tcg(trading cards game)

srijeda, 22.03.2006.

Image hosting by TinyPicburninmad

- 20:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 18.03.2006.



- 13:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 17.03.2006.

Image hosting by TinyPic
ovo je prikaz japanskog pokemon boostera mislim da to dugo ili možda uopće neće biti prevedeno na engleski ali 100% neće doći barem 2 godine u hrvatsku

- 17:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 15.03.2006.

hej ljudi nisam pisao dugo,evo za poćetak spomenut ću igru go.To je igra nastala u japanu prije 4000 godina!!!!!Igrao sam go i bio je baš zanimljiv a za sve to su bili zaslužni Zvonko Bednjanec i Mladen smud.Tim ljudima treba čestitati zbog toga jer neka djeca ne bi sad znala za tu igru,ali ne samo zbog toga nego zbog potrošenog vremena i žrtve naime oni su nas u knjižnici "marin držić",barem mene i moje prijatelje učili besplatno,njima knjižnice u kojima su učili tu djecu nisu ništa platili.posjetite blogove o toj igri gogame,hikaruneznam čiji je to blog ali samo znam da govori o toj igriImage hosting by TinyPicImage hosting by TinyPicovo su slike ne znam koga ali govore o go-uImage hosting by TinyPicImage hosting by TinyPic
a ovo su prikazi anime pod nazivu hikaru u tom animiranom crtiću(više njih) govori o dječaku koji je upoznao duha,proživljava avanture i uz pomoć duha pobjeđuje u napetim partijama go-a

- 20:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.03.2006.

warcraft

Image hosting by TinyPic

- 11:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 11.03.2006.

beyblade

Image hosting by TinyPic

- 21:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 10.03.2006.

lord of the rings

Lord of The Rings TCG

Igra se zasniva na istoimenom djelu J.R.R.Tolkiena. Na odlično dizajniranim kartama su korištene scene iz istoimenog filma. Povedite družinu na težak put prema Mordoru... ili ih spriječite u tome.

- 14:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Pokemon pravila

:: Što vam sve treba da započnete igru?
Svaki igrač mora imati svoj špil od 60 karata, novčić te nešto čime će označavati štetu na svojim Pokemonima. Možete koristiti novčiće ili žetone koje dobijete u Pokemon setovima karata.

:: Kako izgleda igra Pokemon?
Vi i vaš protivnik preuzimate ulogu Pokemon trenera i borite se kako bi ustanovili tko je bolji trener! Vi se sa svojim špilom karata (koji predstavlja vaše Pokemone i vaše trenerske sposobnosti) borite protiv vašeg protivnika i njegovog/njezinog špila.

Imat ćete jednog «Active Pokemon»-a koji se bori za vas. Možete imati još dodatnih Pokemona na vašoj «Klupi» («Bench»). Ako vaš Active Pokemon izgubi borbu i onesvijesti se, izaberite jednog Pokemona sa vaše Klupe koji postaje vaš novi Active Pokemon.

:: Cilj igre
Pobijedili ste ukoliko se ispuni jedan ili više od slijedećih uvjeta:
· Pobijedili ste ukoliko ste povukli sve vaše Prize (nagrade) karte. Na početku igre, svaki igrač stavlja s strane šest Prize karata. Svaki put kada onesvijestite jednog od protivničkih Pokemona, povucite jednu od vaših Prize karata i stavite ju u ruku. Kada ste povukli zadnju Prize kartu, pobijedili ste.
· Pobijedili ste ukoliko protivnikov špil nema karata na početku njegovog poteza.
· Pobijedili ste ako vaš Protivnik nema Pokemona na Benchu koji bi zamijenili njegovog Active Pokemona, a njegov Active Pokemon je onesviješten.

