siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Linkići

Tko se želi namsijati nek poveća ovu sliku! Ne znam točno koji smo razred bilo ovdje (mislim da je 2-3). Svima fale bar dva zuba.... MA slika je PREGENIJALNA!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






KILKNITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
Hostiranje
Blog
Bloger
Lektire -treba svim školarcima ;)

-stavljam samo banere... nemojte se naljutit! kissssssss svima!! :)

**Moj baner**



****BANERI****







Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



black sweet


****NEŠTO O MENI****
Živim- ma ajmo reć skoro pa u gospiću... rolleyes Imam 15 godina. ja sam mažoretkinja,volim sve što uključuje DOBAR PROVODthumbup...I idem u 1.A razred opće gimnazije.

moj ICQ broj je: 436 570 438
Moj mail je: tea_2580@net.hr
tako da ako me tko želi čut neka mi se slobodno javi


free web counter

free web counter

****NEKE FOTKICE :)****

Evo koga ću stavit ako ne nas?? Na slici smo s ljeva na desno ja, Marija i Iva. Slika je uslikana u "našoj" kolibici koja se nalazi pokraj našeg lokalnog mora- Otešice! =) Tu mi dolazimo peć kukuruz (neću vam reć kako ga nabavimo- hehehe...) Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo su tri seke Iva, Sux i ja- dream team... Te dvi cure nikad ne prestaju pričat, uvijek imaju nešto za reć ali zbog toga ih i volimo!!! Ma one su tako reć CAREVI!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E ovdje sam ja i jedna legendarna cura- s njom provodim 95% slobodnog vremena u školi, ona uvijek zna blebnit neku glupost i nasmijat me... Ma jednostavno kad je ne bi bilo trebalo bi je izmislit- naša jedna i jedina Nata!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ode ove naše cure iz razreda plešu- ni više ni manje nego LIČKO KOLO!!!!! Mala rekreacija prije Biologije lol.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo idemo iz škole- napokon!!! Ovako se mi smijemo kad završi blok sat iz matematike petkom... hehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E kad se mi nađemo onda počinje fešta!!! Ne zna se koja je luđa od koje... :)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Italija

Zvjezdane staze... Kročimo ondje gdje nitko sličan nama nije kročio!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

zezancija rules

Ženski rječnik:

Da = Ne
Ne = Da
Možda = Ne
Treba mi... = Ja hoću...
Žao mi je. = Teško tebi!
Trebamo razgovarati = Hoću kukat'
Naravno, samo naprijed = Nosi se!
Radi šta hoćeš = Platit ćeš mi kasnije
Nisam loše volje = Naravno da sam loše volje, morončino!
Slušaš li me? = Mrtav si!
Trebaš naučit komunicirat = Slušaj što ti govorim
Budi romantičan, ugasi svjetlo = Imam celulit
Tako si muževan = Trebaš se obrijat i okupat
Da li me stvarno voliš? = Sad ću tražit od tebe nešto komplicirano ili skupo
Baš si uzbuđen večeras = Kako ti ne dosadi mislit samo na seks?
Bit ću spremna za pet minuta = Izuj cipele i odgledaj neki film
Koliko me voliš? = Uradila sam danas nešto što ti se nikako neće svidjeti

Muški rječnik:

Da = Da
Ne = Ne
Možda = Boli me kurac!
Gladan sam = Gladan sam
Spava mi se = Spava mi se
Umoran sam = Umoran sam
Lijepa haljina! = Dobre noge!
Volim te = 'Aj'mo u krevet
Dosadno mi je = 'Aj'mo u krevet
Šta ti je? = Znači, ništa od seksa?
Mogu li zamolit za ovaj ples? = 'Aj'mo u krevet.
Mogu li te nazvat sutra? = Jebo bi te.
Hoćemo li sutra u kino? = Jebo bi te.
Mogli bi na večeru. = Mogli bi na večeru, a onda bi te jebo.
Izgledaš umorno, da te izmasiram? = Želim seks za najviše 3 minute.
Da popričamo = Hoću ti pokazat da sam intelektualna osoba, ne bih li te tako smotao u krevet.
Te cipele ne idu baš najbolje sa takvom haljinom = Ja sam peder!


Došao policajac na kiosk kupiti poštansku marku, pa pita prodavačicu:
-"imate li poštansku marku od pet kuna?"
-"imamo!"
-"A pošto je???"


kad kažem da sam bila lijepa- to je prošlo vrijeme, a kad kažem da sam lijepa to je, Ivice?
-to je šala učiteljice!


Prijatelj traži pomoć: -pomozi mi da curi za rođendan odaberem poklon.
-Bilo bi najbolje da curu pitaš što želi.
-eh, bilo bi najbolje, ali i najskuplje! =)


Kad se smiješ nitko ne vidi tvoj osmijeh. Kad plačeš nitko ne vidi tvoje suze... Probaj prdnuti!!!


Da imam jedno srce tebi bi ga dala, da imam jednu dušu tebi bi je dala, da imam jedan život tebi bi ga dala, da imam malo mozga nebi sve ovo srala!!!


Oborim ja tebe, oboriš ti mene. Skinem ga ja tebi, skineš ga ti meni. Gurnem ga ja tebi, gurneš ga ti meni. Ako si za partiju čovječe ne ljuti se NAZOVI!


Razgovaram s foteljom, šarmiram televizor, doručkujem s tosterom. Molim te javi se dok ne započnem ozbiljnu vezu sa usisivačem!


Dobrota ljude spaja, a ljepota razočara. Ljubi onog ko ljubi tebe, al` pazi da te ne zajebe. Kad ti kaže: "umrijet ću za tebe!" Ti mu kaži: "Umri ko te jebe!"


