nesretni rukomet....


joj mrzim kad igramo međurazredno rukomet....to mi neš naj gore.svi se posvađaju ...ja nisam sa nikim jer mi to nije važno kao nekima nebi ih imenovala....al šta se može.naravno mi smo igrali protiv dekonja ...izgubili smo neću ni govorit koji je bio rezultat....sram me lol.
a onda kad smo došle u razred..nastala je svađa ...i to velika.još jednom MRZIM TO!onda je ivana počela plakat jer joj je josipa rekla da je dvolična.onda su se ana i anja posvađale...ma neznam ni ko nije. a sutra iigramo protiv bekonja...valda ćemo mi pobjedit...dršte mi fige
eto...... i to bi bilo sve poozich do petka i ostavite mo koji komentar.....
-pozdrav cijelom 6c razredu THE BEST
-i anja(sestrični)


18.04.2007. u 21:53 | K | 36 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



nešto o meni:))


-tea:))
-13 godina
-6c razred THE BEST
-goranova
-đakovo
-brat i sestra
-mama i tata .........
-tenis

Image Hosted by ImageShack.us
PCD-BUTTONS


Free Music

Free Music



Free Music

frendice:))


Anja:zakon:))
Marcela:legenda:))
Marija:ok:))
Anamarija(anchy)-super:))
Anja (sestrična):naj:))
Ena:naj:))
Antonija:super:))

LiNkIcI:))

Anja
Anja,Tohana,Coricka
Priva
Mirna
Stella

Slikice:=))


Myspace layouts



blog layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



























































design by Spuky