:: Početak igre
· Bacite novčić da odredite koji će igrač igrati prvi.
· Promiješajte vaš špil, i povucite karte sa vrha tako da u ruci imate sedam karata. Stavite ostatak vašeg špila lijevo ispred sebe licem prema dolje.
· Vi i vaš protivnik birate po jednog Basic Pokemona iz ruke te ga spuštate licem prema dolje ispred sebe. To će biti vaš početni Active Pokemon.
· Svaki igrač može, ako želi, izabrati do 5 Basic Pokemona iz ruke i staviti ih licem prema dolje na svoju Klupu (mjesto gdje Pokemoni čekaju dok nisu Active Pokemon)
· Kada je svaki igrač stavio na stol svoje Basic Pokemone, stavite prvih šest karata s vašeg špila licem prema dolje na stol s vaše desne strane. To su vaše Prize karte (nagrade), koje povučete svaki put kada je jedan od protivničkih Pokemona onesviješten. Ne smijete gledati koje karte se nalaze u vašim i protivničkim nagradama.
· Ponekad se može dogoditi da ne povučete Basic Pokemona u prvih sedam karata. Tada pokažite protivniku karte koje imate u ruci, vratite karte nazad u špil, promiješajte, i vucite novih sedam karata. Vaš protivnik može povući jednu dodatnu kartu, ako želi. Ukoliko ponovo nemate Basic Pokemona u vašoj ruci, ponavljajte ovaj postupak dok ne povučete Basic Pokemona, no upamtite da vaš protivnik vuče jednu dodatnu kartu svaki put kada nemate Basic Pokemona u ruci!

:: Igranje Pokemona
Igrati Pokémone vrlo je lako! Evo kako se igra:

:: POVUCITE jednu kartu
Započinjete svoj potez tako da vučete jednu kartu. (Ako vam u špilu na početku vašeg poteza nema karata i ne možete vući kartu, igra je gotova, i vaš protivnik je pobijedio)
Kada započinjete novu igru, igrač koji igra prvi preskače vučenje prve karte.

Sada možete raditi BILO KOJU od ovih akcija kojim god redoslijedom poželite:



:: STAVITE Basic Pokemone na klupu (koliko god želite)
Izaberite jednog Basic Pokemona kojeg imate u ruci i stavite ga licem prema gore na vašu klupu. Ne možete imati više od pet Pokemona na vašoj klupi, tako da nove Basic Pokemone možete stavljati na klupu samo ako na klupi ima četiri ili manje Pokemona. Ako vaš Active Pokemon bude onesviješten, morate ga odmah zamijeniti sa jednim od Pokemona na vašoj klupi (ili ste izgubili igru).

:: EVOLUIRAJTE Pokémone (koliko god poželite)
Ukoliko u ruci imate kartu na kojoj piše "Evolves from...", nakon čega slijedi ime Pokemona kojeg već imate u igri, možete odigrati Evolucijsku kartu iz svoje ruke na Pokemona kojeg imate u igri. To se naziva «evoluiranje» Pokemona.

Primjer: Daniel ima u ruci kartu po imenu Grovyle na kojoj piše "Evolves from Treecko," i on ima jednu Treecko kartu u igri. On može odigrati kartu Grovyle na Treecko kartu.

Možete evoluirati Basic Pokemone u Stage 1 Pokemone, ili Stage 1 Pokemone u Stage 2 Pokemone. Kada Pokemon evoluira, on zadržava sve karte koje su već bile na njemu (Energy karte, Evolucijske karte, itd.) i svu štetu koju već ima, ali stari napadi i Poke-Poweri i Poke-Body Pokemona iz kojeg se evoluirao nestaju. Sve ostale stvari vezane uz tog Pokemona nestaju, poput posebnih stanja ili bilo čega drugoga što bi moglo biti rezultat napada koji je neki Pokemon izveo prije evolucije.
Ne možete evoluirati Pokemona kojeg ste tek odigrali (spustili iz ruke na stol) ili već evoluirali u istom potezu. Isto tako, niti jedan igrač ne može evoluirati Pokemona tijekom prvog poteza. Pokemone na svojoj klupi možete normalno evoluirati.



:: STAVITE 1 Energiju na jednog od svojih Pokemona.
Uzmite jednu Energy kartu iz vaše ruke i stavite ju na jednog od vaših Pokemona u igri, bilo Active Pokemona ili nekog od Pokemona na klupi. (stavite energiju ispod Pokemon karte tako da se vidi koja je vrsta energije).
Za razliku od većine stvari koje možete raditi tijekom svog poteza, ovo možete učiniti samo jednom. Upamtite da možete stavljati karte i na Pokemone koji su na vašoj klupi.

:: ODIGRAJTE Trainer karte (koliko god puta želite)
Kada želite odigrati Trainer kartu, izvršite ono što piše na njoj, i zatim ju stavite pokraj svog špila karata u polje s vašim potrošenim kartama (Discard pile). Možete odigrati samo jednu Supporter kartu i jednu Stadium kartu po potezu.

