..prvi post.. - ..fališ mi i ta bolest me već predugo mori... - Blog.hr

moj i mirov blog
suna
lela
smoky
cibo
domo-lik iz istre
loce
nena
kata
kikackaa
kikackin novi blog
luce pirc
zwaka
ana&crnjac-novi blog
ana&crnjac-stari blog
karla
ana
grgić
nina
matoška
laura sa smiljevca
tena
bera-cura iz zgb
nina
girica
tea iz zg
kuja marta
luca i njena frendica
fuki
predobar blog:P
zeki ludaca
****kulicni****dave****
domagoj-dečko je poginija ovo lito..e ja kad sam vidila blog.ma neman riči=(
anny

dr linkovi:
ljubavni test
IQ test za plavuse
nije sve kako izgleda
ovo pogledajte..
na ovome sam gubila žifce
chat s Bogom

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


ljubav-zar to nije jedna od najčarobnijih riječi?
nešto poebno i uzvišeno..
poveži je s čarom sreće i učinak je silan..
sve pred njom uzmiče..
ljubav uvijek rađa ljubav..
ona je stalna nada i vječno nepresušno nadahnuče..

Image Hosted by ImageShack.us

Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u mene?"
> On odgovori: -Ne!
Ona ga pita: "Misliš li da sam lijepa?"
> On odgovori:-Ne!
Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?"
> On odgovori: -Ne!
Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?"
> On opet odgovori: -Ne!
Okrenula se i veoma tuzna odlucila da ode od njega.
> On ju na to zagrli i kaze joj:
> "Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
> "Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim
da si prekrasna!"
> "Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
> "Ja ne bih plakao da me napustiš, ja bih umro zbog tebe!"


Image Hosted by ImageShack.us

tri su reakcije na patnju;
neki su kao pepeo,sasvim izgoreni..
drugi su gubitnici,oni izgaraju..
treći nose poruku,oni gore blistajući..

Image Hosted by ImageShack.us

Ja znam da nemam vise prava na tebe, al ipak ne mozes mi uzeti snove. U snovima te imam samo za sebe i ne dajem te nikome!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Bog je svim andjelima dao krila osim tebi, jer nije zelio da mu najljepsi odleti!
Image Hosted by ImageShack.us

Da je zrno pijeska jedinica za ljubav, sve pustinje ovog svijeta ne bi bile dovoljne da ti kazem koliko te volim!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Lijepo je znati da postojiš u mom životu...nije bitno ni koliko, ni otkad, ni zašto...lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si blizu...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti, jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti. Zaborav je težak voljenog bića, a ljubav je uvijek neka tužna priča...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ti si cilj i punina mog života. Ti si srce koje me ljubi, uho koje me čuje. Ti si ruka koja me drži i snaga koja me jača...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

U mom životu postoje trenuci kad i toliko nedostaješ da te poželim izvaditi iz misli i zagrliti te u stvarnosti.Ovo je jedan takav trenutak!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Život je kao šah-uvijek nam neki konji smetaju!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Tvoje lice slađe je od meda, tvoje oči ljepše su od neba i ti si ono jedino što meni treba!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Linkin Park Lyrics

Avril Lavigne Lyrics

Avril Lavigne - No...


Lonely Day Lyrics
66 Lonely Day.mp3


Nothing Else Matters Lyrics
Metallica - Nothin...

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

a što ja mogu od bloga napraviti??


bigoo.ws

Free Hit Counter
Free Hit Counter
od 27.9 u 11:54
vas je onlajn
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
...o meni..
ime:matea-t*****(drugo nije za javnost)bang
nadimci:oo..ima ih...tea,teša..dalje neču
god:13,skoro 14(adresa je
14 ali nema veze..da ne moran posli minjat)
škola:8e,Kašićthumbup
"treniram":rukomet i odbojku..lud
grad,kvart:zadar,špada
msn:
differentlyspirtual@hotmail.com
(spirtual malo krivo napisano al nea veze)headbang
love:hmm..biče zaljubljenacerekzujo
slusam:rock,metal,nešto puNka
BTW NISAM DARKERICAbelj
...smotana sam..uvik nešto lomim na sebiheadbang

