strava blogovi koje čitam
filipa:jedna super cura ciji blog morate čitati
maras:jedan od naj frendova
antea:još jedna full dobra cura!!!
ivan:i još jedan dobar dečko kojeg sam upoznala na coloniama.
ana i dora:Ana je super cura i ide samnom u razred a Doru sam upoznala na Aninom rođendanu (ja mislim)!
marta i mery:Marta je još jedna super cura (super Edi) i ona ide samnom u razred a Mery je isto još jedna ful dobra cura koju sam upoznala preko marte.
Lea:Još jedna super super cura koja isto ide samnom u razred. ma tu su svi super!!!


myspace layout



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts





MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



Myspace layouts



MySpace Layouts



layout for myspace



layout for myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts

tea-the original

20.07.2006., četvrtak

Naslov:

U zadnje vrijeme ništa baš ne pišem. A šta ću kad mi se neda... ma ja sam malo lijena... lud

Ali dobro...
Imam vam dosta toga za reć:

U ponedjeljak je bio rođendan od mie, bilo je super, ful smo se dobro zabavili, iako je bilo nepozvanih gosta... Đino (Dino) je kontao Leu, Elenu, Nicky, a kasnije i Mariju, Eli... ma nema koga nije... vidi se da je frend od Skerbeca (ili kako se već piše)...
Ja sam trebala ići doma sa zadnjim basom (negdje oko 23:40) ali mije pobjegao bas! I ajde onda sam se nekako snašla... vozio me stari od Marasa...

U srijedu (jučer) je bio rođendan od Michelle i isto smo se ful dobro zabavili, slušali mjuzu, najeli se pizze koja je michelle skoro pala kad je nosila od kafića do tamo. I sve bi bilo savršeno da Rijeka nije izgubila 4:1!!! Stvarno smo dobro počeli!!! hrvatska
Ovaj put nije bilo nepozvanih gosta, iako je skoro bilo... samo smo trebali poslat poruku kad i gdje!

Nicky mi je u Milanu...nozaliven

Odoh ja ča... mah

Imam osjećaj da vam nešto nisam rekla... ma javit ću se ja još... valjda...

Boooook...wave

- 14:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
budalasti blog
neš o meni
zovem se tea idem u 7 razred najviše slušam techno. Volim dobre ljude, par osoba smijeh,družiti se sa svojim frendicama i frendovima, ići van i igrati odbojku,košarku i nogomet! Treniram odbojku. Naj frendice su mi Antonella, Marina, Marija, Gina, Ana,Lea i Nicky...A najfrendovi Toni, Igor, Mario, Ivo, Tiho, Buby i Lipovšek
Ne volim glupe ljude lud, iako sam i ja malo glupa smijehnamcorlud!!! Ne volim ljude koji lažu...



RABUZIN,RABUZIN
SUNCE JE NAPRAVIO.
ONO RIJEČKO JE,ONO RIJEČKO JE
I OVE GODINE!!!

myspace layout



Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Informationi
tea the original is a restricted area. Authorised personel only




Cursors