strava blogovi koje čitam
filipa:jedna super cura ciji blog morate čitati
maras:jedan od naj frendova
antea:još jedna full dobra cura!!!
ivan:i još jedan dobar dečko kojeg sam upoznala na coloniama.
ana i dora:Ana je super cura i ide samnom u razred a Doru sam upoznala na Aninom rođendanu (ja mislim)!
marta i mery:Marta je još jedna super cura (super Edi) i ona ide samnom u razred a Mery je isto još jedna ful dobra cura koju sam upoznala preko marte.
Lea:Još jedna super super cura koja isto ide samnom u razred. ma tu su svi super!!!


myspace layout



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts





MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



Myspace layouts



MySpace Layouts



layout for myspace



layout for myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts

tea-the original

09.04.2006., nedjelja

idemo u točku!!!

sve je počelo ovako: prije par mjeseci kad je marija (jedna od mojin najfrendica) čula da će u točki puštat nirvanu zbog 12 (ja mislim) obljetnice Kurtove smrti odmah je rekla da mora ići. tada su neki pojedinci (mia,nicky-isto jedne od mojih najfrendica) govorile da moraju ići, da će one sigurno doć. a na kraju ništa od njih!!!



ovaj utorak me sestra pitala dali ću ichi sa njom van u točku. vech sam znala da me mama neche pustiti ali sam je u petak nagovorila, ali naravno ostao je tata koj me 100% nebi pustio da je znao, na svu sreću ide na neki techaj pa je tek onda kad sam se ja debelo zabavljala saznao. na kraju od svih silnih dogovora ko che ich u točku a ko neche ostale smo samo marija i ja, nažlost marija je mogla ostat samo do 11:30 jer ona živi skroz negdje u pripizdini. popila sam par pivica party, ali mi nije bilo ništa nut. kad je marija otišla cha ja pametan sam nazvala sestru da dođe sa kauflanda di su bili ona i cijeli njezin razred. došla je za jedno 50 stoljeća ali dobro isplatilo se. bila samo još malo sa njima i onda sam išla doma. baš nam je bilo strava iako smo bile samo ja i onam,iako ja ne slušam nirvanu, ali mora se priznat BILO JE ZAKON!!!!!!!!!!!!
jel tako marija???

- 15:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
budalasti blog
neš o meni
zovem se tea idem u 7 razred najviše slušam techno. Volim dobre ljude, par osoba smijeh,družiti se sa svojim frendicama i frendovima, ići van i igrati odbojku,košarku i nogomet! Treniram odbojku. Naj frendice su mi Antonella, Marina, Marija, Gina, Ana,Lea i Nicky...A najfrendovi Toni, Igor, Mario, Ivo, Tiho, Buby i Lipovšek
Ne volim glupe ljude lud, iako sam i ja malo glupa smijehnamcorlud!!! Ne volim ljude koji lažu...



RABUZIN,RABUZIN
SUNCE JE NAPRAVIO.
ONO RIJEČKO JE,ONO RIJEČKO JE
I OVE GODINE!!!

myspace layout



Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Informationi
tea the original is a restricted area. Authorised personel only




Cursors