25.12.2006., ponedjeljak

Universe is just a part of my Heart...

Možda znate ,a možda i ne...

Svijetlost što dolazi sa zvijezda i ostalih galaxija je zapravo pogled u duuuboku prošlost...

npr... sa zemlje pogledate li našu najbližu prijateljicu "andromedu" vidite ju kakva je bila prie 2 milijuna godina...

Hmmm mnogo vremena za promjenu...

dakle obješnjenje , svijetlost putuje 300000 km/s (300 tisuća) što je full brzo ,ali svejedno put je fakat dugaćak... Dakle...

Ali pogledom krzo teleskop Putujemo kroz vrijeme i prostor...

dakle...



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

Za Dariju...

Život je jednostavan od samog početka do kraja...
Stvoren si od jednostavnog plus jednostavno plus jednostavno

sve dok se ne desi nešto...

Kolektivno uzburkana misao počinje isticati da
skup jednostavnosti zapravo komplicira stvari...

Nekome je zraka svijetla samo to
,ali ona je spektar svega i ničega...

ta zraka te spaja s nekime koga vidiš ,a nemožeš..

ga imati...
ga dotaknuti...

ali sama ta nejednostavnost i daje mogučnost da ga pamtiš zauvijek...
Uvijek je s tobom makar je bila miljama daleko...

i ako za trenutak nestane svijetlosti, ti je imaš tamo gdje je želiš...

Hvala ti za trud i borbu... jer dala si sve za mene ..

sve moje mane
malo su manje...

ali sve će jednom nestati...

ali..
ali...

ovo nije tužna priča..

Sve nestaje osim Energije koja ti je dala da
jednostavno nebudeš Jednostavan...

Hvala za sve...

Ti si moj vodik ,sunce toplina ,a ja mali helij koj dolazi...

=) =)

za Ivonu...

Harmonija dodira i boje...
borim se za oboje, ali živim za nešto treće...

ipak pogled na tebe mi je najdraži...

Kao čistina bogata svime ,ali ne ...

kamen po kamen gradim svoju piramidu da uglendam Njenu...
Jer iz visine pogled na njenu mi daje sve...

bespuća i nezamislive granice
pitanja i odgovore...

ja sam samo mali čovjek u malome gradu na malom kontinentu u beskonačnosti...

moje srce ima mjesta za sve ,ali je dovoljno malo da te sakrije...

budi mi blizu...
bliže...
tu...

u mom srcu...


Univerzalka

svjetlo te mami i pokazuje put,
ali tko kaže da je put lak i da nije trnovit...
ali ko zna isplati li se...
trud, muka, žrtva..

..sve su to sastavni djelovi samog
tog svijetla što ti pokazuju put!!

Pa jedino što možeš učiniti je da ima ponudiš isto to...


("Fotonima svijetlosti treba 10000 god da se pomaknu 1 cm u suncu
,a kad se odmaknu od sunca idu 3000000 km/s")


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3