prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (17)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Malo o meni

Zovem se: ne zovem se,drugi me zovu :)
Dolazim iz: grada
Godina imam: 19 (al ne ponasam se u skladu s njima)
Slusam: sve po malo (a nesto i vise)

Blog je otvoren da pomocu pjesama izrazim svoju tugu (ili srecu) te mi je cilj ostati anoniman.Pjesme ne pisem radi komentara vec zbog osobnog zadovoljstva (ili nezadovoljstva).Hvala vam na razumjevanju.

Moj mail ako zelite nesto pitati: tearsinmyeyes(@)net.hr (izostavite zagradu)


Linkovi

Prorok
Maleno pjesnicko srce
Moja razmisljanja
Ljubav..ah..ljubav Vitar u kosi
Lady Jane
Dijete u meni
Magicna noc
Clear Flame
Amanyttheia

Autorska prava

Sva prava su pridrzana i zabranjeno je koristenje (i svojatanje) bilo kojeg od radova bez pristanka autora.

dizajn by: Tincha


ponedjeljak, 31.12.2007.

Cekam

Volim tebe,volim od sveg srca
Moje srce samo za te kuca
Ako ikad odes od mene ti
Moje srce ce uvenuti.

Volim tebe,volim najvise na svijetu
Nema takve vise na cijelome planetu
Ako ikad odes od mene ti
Ono ce kucat prestati.

Ako ikad zavolis i ti mene
Znaj da ja cekam samo tebe
Eto toliko puno meni znacis ti
Nadam se da ces to jednom i ti shvatiti.



P.S.

Sretna vam nova 2008 godina.Zelim da vam
bude uspijesnija nego stara, takodjer vam zelim
puno zdravlja,ljubavi i novaca. Pozdrav ostavljam.



| komentari (15) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.