srijeda, 24.01.2007.

Ola ljudi!

Konačno sam i ja dobila net, i sad sam se naoružala sa MSN-om, ICQ-om i naravno, novim blogom..
Kaj nebu ispalo da ništa nisam napisala, evo liriksa od Simple Plana.. Nekad se stvarno znam tako osjećati..

Do you ever feel like brakeing down?
Do you ever feel ouut of place?
Like somehow you yus don't belong
And no one understands you?

Do you ever wanna run away?
Do you luck yourself in your room?
With your radio on turned up so loud
That no one hears you screaming?

No you don't know what it's like
When nothing feels allright
No, you don't know what it's like
To be like me!

Sve u svemu ja sam vam jako vesela osoba, uvijek nasmijana i pozitivna.. Ovo mi je samo jako dobra pjesma.. Nisam uvijek u bedu.. :) :) :)

Evo moj ICQ broj: 450-322-043
i mail adresa (ako mi se hoćete javiti na MSN-u) tea.novoselec@hotmail.com

Za prvi put, ovo je dovoljno.
Pozz svima!

P.S. Poseban pozdrav Kiki, Leli, Neli, Maji i Borni..

- 17:35 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovaj blog će sadržavati moje gluposti i moje zezancije i moj život ukratko...