lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Sve o nama i našim zakon zanimacijama.... hehe

Svaštarije....

satić....


Blogovi koje morate posjetiti....

Dorotea
Dodo
Megy
Tea
Tea i Megy

O Dorotei....

Image Hosted by ImageShack.us


IME: Dorotea
PREZIME:Š.....
RAZRED: 6
DATUM ROĐENJA: 28.1.1996.
MOJE NAJ, NAJ
PRIJATELJ: Kruno, Dario, Nikola, Stjepan, Matija,...
PRIJATELJICA: Martina ( tina ), Magdalena (Megy), Ines (Inna)
HRANA: Palačinke i Roštilj,...
PIĆE: Traubisoda, coca cola,...
GLUMAC: Chad M. Murray, Colin Farrell, Adam Rodriguez i Johnny Depp
GLUMICA: Angelina Jolie
FILMOVI: Pirati s Kariba 1,2,3, Gospodar prstenova 1,2,3, 13 duhova,...
PJEVAČ: Justin Timberlare, 50 cent,...
PJEVAČICA: Avril Lavigne.
PJESMA: Perfect match, Girlfriend, 4 minutes,...
BOJA: Crna, žuta, zelena, narančasta, crvena,....
ŽIVOTINJA: Zmija, pas, mačka i dupin.
NAJBOLJE OSOBE NA SVIJETU: Moje sestrične ( Magdalena i Ines ), moj bratić ( Dominika ),
moja naj frendica ( Martina ), moji roditelji,...
SLUŠAM: Sve
LJUBAV: ( no comment )
NEVOLIM: Bube, Tokio hotel, matematiku, neke osobe iz svog razreda ( večinu )...

O Magdaleni...

Image Hosted by ImageShack.us


IME: Magdalena sretan
PREZIME:M.....
RAZRED: 5
MOJE NAJ, NAJ
PRIJATELJ: Stipo, Pero, Kosnaović, Pržić, Hajtić...
PRIJATELJICA: Alena, Ella, Matea č, I mislim sestrične Sanela i Dorotea
HRANA: Palačinke i Roštilj,...
PIĆE: Ledeni čaj brusnica,oranđina, coca cola,...
GLUMAC: Chad M. Murray, Brad Pitt...
GLUMICA: Jessica Alba
FILMOVI: Pirati s Kariba 1,2,3, Gospodar prstenova 1,2,3, 13 duhova,...
PJEVAČ: Justin Timberlare, 50 cent,...
PJEVAČICA: Avril Lavigne, Rihanna, Ciara, Beyonce...
PJESMA: Girlfriend, 4 minutes, Unfaitful, Umbrella...
BOJA: žuta, zelena, narančasta, crvena,....
ŽIVOTINJA: pas, mačka i dupin.
NAJBOLJE OSOBE NA SVIJETU: Moje sestrične ( Dorotea i Sanela ), moj bratići (Zoky i Saša ),
moje naj frendice (Alena, Ella i Matea), moji roditelji, baka X2, djed X2 i svi članovi moje obitelji...
SLUŠAM: Sve
LJUBAV: ( no comment )
NEVOLIM: Bube, Umišljene ljude koji lažu....

O Dominiku...

Image Hosted by ImageShack.us


IME: Dominik
PREZIME:M.....
RAZRED: 4
MOJE NAJ, NAJ
PRIJATELJ: Dorijan, Bruno, Čizma, Kova,...
PRIJATELJICA: Iva, Nataša, I mislim sestrične Sanela i Dorotea, a i sestre Inna i Megy
HRANA: Palačinke i Roštilj,...
PIĆE: Ledeni čaj brusnica,oranđina, coca cola,...
GLUMAC: Mario Mlinarić ( my stric)...
GLUMICA: Angelina Jolie
FILMOVI: Pirati s Kariba 1,2,3, Gospodar prstenova 1,2,3, 13 duhova,...
PJEVAČ: Justin Timberlare, 50 cent,...
PJEVAČICA: Avril Lavigne, Rihanna, Ciara, Beyonce...
PJESMA: samo je jedno...
BOJA: zelena, plava....
ŽIVOTINJA: pas, mačka i dupin.
NAJBOLJE OSOBE NA SVIJETU: Moje sestrične ( Dorotea i Sanela ), moj bratići (Zoky i Saša ),moje sestre ( Inna i Megy)
moji naj frendovi (Bruno, Saša, Kova, Dorijan), moji roditelji, baka X2, djed X2 i svi članovi moje obitelji...
SLUŠAM: Sve
LJUBAV: ( no comment )
NEVOLIM: Umišljene ljude koji lažu....

Svaštarije....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 30.06.2008.

Bok ljudi evo nas... hehe!!!

Bok ljudi evo nas yeswave... Kako ste vi danas??? Mi smo zakon yessmokinthumbup... Peremo noge u malo većem lavoru to jest u bazenu deaddeaddead...Bazen je gromada ljudi smokinsmokin... Da li se vi šta rolate???? Mi se rolamo svaku veče s Dodom thumbupthumbupthumbup... Jel vam se sviđa naš blog??? Stavili smo nešto o nama i naše slike thumbupthumbupthumbup...Mi se ludo zabavljamo. Bit će pravi partypartypartyparty... Joj Megy je danas pojela 6, 6 ljudi moj lizalica, 6 finofinofinofinofinofino!!! Hvala svima koji su nam komali i komajte nam i dalje!!!! Mi se sada idemo rolati!!! Ugodnu zabavu partypartyparty!!!! Ostavite nam vaše adrese u komovima i mi dolazimo komati!!!! Bok mahmahmahwave!! Ugodnu zabavu partysmokinpartypartypartythumbup!!! Kiss kisskisskiss!!!!



| Komentari (1) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.