tear_in_the_shadow

04.02.2007., nedjelja

ev mene........dakle, juče smo bili van povodom mog rodjendana.........hmmm.......pokušat ću vam ispričat sve najkraće šta mogu....dogovorile smo se u sedan na poljani al su kika, tereza i vesna kasnile zato šta je terezi malo uho krvarilo jer je prominila naušnice......onda smo ošle do kike, a tamo sve krcato.....i tako smo dok smo šetale kalelargon došle u onu ka pizzeriu(ako se to može tako nazvat) nasuprot maestra i lipo mi naručile pizze kad ono dojde neka stara baba ilitiga konobarica i kaže da ona to ne zna pravit.....o bože me sveti sačuvaj, a bolesti.....onda smo se naposljetku ipak odlučile za kiku jer su tamo bila slobodna dva stola.....i, kad smo mi lipo sve popapale ole smo doli do dolca al je sve još bilo prazno........i onda smo otpratile ines do poljane(jer je morala ić ča) negdi oko devet manje dvadeset i onda smo se OPET vratile doli.....ono, da poludiš......onda smo par minuta stajale ispri bassa i dogovarale se di ćemo ić....jopa je onda ošla ča, a mi smo ošle na piće.....poslin smo napokon ušle u bassa, a bilo je ljudi za popizdit.........i vidila ja tamo gašu i doša on do mene i pita me oću mu platit piće......ja išla izvadit novce iz zajebancije kad ono stoji kraj njega neki lik(inače kikin rođak) i pita on mene oćemo se mi upoznat....ja se samo nasmijala i laganini produžila naprid......onda smo malo plesale, kad dojde men kika i pita me oću ja zalomit sa njenim rođakom.....aj neka........i onda malo vesna plesala sa njim i onda tereza.....i tako.....uglavnom, bilo je dobro.......samo mi je bilo ža šta nije bilo tome.....mislin, svaka čast svakome, al nema men do njega........hehehehe........i, eto to van je bilo sve za danas, ukratko prepričano.....do pilanja.....
- 19:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sve o meni i ludjacima koji su svakodnevno u mojoj blizini.....

Linkovi

ime : ana
prezime: nije važno
rodjena: 31.01.
trenutačno iman: 14god
šta znači da san još: osmi razred
u jednoj socijalnoj školi: vidici
u horoskopu san: vodenjak
volin: zajebanciju, slušat muziku, zaljubljivanjecerek, sladoled, sve svoje prijatelje, moju gitaru, odbojku, lito, muziku,brzu vožnju, pravit nerede, svadjat se sa....određenima.....
e, a ne volin:egoiste, umišljene bahate ljude, napaljene perverznjake(nažalost, ima ih i previše), kad mi mater i čača držu prodike, kad mi se neko dere na uho, kad mala dica plaču, gledat krv, UČIT,..........
slušan: uglavnom rock i metal
i to: led zeppelin, guns n`roses, iron maiden, S.O.A.D., itd.
moji najbolji prijatelji su:ines, ana marija, jopa, kike, štruca, krečak, mate
a tu su još i:tereza, kika, vesna, mara, franka
ako želite još bilo šta saznat o meni, javite mi se na msn:brineta-14@hotmail.com