..volim..
-8e
-prijateljecerek
-muziku
-jednog malogcerek
-sebe naravnoblabla
-čitati
-sk8ere
-razrednicu
-soping
-msn
-family
-od grupa system,korn,
gunse,HLADNO PIVO,
children of bodom... ima
jos..neču dalje..
-odbojku
-svoj spori mob..shine
-ići u zgb
-pametne dečke(i zgodne naravno..
po mogučnosti duža kosa..nut)
-spavati duugorolleyes
-istinjami
-PAŠMAN I EKIPU S PAŠMANA
-lito...itd..ima toga još

..ne volim..
-prvo sebe jer mi puno toga smetaheadbang(sebe volim pa sebe nevolim...??)
-šlape od ženskih,kuje i ta sranja
-drofulice
-folirante koji glume mačo menove i slmad
-školu(nekad..tj češće)
-CAJKE(al nek ih sluša ko god oče)
-učiti
-npravdu
-MUDROVANJE
-dosadne ljude
-mljackanje i ostale glupe navike..
...grrr...i tako dalje..ima toga još..
ali neču više..dosta o meni
me:

Image Hosted by ImageShack.us

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
8e..najžešći smo razred u školi!!nutcerek
(stavit će neke ljude)
-Beram..največa duša u raz
-Cibo..a legendaaa...predobar je..sk8er
-Lovre..lud u glavu
-Doki..doki je super osoba..
-Lela(Fleky)..sve piše..
-na ovom je mistu bija Miro..a sad je u dr školi..
fali nam..nečemo ga izostavit..sk8er i on
-Joe..piše i za njega
-Mate..najnenormalniji čovik kojeg znan..a divljak..metalac
-Panić..naš DJ pahuljica..lol..
-Lovre Pavić..doša ove god..a mali je cili smišan..simpa je..predobro nogomet igra..
-Ivonchica..sve piše..
-Ana...isto..
-Štuki..piše..
-Suna..piše..
ove neke nisam stavila jer su to neki koji me ne vole baš i oni koje skoro ne znam..
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
..frendovi...
-patricia..najiskrenije biće koje znam.. možeš se oslonit na nju..pametna..uu... od 2 god smo najbolje..
ovo je dovoljno za reć..i preslatka je.

Image Hosted by ImageShack.us


-sanja..s njom sam super od 5r.. cura je duša.. brižna,pametna.. ma predobra je.. a nebi ti ona nešto loše napravila... i lipaa..
Image Hosted by ImageShack.us


-tomić.. a legenda moja.. best frend..a kako je on dobar.. samo da se on i patricia vise onako ne svađaju..ah.. (neda slike pa nema bolje od overofl) nema curu.. a sve lude za njim..belj
Image Hosted by ImageShack.us


-marta..aa luda u glavu.. teži slučaj.. hehe.. ma zezam se..
marta je legenda od cure.. iskrena.. uvik spremna pomoći.. malo morbidna nekad.. isto lipa..ali teško da će ta ubrzo imati dečka.. lol.. kad nju uvati ludilo bolje je ne bit tu.. aa...

Image Hosted by ImageShack.us


-ivona.. super je cura.. od 5r smo super.. iskrena i uvik kaže kako je..ne mulja.. žalim,ima dečka..(na slici je sesrta nosi..mala doda)
Image Hosted by ImageShack.us


-paula..hehe..... ma super je... zna valjat baline.. hihi.. slatka je u faci... smotana.. djetinjasta.. zato je i obozavam!!nema dečka!!
Image Hosted by ImageShack.us


-lela.. ajme ajme.. luda ka niko živ.. aaa.. hipohondar... lol.. a
s njon stvarno nikad nije dosadno... ono ima tako ideje da je to za ubit se.. hehe.. ma sve u svemu... superthumbup..jedna i jedina... i ka osoba je dobra.. ima facu ka iz crtica.. heh.. slatka jee.. i zaljubljena..=(

Image Hosted by ImageShack.us


-suna.. aa.. legenda..super prijateljica.. isto malo udarena u glavu.. obožava ići u svoju bosnu i voli čitati iste knjige ko ja.. hehe.. dečki.. lipa je.. navalite.. I SLOBODNA!!hihi
Image Hosted by ImageShack.us


smoky.. oo..sotona najveća.... hehe..ma smoky je super frend.. pati za jednom curom.. hihi.. uživljen u mnogo stvari.. DESNIČAR..metalac je.. aa kako dobru majcu na slipkont ima ukrast ću mu je.. heh..
Image Hosted by ImageShack.us


