Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

...we are the best...

-eo ovak-mi smo dvje opaljene glupače iz naj grada na svijetu-vinkovaca.......volimo zajbanciju,dečke,svoj presavršeni blog,frendove i frendice.........
-nevolimo umišljene ljude,onak malo retardirane,laži,glupe ljude,i kuje koje misle da su najljepše........ajd ostavljajte komentare..........pozzzzz

Linkovi










...naši blogovi...
×ana
×tea
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




adopt your own virtual pet!








srijeda, 31.01.2007.

...ja,moje bale,moje maramice,moja gripa,moj kašalj,moje tablete,moj doktor....

...eo mene ljudi javljam se uživo sa svog kompjutera.........jaaaaaaoooo cure mi bale kao potok..........neču više pisat žurim se a i neam pojma šta da napišem..............blabla
tea & juraj

tea jebo te on trideset puta
neznam očuli doč na trening..........
najvjerojatnije ne..................=)
e da i nemoj mijenjat dizajn neka ovaj ostane

p
o
z
z
z
z
z


by: smijehana kraljsmijeh



komentari (36) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.