17.04.2007., utorak

Misanthropolis of Utopia and The wake of burden in your eyes...

Dakle... EVo ga...

Smogao sam i ja snage da se dogegam ovdje i napišem post...
Al onaj ČRoo grim nekro pravi...

Eto uhvatil sam vremena između krečenja, Klopanja i Braka da neke korisno i napišem....

Ah... Ke da velim, tj od kud da počnem... JEbate..

NIkad neznam odkud krenut...
Ah idem...

Sve je krenulo negdje prije 50 - 200 tisuća godina na okrilju pacifičkog i indijskog oceana...
Na plažama lemurie i MUa...

ROFL...

Ma zajebavam se...

Sve je počelo.. Selidbom Killer arijevaca iz podnožja nepala u krajeve prema europi te po jarićevoj teoriji selidbom u ove krajeve.. ROFL

Ma.. Sve je to Zlatna kočija koja se pretvori u bundevu poslje 12...

Al ni tad ni sve shity shity pooo...

Jebiga... Ajd.. SVe je neak na mjesstu, samo se malo stvari disordraju... Tu i tam bla bla..

Jebiga barem su praznici jebeno prošli...

Bilo je svega i svačega...

Ekipe, provoda, ljubavi, piknika, klope, zabranjenog sadržaja, Konficiranja osobne i raznih paukova...

Svega i svaćega...

BLACK METAL ( rofl )

I tak poziro sam u gorgoroth majcama sa emo stilom ili bio ČROO grim nekro viking sa Immortal majcom...

Svega..

Uostalom.... Jebeno sam se proveo prek praznika...

Svakodnevna zajebancija, uživancija, klopa, iživljavanje, divljanje, drpanje, i svakojakih novih iskustva with IVONCHY...

Ne znam... neke novog..

Pere me jako Underground Melodeath faza, al u to se uklopija i FOLK te black metal fazica...

Ili još gore faza gramatičke korekcije... ISSSS
KU-KU Ivona me faking zarazila time..
Sad ispravljam ljudima njihovu gramatiku..
Al nedam se ja tak lako!!!

NEPISMENOST RULZZZZ!!!

Da ziher više sam tolko tulav da ne znam nit bit nepismen...

Ah.. Svijet je okrutan...
Neki dan me to iživciralo da sam hodo po cesti i osjetil da me neki pimpač pipka po nozi... Jebate ja se okrenem ono neki pes trći zamnomipokušava me čvaknut..

Malo sam ga ošinul po bulji, al on je men več prvi piknul za nogu...
Neki mješanac.. Kitu znam ke je to...

Al ni mi valjda ništa napravio...
Ništa strašnije od egrebotine.... NADAM SE...

Al nije to najbitniji događaj praznika...

Tu je bio i koncert INCITERA U AKVARIJUSU...
ONAK DA U AKVARIJUSU SE SVIRO TREŠ!!!

XDXDXDXD

Sve puno metalaca i ekipe...
Onak jebenica, sam bed ke ivona ni bila tam jer je bila in Austrija ON A SHOPPING SPREEEEEEEEEEe..

I dobil sam Mozart KOOgle... weeeee..

Ivona: Matija jer ti voliš marcipan??
Matija: Ah da...
Ivona: Matija jer ti voliš marcipan??
Matija: Ah da...
Ivona: Matija jer ti voliš marcipan??
Matija: Ah da...
Ivona: Matija jer ti voliš marcipan??
Matija: Ah da...
Ivona: Matija jer ti voliš marcipan??
Matija: Ah da...
Ivona: Matija jer ti voliš marcipan??
Matija: Ah da...

JEEEEJ KOJ DEŽAVU i ODGOVOR JE IZNIMNO MNOGO...

hih... Malo sam se ujeo i dobil sam još i parfemćek..
Weeee... Sad ne mirišim na mamin dezić više...

THnx iVONA...

A i sad izgleda ko princeza od Monaka... Bokte ima robe ko sultanova kći...

