.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

o blogu:

hmmmm....o meni....šta radim itd.

malo o meni:

ime:tea
prezime:ma eo reći ću vam,LOVRIĆ
razred i skola:6.b u III.OŠ u bj
naj frendice:emina,lucija,martina,viktorija,ema,
valentina,mihaela,marija,petra,nikolina(jao kak je
ona zaljubljena u matu...
nemoguce za opisat...nemoj za ovo
zamjerit...istinayes)još puno njih
naj frendovi:dedić,balilarić,krajačević,novak,
robi,roberto,
franjić,knez,cici,tin,mate,leon,...ima ih
još punoooo
mislim da sam:
-dobra prijateljica
-uviek za zajebanciju
-malo razmaženo zajebano derišteyeszuboroflgreedythumbupsmokin

volim:
-zajebanciju(naravno)
-svog psa
-svoj komp
-svoj mob
-muziku
-igrice za komp
-glupiranje
-druzenje s prijateljima
-hmm...kak da to kazem...dok se mate i cici glupiaju...o isss
smijesni su....i to jebeno
-telku

ne volim:
-školu(big jail..valjd se tak pise)
-glupe
-umisljene
-dvolicne
-lažljivce
-elizabetu švegar(a kak me ta cura moze naljutit...
mogla bi ju izmasakrirat)
-kad me ogovaraju



a ovo je moj Ben(dalmatiner):


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



neš:

Školski očenaš

Profesore naš...
koji sjediš za imenikom...
sveti se pero tvoje...
nestani kraljevstvo tvoje...
budi volja naša...
kako na mjestu...
tako i pred pločom...
dvojku našu svagdašnju...
daj nam danas...
i zaboravi jedinice naše...
kako mi zaboravljamo...
gradivo vaše...
i ne izvedi nas pred ploču...
nego ostavi nas na mjestu!!
AMEN


ŠKOLSKI RJEČNIK

Učionica=kuća strave
Početak sata=dobar dan,tugo
Prozivanje=teško je biti sam
Školski sat=odavde do vječnosti
Školsko zvono=izbavitelj
Ispitivanje=stenjanje u kralješnici
Nedjelja=jedan dan života
Kontrolni=ne okreći se sine
Prva klupa=borba za opstanak
Zadnja klupa=slatki život
Veliki odmor=divljač je puštena
Mali odmor=5 minuta raja
WC=divni signal
Ploča=zelena smrt
Izlazak pred ploču=do pakla i natrag
Dnevnik=crni osvetnik
Roditeljski sastanak=bal vampira
Petica=krvavo zlato

linkowi:

EmA
MaRiJa
MiHaElA
MiA
PaTrIk
ViKi,EmInA,lUcA
EmA,mIhAeLa,MaRiJa

i slike:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 01.07.2008.

€y ljudov! mo!

a eo ja se udostojila napisat novi post...i to zahvaljujuci nikim
drugim nego Emi...Ema hvala na onih 144 komicha...partypartyparty
ljudi ja sam vam dosla do jednog veikog zakljucka...kad zavrsim srednju,
issse kad ce to bit...ja cu vam se odselit u španjolsku.wavewavewave
jedva cekam cetvrtak...vraca mi se moj dragi yuki s maturalca...
gdje je sve on bio,a da sam ja barem mogla ic s njim.prvo je iso u Austriju,
pa onda u Češku i sad je trenutno u Njemačkoj.barem je nekon dobro.roflroflroflroflroflrofl
koa sam ja ljencina...po cjele dane se izlezavam jedva da izidim iz kuce.
vrijedno dijete.roflroflroflroflroflrofl
i tak...jos malo pa iem lezat i buljit u telku....haha...sala do 12h cu bit na
msn-u pa onda ak' mi mama bude rekla da iem spavat cu se izlezavat
do 1-2h dok mi se ne bue spavalo.zubo
a iem ja sad...ostavite mi 150000 komicha,sala 150...moze?ma moze.
ae iem ja sad stvarno vec mi je dosadilo tu pisat neke gluposti,al mi glupo
da obrisem blog,ak' moe drago *malo zlo* moze imat vec valjd 3 godine blog
ja mogu 4 godine...haha iam mj. dana blog.lol
ae iem ja sad...papa
poZzz: svima osim kugi

- 21:17 - Comment To Me... (88) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.