Opis bloga

i hope i`ll find you one day < 3

blog otvoren:
08.06.2009.



SHE

undefinedŠesnaestogodišnjakinja ;)
borbena.
iskreni sanjar.
romantična.
uvijek nasmijana.
sa stavom.

undefined


< 3 :*












































credits
Design: murderscene
Help: nic96ole
they try to change me but they realize they can`t
nedjelja, 19.12.2010.
napokon je gotovo. još samo 3 bezopasna dana. osjećan se ka da san bacila neki veliki teret s leđa, škola me ova zadnja dva tjedna uništila, isisala sav život iz mene. al ne, neću to više dozvolit u 2 pol, sad znan sve profe, njihov način rada i za šta se koliko triba učit i da se nikad ništa ne ostavlja za zadnji čas. i zadovoljna san proć ću sa solidnon četvorkon :)
božić je tu za 7 dana u sebi ne osjećan ni B od božića šta je čudno s obziron da mi je to najlipši dio godine i dio zime. jbg. doć ću ja sebi samo san malo izgubljena u prostoru. ne znan za vas al mene nikad ne uvati ona shopping groznica. kupin neke sitnice za par najbližih i to je to, a najviše volin dobit novce i kad skupin određenu svotu otić u shopping jer jednostavno ne volin kad mi se napamet kupuje. a uostalon darovi za mene i ne predstavljaju božić oni samo uljepšavaju blagdansku atmosveru i ništa više.
I mislin iako još nije sigurno da ove god prvi put naon 7 godina neću na skijanje. malo mi je krivo ali neman nikakvu ekipu za skijat ove god, pa se toplo nadan da ću se ove praznike zabavit doma.
dr. prigodon malo duži i ozbiljniji post. jel kod vas sve ok? di ćete za novu? samo mi nemojte bit depresivni, nema to smisla ;)





| 01:01 | Komentari (15) | On/Off | Print | # |