 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



  siječanj, 2021 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2021 (1)
Siječanj 2021 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Malo mojih misli. Malo mojih misli nakon njega, nakon nas. Nakon ljubavi zbog koje sam prestala voljeti zvuk kiše..

Linkovi

https://www.instagram.com/tebiasada/