:: POVUCITE vašeg Active Pokémona (samo jednom po potezu)
Ukoliko vaš Active Pokemon na sebi ima puno štete, vjerojatno ćete ga poželjeti povući i staviti novog Pokemona s vaše klupe da se bori umjesto njega. Da bi povukli vašeg Active Pokemona, morate maknuti jednu Energiju za svaku koja je označena kao njegov «Retreat Cost». Ukoliko nema niti jednu Energiju u svojem Retreat Costu, on se besplatno povlači. Tada mu zamijenite mjesto sa jednim od Pokemona na vašoj klupi. Oznake štete, Evolucijske karte i Energije ostaju na Pokemonima na kojima su se povukli, njih ne zamjenjujete niti odstranjujete.
Pokemon koji je uspavan ili paraliziran ne može se povući.


Kada vaš Aktivni Pokemon odlazi na klupu (bilo povlačenjem ili na neki drugi način), neki efekti nestaju s njega – tzv. Posebna Stanja (Uspavan, Opečen, Zbunjen, Paraliziran, Otrovan) i sve ostalo, osim štete, koja je rezultat napada koji je neki Pokemon izvršio ranije.
Ako povučete svog Active Pokemona, još uvijek možete napasti s novim Active Pokemonom.

:: UPOTRIJEBITE Poké-Powere (koliko god želite)
Neki Pokemoni imaju posebne Pokemon moći, označene s «Poké-Powers», koje mogu koristiti dok su u igri. Mnoge od ovih moći mogu biti korištene prije nego što napadnete. Neke se mogu koristiti samo s klupe, neke samo dok je Pokemon aktivan, tako da trebate pomno pročitati što koji Poke-Power radi.
Poké-Power nije isto što i Pokémon napad, tako da ako upotrijebite Poké-Power ili Poké-Body, još uvijek možete napasti!

:: NAPAD!
Kada napadate, stavljate oznake štete na protivničkog Active Pokemona (koji se još naziva i "Defending Pokémon"). To je posljednja stvar koju možete učiniti u svom potezu. Možete napasti samo jednom tijekom svog poteza (ako vaš Pokemon ima dva ili više napada, birate koji ćete iskoristiti). Recite ime napada koji ćete koristiti, i zatim slijedite ove korake!

:: PROVJERITE da li na vašem Active Pokemonu ima dovoljno energije za napad.
Možete koristiti napad samo ako imate dovoljno energije na vašem Active Pokemonu.
Bilo koja energija - G, Fr, W, L, P, Ft, C, D or M – može poslužiti kao Colorless Energija (C). Ali za ostalih osam vrsta Energija, samo ta vrsta Energije može se koristiti kako bi mogli izvesti određeni napad.
Na primjer, možete koristiti napad označen s LLC samo ako taj Pokemon ima bar tri Energije na sebi, od kojih dvije moraju biti L. Umjesto C možete koristiti i i bilo koju drugu vrstu Energije.
Da bi napali, ne morate micati Energije sa vašeg Active Pokemona, osim ako u tekstu napada ne piše drugačije.

:: PROVJERITE Weakness (Slabost) i Resistance (Otpornost) Pokemona vašeg protivnika
Neki Pokemoni imaju slabost ili otpornost na Pokemone određenih tipova. (Na primjer, Torchic ima Weakness na W Pokémone.) Pogledajte da li Defending Pokémon ima Weakness ili Resistance na tip Pokemona koji napada. Defending Pokémon prima dvostruku štetu od Pokemona na kojeg ima Weakness (slabost), i prima 30 manje štete od Pokémona na kojeg ima Resistance (otpornost). Kada Pokemoni na klupi primaju štetu, na njih ne primjenjujete Weakness ili Resistance.

:: STAVITE oznake štete na Pokemone vašeg protivnika
Kada napadate, stavite oznaku štete na Active Pokemona vašeg protivnika za svakih 10 bodova štete koje je vaš Pokemon nanio svojim napadom. Nemojte zaboraviti, ukoliko u opisu napada piše da još nešto morate izvršiti, učinite i to!
Obično napad nema zadani redoslijed, no ukoliko se stvari zakompliciraju, ovako ih riješavate! Prvo, morate platiti traženu cijenu napada (naprimjer, morate maknuti Energiju sa Pokemona). Drugo, primjenite sve efekte koji su na Pokemonu koji napada. Zatim, primjenite Weakness (Slabost) i Resistance (Otpornost) na Pokemonu koji se brani. I posljednje, primjenite sve efekte koji su na Pokemonu koji se brani.