-štuki.. aa... zec.. ma nema se sto reći..dobar,zgodaaaan..uu..ma štuki legenda! posta je ne nešto pametniji u zadnje vrime.. sada mu nisu u glavi samo cure hehe.. naš jackass..
Image Hosted by ImageShack.us



-joe.. aa.. najluđi u razredu.. on i je jednim većim dijelom zaslužan zašto je cili 8e onakav kakav je.. profesori ga ne voli jer svi u njegovoj bližoj okolini podivljaju... ajme meni se smije na samu njegovu pojavu.. hahahah.. a ne da da ga slikam tako da mena neka slika sad dobra.. ovo je bilo kad ga je cibo potega kolinon u oko..obožava me živcirati i krasti mi stvarirolleyes.smijeh
Image Hosted by ImageShack.us


ana..ee.. heh.. evo nepokon.. ana je dobra prijateljicaparty.. jako dobra.. heh.. ima neke moše koje ja nekad baš i ne kužimeek.. onako,luda je.. ima lipeee oči.. ugl sve u svemu ponavljam lelino:ima sve osobine prave frendicethumbup..hipica je koja nosi martenut..haha i česće je vataju neke lrize pa je u *u*cu..
Image Hosted by ImageShack.us


mate.. a to bi se moglo napisati roman cili o njemu i njegovim divljaštinamanut.. heh.. pre pre pametan je.. ali čovijk je opasan za okolinu.. hehe.. a dobar je on,ako si ti dobar njemu,naravnoeek..
Image Hosted by ImageShack.us


cibo..legenda.. malo je ove godine puno podivljanut.. najveća legenda..znam ga već duuugo.. sk8a predobro.. ali u zadnje vrime otkad je divlji puno me počeja gnjaviti.. onda kod on i joe počmu.. jbg mene svi vole maltretirati.. za cibom isto cure luduju.. pogotovo one neke mulice.. haha
Image Hosted by ImageShack.us


kata..super cura..s njom sam se upoznala u dva dana,a sprijateljile smo se priko msna..ona u švicarskoj živi pa se ne možemo vitinoa jbg..a cura je stvarno dobra..presmšno priča hrv... heh.. jedva čekan božić da je vidin..deadzubo
Image Hosted by ImageShack.us


-toni..dobar je..i zgodan
belj..al ono ka osoba..ma svaka cast..p.s.nea curu!! ali nie baš noramalan što se nekih stvari tiče.. svi kupuju ps-ove i ta sranja,a on sebi skuplja za pušku..rolleyes malo je onako brutalan..=)
:bord:zubo
Image Hosted by ImageShack.us


bobetko ili frane ili bobi..kako već.. aa..divljak.. mislim sada je ograničen jer je još na štakamacry..ali svejedno..ono mater mu svaki dan mora kupovati onu gumu novu jer ih uništi..pa onda ih iskrivi i tako..s njim ne mogu komunicirati,da se ne prepiremo..ne ide drukčije..al on zna naseravati ljude pa je teško protiv njega..dead..inače..na štakama je jer je sa biciklon uletija u provaliju..eek..nemam dugu sliku..(on je ovaj desni..crni je vule)
Image Hosted by ImageShack.us



karlo
ajmeee..obožava me provcirati..uvik se svađamoblablahehe..ma dobar je karlo..ima neke svoje baline (čudne meni)..umišljen je..hihi..a onda meni govori da sam ja..nooootnono

Image Hosted by ImageShack.us

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Image Hosted by ImageShack.us


zaustavi suzu!
odbaci tugu!
naći ćeš negdje za oblakom drugu!
ljepota prijateljstva neka ti dušu grije..
oprosti životu što savršen nije..



duboko vjeruj u ono što želiš i zapamti:
IZGUBLJENO JE SAMO ONO ČEGA SMO SE ODREKLI..!


Kad osjetiš najteži trenutak u životu, kad izgubiš povjerenje u sebe, sjeti se bar tad da postoji netko tko misli na Tebe...:

duboko vjeruj u ono što želiš i zapamti:
IZGUBLJENO JE SAMO ONO ČEGA SMO SE ODREKLI..!


kad si se rodio,plakao si,a svi su se oko tebe smiješili..
živi tako da kad umreš ti budi nasmješen,a avi oko tebe da plaču..

srijeda, 19.09.2007.

..prvi post..

ovo je zapravo drugi post...prvi sam ja pametna objavila i sve i posli izbrisala slučajno...ne da mi se sad pisat pa vam se javim sutra iz zagreba..ajte pozz..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.