srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sta da vam pisem
jedino cu vam reci
da cu vam puno pisati
i stavljati slićice i spotove
*****BYE*****





Counters
Counters

ime:tea
mjesto rođenja:rijeka
datum:07.02.1995.
horoskop:vodenjak
naj glumci:emma watson,
cameron diaz,lucky liu,
brad pitt,tom cruse,
antonijo banderas,
catarine zita jons,
penelope cruz,
jos njih puno
naj knjiga:harry potter
naj film:harry potter,shrek
za kraj:ostavljajte mi komentare
*******KISS*******

Welcome Signs Words

Welcome Signs Words



---pozzpozzpozzzzz-----
---pozz-----pozzzzz-----
---pozz-----pozzpozz----
---pozz-----pozzzzz-----
---pozzpozzpozz--------
---pozzzz----------------
---pozzzz----------------
---pozzzz----------------
---pozzzz----------------
---pozzzz----------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
-------pozzzpozzz-------
----pozzzpozzzpozzz----
---pozzzz------pozzzz---
--pozzzz--------pozzzz--
--pozzzz--------pozzzz--
---pozzzz------pozzzz---
----pozzzpozzzpozzz----
-------pozzzpozzz-------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
----pozzpozzpozzpozz---
----pozzpozzpozzpozz---
-------------pozzpozz---
-----------pozzpozz-----
---------pozzpozz-------
-------pozzpozz---------
-----pozzpozz-----------
----pozzpozz------------
----pozzpozzpozzpozz---
----pozzpozzpozzpozz---
---------------------------
---------------------------
---------------------------
----pozzpozzpozzpozz---
----pozzpozzpozzpozz---
-------------pozzpozzz---
-----------pozzpozz------
---------pozzpozz--------
-------pozzpozz----------
-----pozzpozz------------
----pozzpozz-------------
----pozzpozzpozzpozz---
----pozzpozzpozzpozz---
26.07.2007. (10:21) - #

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Linkovi

Lena...
Dora...
AnđelaiLeona...
Martina...
tea...
dea...
avril.....
shakira...

srijeda, 25.07.2007.

PETAK 13

joj petak 13!!!!!!
petak trinaesti je praznovijerije,nono
ali ipak mi se svasta dogodilo
ujutro kad sam se digla
macka mi je skoro pala kroz prozorzaliven
navecer me slucajno jedan frend pogodio s
kamenom u oko!!!
dosla mi je šljiva naravno.headbang
navecer sam se potukla sa sestrom
i svu me ištipala i izgrebla.
ona je od mene dobila lakse ozljede.
odmah me isla reci mami pa
mi se mama derala.
ona se uvijek izvuce!!!!!!!bangbangburninmad
ajde ljudi ostavljajte mi komentareeeeeeeee!!!!!!!!!
bye!!!!!wavewave

- 11:22 - A reCi BraLe... SaMo(3) - KisS My AsS - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.