08.05.2007., utorak

This image may shock you... xxWARNING MUTILATION STRAIGHT AHEADxx!!!

PRIPREMA, POZOR, SAD!!!

XDXD kako me iritira to.. kroz čitav život sam išao uz to.. i uvijek me podsječa na profesora iz tjelesnog, koj drži štopericu i nabrijava se kak če mene debelig i hartavog zrušit i dat mi sulju za polugodište =)=)=)

Al eto i ti dani su gotovi...

Sada se mora živjeti drugačije... sada nema PRIPREME... sada moraš kroz sve kroz pozor i idi...

a jebiga... eto...


Mislim da sam dužan post vama ljudovima...
Kad ste tolko nabrijani na to...

Ajde barem to mogu...

Nda...

HmmMMmMmmm.. kaj se dešavalo proteklih mjesec dana...
A eto....

Probe i probe, ribnjak, BLEK METAL, Gajba i Ivona...

Neam blage veze...

Več se mjesec dana jebemo oko ggajbe i nikak da otvorimo domenu..
Stalno nekakve birokratske gluposti ili neregularnosti...

I BLA BLA BLA... I naravno TRALIČKA!!! HUUUUUUUTŠ HUUUUTŠ

Image Hosted by ImageShack.us

I BOLJE TI JE DA SE SRAMIŠ!!! huuuuuutš huuuuuuuutš

Ke da vam velim... Gabi je prije 2 tjedna slavil Rođkas i eto još jednom da mu poželim SREEETNOO!!

Hih lukša je popušil curu na podosta hmmm.. način...

Ako vam išta znači činjenica da nvi hit raskomadatora je...
"MOJA CURA JE GEJ"

ROFL...

dakle ne znam ke dalje... Cjepil sam se protiv bjesnoče OPET... i opet bum moro...

Ne znam ljudima je doista važno oko mojeg zdravlja, jer me doktori zovu i podsječaju da se trebam cjepit..

Ah... moja najdraža knjiga ima i online verzij što sam beskrajno sretan i neš preeejeeebeeenoo.. sad se mogu sekrajno mnogo puta konzultirati za sve moje teze koje postavljam na ovom blogu...

ALTERNATIVNA HISTORIJA

Mene je ta knjiga naučila mnogo premda za osobu koja nije spremna otvorit svoju dušu, a i moždane vijuge za neke trenutno abnormalne, neostvarive ili konceptualno smješne stvar..

Pojam Zemljinih energetskih čakri, građevine extremnih proporcija koje su pripisane nekakvim seljacima i narodima koji nisu znali pisat ni pravilno hodat... ili dokazi trenutno nadnaravnog koji su prekrivreni ili zataškani..

Svašta svašta i svašta...

Pojam alternativne povjesti neče možda svakoga zainteresirat ili zadivit al neke od tamo prisutnih stvari su stvarno da se zapitate...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

AAAAA... neznam kako za vas al mene boli glava kada mi neko baca krafne u oči...
Al to je samo moj stav... Svi vi zaslužujete informacije temeljene na čistim činjenicama i dokazima, a neke probrane preispitane i treče razredne kvazi činjenice o nekome ili nečemu..

Evo npr. Kjelokupna teorija o Piramidama (u Gizi) kao grobnicama faraona se temelji na jednom malom grafitu koj je napisan 500godina prije krista... Dok službena povjest je složena da su građevine izgrađene negdje oko 2500g pr.kr. 100,200 g + ili - ...

hih DA ZICER... nema niti jednog dokaza o bivanju pokopa, nema ceremonijalnih posuda, artefakata.. Čak su i ulazi u kraljičinu i kraljevu dvoranu pre mali da bi kroz njih prošao sarkofag...

Stepenice su tako male i tolko strme da se običan čovjek teže kreče po njima, a kamoli rulja koja mora furat neš teško tonama..

Na dnu piramide nađene su naslage morske soli starije od 10 000 godina, a prije tolko godina taj dio kopna je bio pod vodom... Nema piramidskih textova ko u drugim piramidama... Npr đoserovoj i bla bla... al te piramide su sve iz kasnijih era nego ove...

