no name:))


pozzich svima .....
ja sam sad evo stavila taj leptir (miš)...danas sam bila kod anje bilo nam je zakon....a onda kad sam došla od anje mama me odma poterala da učimburninmadbangmad, znaš kak sam učila...joj MRZIM ŠKOLU....a nakon toga su mi došli kumovi ,teta i tetak .i onda koće nego tea se rolat sa malom sestričnom....ali mala je LEGENDA...cool kao i nezina sestra...i onda tak..nakon toga nastavlja se pustolovina hhehheh.ja i antonija išle smo se rolat do autobusne...joj kako smo se zezale...i onda kad smo došle kuć morala sam večerat ....i tako mi je danas prošao ovaj dan....pusica svima, a pogotovo 6c razredu.coolsmokinnut


22.04.2007. u 21:42 | K | 21 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



nešto o meni:))


-tea:))
-13 godina
-6c razred THE BEST
-goranova
-đakovo
-brat i sestra
-mama i tata .........
-tenis

Image Hosted by ImageShack.us
PCD-BUTTONS


Free Music

Free Music



Free Music

frendice:))


Anja:zakon:))
Marcela:legenda:))
Marija:ok:))
Anamarija(anchy)-super:))
Anja (sestrična):naj:))
Ena:naj:))
Antonija:super:))

LiNkIcI:))

Anja
Anja,Tohana,Coricka
Priva
Mirna
Stella

Slikice:=))


Myspace layouts



blog layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



























































design by Spuky