08.02.2007., četvrtak

Is this Metal?? IT's THRASH FUCKING METAL you stupid GIT... (no hard feelings) It's just me...

OJ OJ djevojke evo da se i ja javim malo...
Onak podulje ne pišem postove..
MOžda se onak Điberim da dobim što više Komentara

Da ziher...
XDXDXDXD

Onak no da odma krenem dalje...

Onak u srijedu smo prasnuli na avanturu...
Krenula je oko 4 iz moje kuće prema MD-u...

Onak...
Glavni protagonisti, Štef ( THE MASTERMIND ), Stankich (THE MALO MANJI MASTERMIND)

Krenuli smo s nabrijavanjem na dobre stare popefke nekih efikasno nabrijavajučih bendova tipa
SEPULTURA, SLAYER, VIOLATOR, UNCLE SLAM (štefov izum - di je njih našel POBOGU),
DEW SCENTED, WHIPLASH, TOXIC HOLOCAUST..

PRE BOLESNO...
Morali smo se iz TUPA TUPAT..

a i dobrodoošla mi je promjena od Soilworka i ostalog melodeta.. rofl
Dakle uletili smo onak totalno nabrijano...

I ludooo i vidli da su tam samo Pevaljka i 1 Đitra tam...
A reko NIŠTA NAM NEBU POKVARILO VESELJE...

IDEMO SE IZ TREŠIRAT...

I tak dakle...
došli smo u najmanju sobu koju inače nevolim Plavu, al nije bed..
Od Next time Sviramo u pravoj Muškoj sobi ROZOJ...

Ja ono, sjel za bubnjeve nakon 2 mjeseca i jedne tužne epizode...
Kak još ovak i onak neznam svirat i još nisam sviral 2 mj. zabrijal sam da bu to bil smeh opči i da bum se zbrukal do jaja...

Al eto...

Prvo smo svi htjeli poslušat Ivana (gitarista ima BC RICH - BICH gitaru sa bossovom multiefektom mb-50 il tak neš)

Stvarno odlično zvuči gitara...

Baš Ono OLDSCHOOL treš...
Al da se i neki srednji school i NUSchool Treš svirat rofl

I ja sad čekam Onaj 1. rif...
Da vidim kakav je...

I frajer Opali...

ŠTEF I JA IMAMO ISTI ZATUPLJENI POGLED i ono u nevjeriici smo..
lik pred nama šilji ONO..

Mi stojimo i slinimo...

NEVJEROJATNO...

Pitamo mi njega kolko sviraš ti ono???
Lik veli 7 GODINA (btw ON IMA 15)

E frajer bi mogel mjenjat Kinga na koncertu od Slejera..

Kolko je dobar i ne pretjerujem...
Lik sve finte zna jer je školski učen i doma je još nabildavo svoje znanja
Pomoču raznovrsne zikke ke sluša...

Znam da ovog nema kod mene u repertoaru al on je ajmo reč fan ovih bendova kolko sam iz nekih priča skužio i tak

Grave digger, Slayer, Dimmu Borgir, At the Gates, Pantera, Scar symmetry itd...

Dakle frajera ne jebe, sluša sve i bere finte od svega.. Svaka mu čast na nepredrasudnosti...

JEBAČKI...
DAKLE ŠTEFA I MENE SI ZADOVOLJIO I VIŠE NEGO POTREBNO ( a nakraju je to ispalo dali sam ja tebe glazbeno zadovoljio) roflnutnaughty

Pre dobrooo SVIRAŠ i čast me da sviram s tobom...

Uostalom da ne potrošim sve na Iveka...
Moram i malo druge pohvalit...

Dakle Pevaljka..

LUKŠA hmm...

neznam ke reč...

DOšo sam tamo malo skeptičan...
samo u njega (ali tko sam ja da sudim, pogotovo kad neznam)
I lik se zadero...

BOW DOWN TO THE THRASHER...
I ŠTEF I JA...
Opet isti izraz face...

ONO LIK skida Maxa i još bolje nag sam Max.. (dakako pretjerujem samo da malo lukši natepam naughty )
Možda se još poboljša nakon ovog...
Netreba... čisto dovoljno..

Lukša on je Zakon osoba, mali napaljenko i tipični primjer otmjenog Klošara (znate onaj lik koj imam para i uvijek daje najviše za cugu)
XDXDXDXDXD

On je tipični Trešer...

Dakle ono hrpe Demo treševa iz Bay Area ili tog Stila i standardne TUPA TUPA snage... Sepultura, Slayer, Tankard, Testament, Kreator, Sodom, Exodus...

Nemre se bez toga...

Dakako ono u zadnje vrijeme si svi punimo glavu nekim Underground Britiš treševima poput EVILE il tak neš...
Al i drugim jebačkim bendovima ne baš tolko poznatim u ovim krajevima...

Mislim određenom sloju Metal populacije vjerojatno jesu...

Tipa Violator, Whiplash, Evildead, Sadus, Epidemic, Delirious, Wargasm, October 31, M.O.D., Blind illusion, Sauron, Toxic holocaust, Uncle Slam,
Pitch black I tak...

AAAA preee dobroooo...

Dakle od sebe mogu dat najviše, jer Znam da sviram ono što volim bez ikakvih natezanja jer smo svi došli s istom najerom... Duplu buma valjda krpali, al bumo nekak.. ROFL...

JEdva čekam nove Probe..
A i štef koj je iznimno pozitivno skeptičan prema nama ( ŠTEF inače ne pokazuje emocije one pokazuju njega, dakle ne očekujte od njega neš rofl ; ma samo se šalim ŠTEF JE CAR, pogotove njegove ŠUZE )

Onak...
Da dakle...
Neam blage ke da još velim...

E DA KAK SAM UPAL NA TERION TO JE BIL SMEH DESETLJEČA...
Pijana ekipa slučajno razbi staklo na izlazu za tehničare iz bugalooa i proguraju se kroz rupu veličine 30X30 CM
PREEEEEEEEEEDOBROOO...

MOgu reč da mi je bilo zanimljivo na koncertu ,jer su terioni fakat napravili spektakl, a i digeri.. Premda to DEFINITIVNO nije moja mjuze.. Odajem respekt jer su stvarno genijalno, ne uštogljeno i jebački odradili svoj posel...

Svaka im čast, čak sami i započel pogo na Diggerima ,al vjerujte mi Ni to zikka za pogo..
Dok Terioni malo više jesu...

Ajd ono.. da se i ja žđiberim koj put... OOO DA DA DA

i neznam ke da vam više velim...

Ovaj put neznam nemam neke pjesme...
Mislim imam al nebum vas siloval..

AJD jedan

THRASH (čitaj TREŠ) FUCKING (čitaj FAKING) METAL (čitaj METAL)

I

ATTItUdE and reŠPekt
UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...

Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3