Dok se ja krpam s krpama... Al nije bed... SAm sebi sam lijep...

A i bili smo onak na pikniku u Maximiru...
Opa mala...

I donjeli konstataciju da postoje 2 jezera više nego Ivona zna i još 2 koja matija zna nać.. ROFL XXDXDXDXDXDXD

I svejedno mi je dožna neke stvari.. Ak bu negirala pitali bumo Lucu.. JEr tak iVONA naughty

Jebenica... Ja bi jeo Kolače i francusku...
JEbenica...

Btw primjetio sam da Žena iz Davinćijevog koda liči na ivoninu mamu...
I to i tralička misli..

Mogu reč da je sve bilo fakat pre supać ove "praznike" zahvaljujući iVONI, TRalalalalali, Jariću, Helly, Lukši, Bojanu, Gabiju, Lugiju,Stipli, Sliniši i ekipici... party

E treba sad hitit neki tulum i gledat STAR TREK DO IBERA...

STAR TREK IST KRIEG!!!

HIh umjesto blek metala.. Premda jarić i ja moramo osnovat neki grim nekro pagan wannabe emogrindblack bend..

Krasno... Nisam dugo niš oglazbio... Mogao bi..
Treba na solo probu otić jedan dan...

E da i Skupili smo paru Za metalGAJBU i ovaj tjedan uplačujemo i počinjemo radit sajt.. a do tada imamo Onaj Kaktiga MAJSPEJS

i zato svi koji ne žele plačat članarinu i koji nežele da od njih ubiremo porez i da ih potkradamo nek se registriraju na to
( bang lud naughty rofl ) METALGAJBA

Image Hosted by ImageShack.us

(IDITE NA METALGAJVU ili ČEMO DJELOVAT)
---- MEtalGAJba INterventna jedinica!!!!----

Weee...

Sve je rastureno... Imamo hrvatsku za Jaja...

TENX vekiju na parama i OVO JE POZIV SVIM OZNAČENIM NOVINARIMA METALgajbe da prime se POSLA i počnu pisat o svoje označenim grupacijama!!!

AJMOOOO!!!

NA POSEL STOKO...

Brijem da bi to bilo to i misli da ak treba mogu vam ostavit lirike od naše 1. pjemse koja nema trenutno ime...

RASKOMADATOR - "PARADISE SOMETHING"

From this cosmic radiance and sonic storms we engage the machine…

Catastrophe and collision
Death from above, absolute zero now mankind

Haunting in paradise…

All is nonsense all is sacred…

Entrance far from exits grip…
Nowhere out of form, mislead in design…

Haunting the heavens far from right,
Everything is nothing same as I…

Visions implode sanctuary no more…

Closed quarters far from life…

Bitter punishment is at hand…

Subliminal utopia never said, my life disease never spread…

Haunting in paradise…

Over and over again, my sleep severed from the depths
Your downfall and I…

Our solar flare the death from light…

Do we expect this out of a haunting from paradise…?

Books filled with blank endings that never start…

Heeling thy soul
Cursed by domination…
Constance of touch…

Death of a dream…
Ending by a haunting in paradise…


From the start of the stellar cross and dimension end… To the brink of birth… Again I mock the visions so impure… Our human need for everything is in satiable… Our might is limited… still we like to rule everything in our sight… This world dominated its end now created… Stars that mock our way and paths that seek no light…

Deliver me to the point of everything and say I’m nothing…
Build this world from sin and soul to end it in antimatter and gold…

Creation of limitless power and perfection by the confrontations of them… Those marking the end of the path end of the soulless unlead…

Haunting in paradise is NEVER AT END…


ATTITUDE AND REŠPEKT!!!

JEDITE MESO I ŠTUJTE SOTONU!!!

WEEEE...

Kisss svima samo ne njima i pozdrav onima koji se ne osječju kao oni!!! ONak UGHHHHHHHHHHH RASKOMADAFAKINGDATOR...

papa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3