Tokio Hotel is my life, ;) http://tea12solinjanka.blog.hr

utorak, 13.06.2006.

Svijetsko nogometno prvenstvo

Ciao ljudi...evo ja svaki post počinjem s "Ciao ljudi"....ma nema veze smijeh....danas mi je bilo bas dobro u skoli (???)....nase cure i decki (neki) su bojali nokte u crveno i bijelo (jedan nokat crveno pa drugi bijel) i crtali kockice (isto bijelo-crvene)..... ja nisam... ja imam svoje crne nokte smijeh...ali sutra je kraj skole....moj NAJDRAŽI DAN U GODINI!!! A danas mi je zakljucilo 2 iz zemljopisa burninmad....ali popodne je bilo najbolje thumbup....ovako.... u mom kvartu vam postoji jedna mala Carlotta (ili karota (mrkva;haahhahahaha)) i svađale smo se ja i moje prije s njom....moje dvije prije idu 8. razred, dvije 6. i ja peti.... a njihova ekipa: jedna četvrti, jedna šesti, jedna drugi i jedna ne ide u skolu!! I oni su se isli svađat s nama!!!! Tamo mi je počela srat da je dođen i udren, a kada bih ja napravila korak, one bih se razbježale!!

AHHAHAHAHAHAHHAAAHHAHA!!!!!!!!!!!

Onda me je zvala i govorila mi tako ružne stvari, mislim, ni ja tako ne govorim!! One bi se stvarno trebale naučiti pristojnosti!!! Ma....šta ću rać...to su najobičnije glupače!! I kukavice....eto ljudi....to je to....

KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


P.S:-posjetite OVAJ blog!! Super je, to je prija moje prije smijeh...

13.06.2006. u 21:24 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Tokio Hotel 4ever

T cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
o cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
k cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
i cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
o cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo

H cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
o cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
t cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
e cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
l cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo

4 cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
e cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
v cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
e cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
e cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo

Klikni ovdje i upiši se u moju knjigu gostiju

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com

KLIKNITE OVDJE AKO VAM JE DOSADNO!!! zijev

Klikni ovdje ili ovdje ako si zaljubljen/a!!Zapravo, odi na oba!! Drugi je unčinkovitiji!!

Također klikni ovdje i upiši svoju fantaziju!!! Ono sto bi želio/la!!

Sati je...


Došlo vas je.......
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Sada vas je ovdje:



Moji e-mail-ovi:

Moji e-mail-ovi:
i_love_kaulitz_twins@net.hr su za fanove Tokio Hotela, i molim anti-fanove da mi ne salju nista na taj mail
th_tea12@yahoo.co.uk

tea_koscina12@net.hr
teaak11@hotmail.com su za one koji nisu fanovi, ali se žele dopisivati (ili nešto pitati u vezi posta i slučno....)....

anti-fanovi, oni mi ne trebaju slat e-mail...

Chat




















BLACK EYED PEAS lyrics


Anketa!!Molim vas da GLASUJETE!!!!







Cool blogovi
Moj drugi blog
Još jedan moj blog
  • Sredozemni zeko

  • Luda machkica

  • Tri mudraca

  • HTML i CSS tutoriali
  • Cool stuff

  • Tvoj netko

  • Kety
    Teo =)
    ...:::Torcida i Hajduk:::...
    Nella
    Mic Mic
    Kad se sjetim, stavit ću još neke...


    Izvrijeđajte...

  • Hip hop rula


  • Linkovi




    TTemperamental
    EEasy
    JJolly
    IIntelligent
    CCranky
    AAppealing

    Image Hosted by ImageShack.us
    Black Eyed Peas

    Image Hosted by ImageShack.us
    Taboo (moj najdraži Image Hosted by ImageShack.us )

    Image Hosted by ImageShack.us
    Apl.De.Ap

    Image Hosted by ImageShack.us
    Fergie

    Image Hosted by ImageShack.us
    Will.I.am

    Uredi svoj blog...sada!!!





    Malo o meni

    Zovem se Tea.Rođena sam u Splitu 23.6.1994.Nemam selo.Zivim u Solinu, idem u jednu osnovnu školu u 5. razred. Imam crne oči i kosu.I još vijerujem da zmajevi postoje, a i dokazano je da postoje. MySpace Layouts

    Imam kucne ljubimce. To su ribice i jadna macka.Zove se Suki i žensko je.Evo njena slika:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Imam i ribice, ali nisu moje vec moga tate, on se brine o njima. I mažoretkinja sam oko jednu godinu. Nemam brace i sestara.Najdraža grupa mi je Black Eyed Peas!
    Ovo sam ja:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Moje naj:

    Naj glumice, Mary-Kate and Ashley Olsen, Chatrine Zeta-Jones, Angelina Jolie...
    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
    Mary-Kate and Ashley

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
    Angelina Jolie

    Naj glumci, Brad Pitt, Tom Cruse...