Arheolozi su došli do takvih zaključaka jer su nubijski močnici se pokopavali u piramide i neko vrijeme je to bila moda u egiptu... Ali po razumnim zaključcima... mislim da su kasniji faraoni htjeli samo si dati mali dašak čari Gizinog Platoa... Premda to nisu prve piramide.. Ali su jedine koje su sačuvale svoju postojanost i strukturu tisuče i tusuče godina...

Poststavljene su tako da imitiraju položaj zvijezda Orionova pojasa, a ostale u gebiptu ostale zvijezde oriona... The nebeskog lovca...

No bla bla bla malo sam opet se zašprehooo.. neču vas mučit... postoje još stoooootine činjenica u mom mozgu, al neču vas silovat njima, ak ne želite znati...

Dakle što sam zapeo za egipat jer mi je Ivončy poklonila malu bočicu pjeska iz IĐIPTA pa sam HAPPY.. PRE SAVRŠENO... neki dan sam se mazo time po faci i totalno sam si zabrijo...

Trebo bi se urokat i prosipat se tim pjeskom, možda zahalam da sam u egiptu...
tako TREŠŠŠ...

Pre dooobroooo...

E da... još jedna stvar... Hih ekipa me zamolila da Sviram s njima u BLJEK METAL bendu koj bu sviro o mitološko, povjesnoj tematici.. Što me Fascinira i zake ne... Nije da sam Super fan bljek metala al eto postoji par blekova koje mogu poslušat...

Načuo sam da bumo obradili Satyricon i Gorgoroth za početak što
je čist oke... Neam niš protiv toga.... A i Amarte, premda to nije blek... Al jebenica...
Weeeee...

STANKICH the BLJEKER...

ROFL

Ajd što sve svijet nebu doživjel...

Ajd barem ču sad imat razloga potpisivat se SaTANKIcH XDXDXDXD=)=)=)

Visim na MSNu i tak... Neam blage ke da delam... Moram učit matiku... Test mi je u četvrtak..
Poslušao sam novi Soulfly demo.. Okej je.. Naskido se melodeta i treša, tu i tam Metalcora i NINTENDOcora... pa ono život je zanimljiv...

Ima se ima... LJUDI ZAJEBAVAJTE LUKŠU!!! JER NJEGOVA CURA JE GEJ!!!!
to je to...

Hmmm... a bend nastavlja i pokušava se nekak snimit al niš od tog.. nemamo s čim.. HIH
Al ono ide ide... RASKOMADAMO i deremo.. neznamo ni sami kaj smo....
Neki dan smo napravili 5-6 grind kor stvari od 5-6 sec... i Stvar za lukšu... Repamo na probama i čekamo lugija da se pokrene.. nije bil na zadnje 3-4 probe...

Ak se tak nastavi!!! huuuutš...

špot špot...

NE znam ke da vam još velim...

Možda nemam ke pametnog reč.. možda da pričam na Francuskom

« La vie (…) tend ŕ la sensation d'un maximum de puissance ; elle est essentiellement l'effort vers plus de puissance ; sa réalité la plus profonde, la plus intime, c'est ce vouloir. ».

Ovo sam ja inače reko... kuiš... to je stankich teorija... XDXDXD da zicer...

hmm. ja bi u švedsku...
I neželim prestat crtat smajliče na noktima na nogama...

i da zaintrigiralo me kako se Kokakola kad ostane u čaši par dana a jako je je malo, onak skori se i smanji se... tj postane ljepljva... Onak ZAAAAAAKeee???

To zbog karamele???

I da BOJAAAAN promjeni nik na MSNu ONAJ BANANAEL me malo muuuči... =)=)=)=)=)
E da ima ko kaj za jest??' Naravno slatkog???

Ajde napuštam vas...

Image Hosted by ImageShack.us

I pokušajte bit Snošljivi (tolerantni) i bogati u riječniku...
Jer kako bi Veki reko... "BOLJE Orgazam U GRMU NEGO DVA RUKOM"

Jedan 7 za sve vas

I

ATTITUde AnD REŠpEkT

I gledam vas svojim EMERSKIM pogledom!!!

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3