:: PROVJERITE da li je vaš Pokemon onesvijestio protivničkog Pokemona
Ukoliko Pokemon ima na sebi štete u vrijednosti jednakoj ili većoj od svojih životnih odova (Hit Points), on je automatski onesviješten (na primjer, pet ili više oznaka štete na Pokemonu sa 50 HP-a).

:: UZMITE nagradu (ako ste onesvijestili protivničkog Pokemona)
Svaki put kad onesvijestite protivničkog Pokemona, vaš protivnik stavlja svog Basic Pokemona i sve karte koje su na njemu (Evolucijske karte, Energije, i tako dalje) u svoje polje potrošenih karata (Discard pile). Tada izaberite jednu od vaših nagrada i uzmite je u ruku. Nakon toga, protivnik stavlja jednog Pokemona sa svoje klupe na mjesto svog Active Pokemona.

:: VAŠ POTEZ JE SADA GOTOV!
Neke se akcije odvijaju nakon što je vaš potez gotov, a prije nego što protivnikov potez započne. Nakon što izvršite te akcije, započinje potez vašeg protivnika.

::Što se događa nakon kraja poteza svakog igrača?

Nakon svakog poteza, bilo koji Active Pokemon koji je otrovan dobije štetu. Ako je opečen, može dobiti štetu, a ukoliko je uspavan ili paraliziran, može se oporaviti. Nakon toga, započinje potez slijedećeg igrača.
:: Zašto postoji tako mnogo različitih karata?
Jedna od stvari koja Pokemon razlikuje od drugih igara je to što je to sakupljačka igra (Trading Card Game = TCG). To znači da postoji puno različitih karata koje možete skupljati i mijenjati ih sa svojim prijateljima. Isto tako, niste ograničeni na igru samo sa unaprijed složenim špilovima karata koje ste kupili – već sve te različite karte možete koristiti kako bi napravili sasvim nove špilove! Slaganje različitih špilova koji koriste raznorazne strategije u igri donosi obilje zabave!


:: Kako funkcioniraju Posebna Stanja (Special Conditions)?
Neki napadi uzrokuju da Pokemon koji se brani postane uspavan (Asleep), opečen (Burned), zbunjen (Confused), paraliziran (Paralyzed), ili otrovan (Poisoned). Ova stanja nazivaju se posebnim stanjima (Special Conditions).

:: Asleep (Uspavan)
Ako je Pokemon uspavan, ne može napasti niti se povući. Kada je Pokemon uspavan, okrenite ga postrance kako bi pokazali da je uspavan. Nakon svakog poteza, bacite novčić. Ako dobijete glavu, Pokemon se budi (okrenite ga ravno). Ako dobijete pismo, on ostaje uspavan i morate čekati kraj slijedećeg poteza kako bi ga pokušali probuditi.

:: Burned (Opečen)
Ako je Pokemon opečen, stavite na njega oznaku "Burn" kako bi pokazali da je opečen. Dokle god je on opečen, bacajte novčić nakon svakog poteza. Ako dobijete pismo, stavite dvije oznake štete na njega, zanemarujući Weakness i Resistance. Ukoliko bi napad opekao Pokemona koji je već opečen, on nije "dvostruko opečen", nego novo Burn stanje zamjenjuje staro. Budite sigurni da ono što koristite kao Burn oznaku izgleda različito od oznake štete.

:: Confused (Zbunjen)
Ako je Pokemon zbunjen, bacate novčić svaki put kada njime želite napasti. Okrenite Pokemona koji je zbunjen tako da je vrh karte okrenut prema vama kako bi pokazali da je zbunjen.
Zbunjeni Pokemon može se normalno povući na klupu, gdje gubi sva Posebna Stanja.
Kada je Pokemon zbunjen, bacate novčić. Ako dobijete glavu, napad normalno funkcionira, ali ako dobijete pismo, na Pokemona stavljate tri oznake štete. (Weakness i Resistance se ne računaju za napade i efekte koji stavljaju određeni broj oznaka štete na Pokemona). Pokemon dobija tri oznake štete čak i ako sam napad ne radi štetu (kao, na primjer) Treeckov Poison Breath napad).