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
    Brad Pitt

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
    Tom Cruse

    Naj pjevčica, Shakira, Madonna, Rihanna...

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
    Madonna

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
    Shakira

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
    Rihanna

    Naj nogometaši, Ronaldinho, Niko kranjčar...nije da ih obožav, onako, dragi su mi, dobro igraju....

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
    Ronaldhino
    Jedan mali iz mog razeda mu sliči...a TAKO je ružann...

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
    Niko Kranjčar

    Najdraža grupa TOKIO HOTEL i black eyed peas po malo.....

    Zaigraj "bombastični" tetris!!!







    My Humps
    By Black Eyed Peas



    What you gon’ do with all that junk?
    All that junk inside your trunk?
    I’ma get, get, get, get, you drunk,
    Get you love drunk off my hump.
    My hump, my hump, my hump, my hump, my hump,
    My hump, my hump, my hump, my lovely little lumps. (Check it out)

    I drive these brothers crazy,
    I do it on the daily,
    They treat me really nicely,
    They buy me all these icies.
    Dolce & Gabbana,
    Fendi and NaDonna
    Karan, they be sharin’
    All their money got me wearin' fly
    But I ain’t askin,
    They say they love my ass ‘n,
    Seven Jeans, True Religion's,
    I say no, but they keep givin’
    So I keep on takin’
    And no I ain’t taken
    We can keep on datin’
    I keep on demonstrating.

    My love, my love, my love, my love
    You love my lady lumps,
    My hump, my hump, my hump,
    My humps they got u,
    She’s got me spending.
    (Oh) Spendin’ all your money on me and spending time on me.
    She’s got me spendin’.
    (Oh) Spendin' all your money on me, up on me, on me

    What you gon’ do with all that junk?
    All that junk inside that trunk?
    I’ma get, get, get, get, you drunk,
    Get you love drunk off my hump.
    What u gon’ do with all that ass?
    All that ass inside them jeans?
    I’m a make, make, make, make you scream
    Make u scream, make you scream.
    Cos of my hump, my hump, my hump, my hump.
    My hump, my hump, my hump, my lovely lady lumps. (Check it out)

    I met a girl down at the disco.
    She said hey, hey, hey yea let’s go.
    I could be your baby, you can be my honey
    Lets spend time not money.
    I mix your milk wit my cocoa puff,
    Milky, milky cocoa,
    Mix your milk with my cocoa puff, milky, milky riiiiiiight.

    They say I’m really sexy,
    The boys they wanna sex me.
    They always standing next to me,
    Always dancing next to me,
    Tryin’ a feel my hump, hump.
    Lookin’ at my lump, lump.
    U can look but you can’t touch it,
    If you touch it I'ma start some drama,
    You don’t want no drama,
    No, no drama, no, no, no, no drama
    So don’t pull on my hand boy,
    You ain’t my man, boy,
    I’m just tryn’a dance boy,
    And move my hump.

    My hump, my hump, my hump, my hump,
    My hump, my hump, my hump, my hump, my hump, my hump.
    My lovely lady lumps [x3]
    In the back and in the front.
    My lovin’ got u,
    She’s got me spendin’.
    (Oh) Spendin’ all your money on me and spending time on me.
    She’s got me spendin’.
    (Oh) Spendin' all your money on me, up on me, on me.

    What you gon’ do with all that junk?
    All that junk inside that trunk?
    I’ma get, get, get, get you drunk,
    Get you love drunk off my hump.
    What you gon’ do with all that ass?
    All that ass inside them jeans?
    I’ma make, make, make, make you scream
    Make you scream, make you scream.
    What you gon do with all that junk?
    All that junk inside that trunk?
    I’ma get, get, get, get you drunk,
    Get you love drunk off this hump.
    What you gon’ do wit all that breast?
    All that breast inside that shirt?
    I’ma make, make, make, make you work
    Make you work, work, make you work.

    She’s got me spendin’.
    Spendin all your money on me and spendin’ time on me
    She’s got me spendin’.
    Spendin' all your money on me, up on me, on me.

    [Will.i.am]
    So Real [x17]





    BestVideoCodes.com



    Tokio Hotel 4ever!!!
    T cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    o cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    k cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    i cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    o cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo

    H cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    o cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    t cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    e cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    l cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo

    4 cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    e cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    v cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    e cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo
    e cool rofl kiss wink yes dead greedy mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek smijeh njami mah hrvatska zujo