Nešto o meni...

Ime: Mateabang
Škola: Ivan Filipović, 7.ahrvatska
God:13zujo
Živim u Osijeku-Retfalacool
Volim:Dečke,sport,svoje frendove,ples...cerek
Ne volim:Školuuuu,osobe koje nisu iskrene...burninmad
Moji frendovi:Daria,Dora,Dino,Kristina,
Irena,Andreja,Matej,Krešo,Jopa,Kiki....nutzujo
Slušam:Sve i svastadead
Ljubav:Slobodnakiss

Slike...

Nera
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Oggy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Oggy(moj peso)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bebica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moja mica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Daria...moja..najfrendica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nera..moj drugi peso
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Cry Lyrics

- Nelly Furtado Lyrics
- Avril Lavigne Lyrics
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja...hihi
















Myspace Backgrounds







































































  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

Opis bloga

Moj dnevnik,zabava...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje čitam...
Dorakiss
Dariacerek

četvrtak, 22.03.2007.

Bok!!!!!!!!!!!!!!

Evo mene nakon što nisam pisala na blogu 100 g.........cerek
Pa prvo kako ste mi svi???....ja sam ok osim što smo danas odgovarali zemljopis..........nutToliko sam se uplašila da sam htjela pobječ s nastave...zaliven... ali nitko drugi nije...
Ipak sam odgovarala i dobila sam fala Bogu 5.....i sve je prosčo okwink
To je to.........wavemahwavemahwavemah
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek



| kOmENtArI (30) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.