Čučim i pišam na sokaku i uživam na svježem zraku. Dok mi tako mlaz curi moja misao tebi juri. Čujem te u daljini kako se dereš i pomislim: "garant sereš!"



****20 načina kako iživcirati starce****

1. Slijedi ih svugdje po kući
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "Ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst na glas
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi bedž na kojem piše "Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči : " NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... Sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći: "Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se: "UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"


Draga vitka si kao srna, ili kako se već zove ona životinja sa surlom?


Tražim ženu sa jakim zubima. Šifra:U proljeće ćemo orati.


Sinoć sam željela biti kraj tebe, ležati uz tvoje tijelo, ljubiti tvoje usne... A jutros, jutros sam hvala Bogu, trijezna!!!


Zamišljam tebe i sebe daleko od svih... čuje se cvrkut ptica i osjeća miris pokošene trave... majice se ljepe za naša oznojena tijela... a mi i dalje... okopavamo krumpir...


Govorila meni mati da ne idem bosa, pa sad ide po kuhinji slomljenoga nosa.


Varalo me đubre muško na svakom koraku. Polomih mu zato kosti pa sad nosi štaku!


****Tečaj za muškarce****


Model 1.:

1. Naučiti živjeti bez mame
(2000 sati)

2. Moja žena nije moja mama
(350 sati)

3. Kako shvatiti da je nogomet samo sport (500 sati)


Model 2.:

1. Ne biti ljubomoran na svoju djecu (50 sati)

2. Ne pričati gluposti kada moja žena ima posjetu (500 sati)

3. Kako prevladati sindrom daljinskog upravljača (550 sati)


bonus:

4. Ne urinirati oko školjke (100 sati + praktičan rad)

5. Kako shvatiti da se cipele neće same prebaciti u ormarić (800 sati)

6. Kako naći put do koša za prljavi veš, bez da se putem izgubi (500 sati)

7. Kako preživjeti prehladu bez drame (100 sati)


Model 3.:

1. Kako ispeglati majcu u manje od 2 sata (praktičan rad)

2. Probavljati bez riganja, dok ona pere suđe (praktičan rad)


Model 4.:

1. početnički stupanj: kućanski aparati (prikaz sa dijapozitivima)

- ON.............upali
- OFF...........ugasi

2. napredni stupanj: Moja prva Maggi juha bez da iskipi (praktičan rad)

Teme za diskusiju:
S obzirom na kompleksnost tema, na raspravi može biti najviše 8 kandidata

Tema 1: Peglanje - od veš-mašine do ormara... taj misteriozan proces

Tema 2: Opasnost pri punjenju posudice za led (demonstacija i dijapozitivi)

Tema 3: Ti i elektrika - ekonomske prednosti kada se zove majstor

Tema 4: Posljednja znanstvena otkrića - kuhanje i odnošenje smeća NE izaziva impotenciju

Tema 5: Iako si u braku s njom, smiješ joj kupiti cvijeće (razgovor s psihijatrom)

Tema 6: Papir za WC - da li papir sam izraste na držaču za papir?

Tema 7: Kako spustiti poklopac školjke - korak po korak (video konferencija s Harvarda)

Tema 8: Deterdženti - doziranje, upotreba (praktičan rad se izvodi na otvorenom)

Tema 9: Osnovna razlika između košare za prljavi veš i poda (laboratorijski pokus)

Tema 10: Muški kao suvozač - da li je genetski moguće da ne komentira kad ona parkira?

Tema 11: komunikacija: mentalne vježbe za razumijevanje, ako je nešto u ladici, da se ne pita "a u kojoj?" nego se pokuša sam pronaći

Tema 12: Da li šalica za kavu može sama preletjeti do sudopera? (praktičan dio vodi David Copperfield)



Mudre izreke


Kad ne možeš pomoći smetaj. -najvažnije je sudjelovati!

Griješiti je ljudski. Prebaciti krivnju na nekog drugog je strateški.

Ako se možeš smijati iako sve propada, to znači da si već pronašao nekog na koga možeš prebaciti krivnju.

Dok je bačva puna vina, ne treba nam kokaina!!!

Muškarci su kao zahod: ili su usrani ili su zauzeti!

Najkraći put do muškog srca? - nožem kroz leđa.

Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 25.01.2007.

hello

ej ljudi!
evo idem i ja napisat post (ružno mi je gledat prazan blog...) budući da nemam o čem pametnijem pisat ja ću o školi. za mene nije baš najbolje krenila- odma prvi tjedan sam dobila kec iz latinskog. uzrok tomu je bilo naše prvo *pošteno* bježanje u svih 8 i pol godina školovanja.smokin profa nam se odlučio osvetit time što nas je ispitiva... prvo je otvorio Kiku koja nije prošla ništa bolje od mene, a onda taman kad sam mislila da sam se izvuka prozvao je i mene.headbangheadbangčim sam se digla rekla sam mu da nemam pojma, al on je reka da mora bit siguran da neznam a ne mi dat ocjenu tek tako, ja sam mu na to rekla nešto kao da nisam tolko benasta da rečem da znam ako neznam i krenila na mjesto- no njegova je bila zadnja, sramotila sam se još neko vrijeme onako stojeći pred pločom dok me je on ispitivao neke stvari za koje ja nikad nisam ni čula (a kamo li ih naučila)... mouthwashno nema veze ja i Kikach smo se dogovorile da ćemo ispravaljat sad ubrzo- nadajmo se najboljem!
sad kad znate da mi škola nije najbolje krenila saznat ćete da mi nije ni nova godina ništa bolja.
posvađala sam se sa jednom od najboljih frendica... i to nije bila onako bzvz svađa neg baš prava i ne očekujem da ćemo se ubrzo pomirit... no ništa za to,neću sad o tome!
kissach Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 16:11 - Komentari (31) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.