31.05.2007., četvrtakPATIM ZBOG TEBE STALNO...JEDINO ĆU BITI SRETNA AKO BUDES SAMNOM I UZ MENE


Free Music

Free Music



Free Music
ZA DEČKA KOJEG VOLIM NAJVIŠE NA SVIJETU
I KOJEG ĆU ZAUVIJEK VOLJETI!

Image Hosted by ImageShack.us
Pjesmice za moj ljepotana:
Image Hosted by ImageShack.us
Tvoje tijelo je remek djelo...tvoja faca me s nogu baca..tvoja guza je ko meduza..zbog tvojih ociju je bilo i neprospavanih noćiju..jer ja volim samo tebe,a druge ko jebe..
Image Hosted by ImageShack.us
Kad te tuga slomi i kad te srce boli, pročitaj ovu poruku i vidi ko te voli, u grudima mojim srce tuče, jer te želim nemoguće.
Image Hosted by ImageShack.us
Umrijet ću u noći polako, tiho..dok priroda spava da ne vidi nitko..i nitko neće znati da te volim više od sebe,a ni da umirem zbog tebe...
Image Hosted by ImageShack.us
Daj mi TVOJE USNE da na njima GORIM daj mi TVOJE SRCE vidis da te VOLIM, daj mi TVOJU LJUBAV neka bude moja, daj mi SEBE jer SUDBINA SAM TVOJA.


Od jućer cijeli dan tugujen,neželim više ovako...dosta mi je svega,želim bit s njim...da se volimo,poštujemo,da si budemo vijerni i dragi...
Neznam kako ću dalje morat ću mu priznati da ga VOLIM,VOLIM GA NAJVIŠE OD SVEGA ...nemam hrabrosti mu to reć u lice.Što da radim?
Kako da mu kažem? Samo se pitam po cijele dane a na postavljena pitanja neznam odgovore.Želim mu sve reći ali kad ga vidim on nikad nije sam uvijek je sa ekipom,nemogu tako.Da mu kažem preko telefona bilo bi previse kukavički potez a to nisam,želim mu to reć u facu da vidim kako će reagirat,šta će reć na to ... full se bojm da me ne povrijedi nebi to više mogla podnjet.˝Moj˝ dragi je prije bio full miran dok nije upo u to jebeno društvo,sad se dopa,puši travu,alkohol mu ko voda... MRZIM TO doslovno mrzim to nemogu više ovako.Prije je bio full miran.Prije neki dan bila je tekma Lovran-Losinj i Lovran dobio 1:0 i sada su prvi i ako dobe zadnje kolo prvaci su u svojoj ligi,ali ˝moj˝ je igrao nakon dugo,dugo vremena cijelu utakmicu i spasio dva gola izbio loptu sa crte i bio igrač utakmice inače on igra u obrani i kaže frend da noć prije nije bio vani,bio je doma i došao na tekmu spremanskroz.˝Moj˝
bebach da se nije sjebao ovako,danas bi neznam di igrao ali bila bi to Rijeka ili Opatija jer bio je najbolji u županiji,najbolji branić i bio je na turniru u Zagrebu.ŠTO DA RADIM???


| 20:53 | Komentari (101) | Print | x |

26.05.2007., subotaIDE MOŽDA NA BOLJE


Moj dragi slatkiš se možda popravlja kako sam čula od nekih osoba.Bivši
mi je reko da je bio kod frenda šta sa njime trenira i da mi je slatkiš nekako drugačiji
ova 4,5 dana potpuno drugaciji kao da se vraća u onog starog.Onda mi je rekla
jedna cura iz mog razreda šta ga pozna da ga je vidila jučer u busu i da je full čudan
nekako bio.Kažem ja to frendici meni ona:˝A to se za tebe mijenja,želi se upoznat s tobom
sigurno˝
Image Hosted by ImageShack.us
Ajme da bar.Iz Katijinih usta u Božije uši.Full ga volim i nebi htijela da me povrijedi.
Volim ga kao nikog do sada...obožavam ga.Samo mu to moram nekako reć ali neznam kako će
reagirat i mene je full sram,jako sam sramežljiva.Danas meni završi zadnji sat u školi i idem ja pitat učiteljicu kojem je ona razredu razrednica (znala sam kojem) i ona kaže 4.GT sam bila a ja aaaahaaaaaaaa a ona meni šta tko ti se tamo svida hm... je možda Mat.. ja kažem nije i meni kaže Katija daj reci pa nema ih sada u školi bože kako će doznat i ja kažem njegovo ime a ona aaaaaa on...on je u fazi odrastanja,svašta probava,ja ono hm....da nažalost.Kaže ona meni evo sad ču ti nešto pokazat šta mi je dao i pokaže ona meni njegovu sliku sa njegovom mamom i još nešto piše iznad nje jel je bila na nekakvom papiru.Ja se zaljubila u tu sliku samo su mi sline curile.Kaže meni Katija očeš ti još ubit profesoricu zbog slike ono drugi dan u novinama profesorica ubijena zbog slike ajme kad sam se pa počela smijat isee.Pitam ja profesoricu ajde mi dajte to a ona meni ma neču ti to dat to je on meni dao,dada dobro kažem,donest ču vam ja prazan cd pa će te mi stavit sve njegove slike na to.Na slici je tako slatko ispao...kao i uvijek ja se raspekmezila VOLIM TE _ _ _ _ _4EVER


| 21:02 | Komentari (85) | Print | x |

25.05.2007., petakIM GONNA LOVE YOU FOREVER


VOLJET ĆU TE ZAUVIJEK!
Maturant si,otišo si iz škole,a ja te volim bez obzira na sve.Ti si jedini za mene
i zauvijek ćeš i ostati.Gdje god idem vidim tebe,tvoje prekrasne okice,tvoja slatka usta...
Život je tako kompliciran.A voljela sam te jako,još te volim i sumljam da če se to ikada promijeniti.
Probala sam izbit te iz glave...ali nisam uspijela,prevelika je ta moja ljubav prema tebi i nikad te neću zaboraviti.Zašto sam ja ta koja uvijek mora patiti?
Mislim na tebe stalno,bilo to dan ili noć,samo si mi ti u mislima,samo patim i patit ču i dalje
dok ti nebudeš bio uz mene a znam da nikada nećeš biti...tako da je za mene život ... KOMA
Nemogu bez tebe,želim te stalno gledat.
Image Hosted by ImageShack.us
Čudno je to da se u ovim mojim godinama može tako voljeti.Čudni su putevi ljubavi.
Zašto uvijek ja,baš ja moram patiti?


| 10:38 | Komentari (57) | Print | x |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dizajn