:: Paralyzed (Paraliziran)
Ako je Pokemon paraliziran, ne može niti napasti niti se povući. Okrenite Pokemona postrance kako bi pokazali da je paraliziran. Kada je Pokemon paraliziran, vraća se u normalno stanje na početku slijedećeg poteza svog vlasnika. To znači da kad neki napad paralizira vašeg Pokemona, vi njime ne možete napasti u vašem slijedećem potezu, no na kraju tog poteza, on će ponovo sposoban za napad.

:: Poisoned (Otrovan)
Ako je Pokemon otrovan, stavite oznaku "Poison" na njega kako bi pokazali da je otrovan. Dokle god je taj Pokemon otrovan, stavite jednu oznaku štete na njega na kraju svakog poteza (i vašeg poteza, i poteza vašeg protivnika), zanemarujući Weakness i Resistance. Ukoliko Pokemon koji je već otrovan bude tijekom igre ponovo otrovan, on nije dvostruko otrovan, već novo otrovano stanje zamijenjuje staro. Budite sigurni da oznaka "Poison" izgleda različito od oznake za štetu.

:: Da li vaš Pokemon može biti uspavan i zbunjen u isto vrijeme?
Ako je Pokemon uspavan, zbunjen ili paraliziran, i protiv njega je upotrijebljen novi napad koji bi ga uspavao, zbunio ili paralizirao, staro stanje je izbrisano te novo stanje zamijenjuje staro. Napomenimo da samo ova tri stranja brišu jedno drugo. Pokemon može, na primjer, biti zbunjen i opečen; uspavan, otrovan i opečen ili paraliziran i otrovan u isto vrijeme.

:: Kako možete složiti novi špil?
Vaš špil mora imati točno 60 karata i ne možete imati više od četiri kopije bilo koje karte osim osnovnih (Basic) Energy karata (basic Energy karte su G, Fr, W, L, P i Ft). Za potrebe slaganja špila karte se računaju kao iste ukoliko imaju isto ime – nije važno da li je slika drugačija, ili potječe iz neke druge edicije. Tako, na primjer, možete imati 4 Brock's Sandshrew i 4 Sandshrew u vašem špilu, ali ne možete imati više od četiri Pokémona sa nazivom Sandshrew, iako su to različite verzije Sandshrewa.

Ako slažete novi špil, najbolje je držati se jednog ili dva tipa Energije, a ukoliko želite, možete dodati i Colorless Pokemone. Na taj način nećete doći u situaciju da u ruci imate Energiju koju vaš Pokemon ne može iskoristiti. Energije možete stavljati u igru samo jednom po potezu, tako da je preporučeni maksimum 22 energije u špilu.

Trainer karata možete igrati koliko god želite tijekom svog poteza, tako da bi njih trebali imati najviše (24 ili više) u špilu, a najbolje su Trainer karte koje liječe vaše Pokemone, traže karte u vašem špilu ili vam vraćaju karte iz polja za potrošene karte natrag u ruku ili špil.

Nemojte stavljati previše Evolucijskih karata u vaš špil, jer ako ih imate previše može vam se dogoditi da držite Evoluciju u ruci, a u igri nemate Basic Pokemona koji može evoluirati. Najbolje je igrati samo s jednim evolucijskim lancem i to tako da imate 4 Basic Pokemona, 3 Stage-1 karte i 3 Stage-2 karte. Ostali Pokemoni mogu biti Basic Pokemoni istog tipa kao i vaš evolucijski lanac ili Pokemoni koji pomažu vašoj strategiji.
igranjeNakon što ste složili špil, igrajte s njim protiv različitih špilova što češće možete. Pokemon liga i turniri su dobro mjesto da isprobate svoj špil, a za termine se raspitajte u dućanu u kojem kupujete karte. Kroz igru možete najbolje vidjeti što funkcionira u vašem špilu, a što ne, i nakon toga ga promijeniti. Vježbom i usavršavanjem vašeg špila sigurno ćete postati najbolji Pokemon trener!


- 14:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

magic

Za početak ćemo opisati što je Magic i kako se igra. Magic je igra s kartama u kojoj sami slažete svoj deck od karata koje imate na raspolaganju. Za početak je najbolje nabaviti preconstructed deck. Dodatne karte kojima možete pojačati svoj deck mogu se nabaviti u paketićima (booster pack) koje sadrže po 15 karata. Ako uzmemo u obzir da postoji više od 4000 različitih karata od kojih se slažu deckovi, kombinacije su praktično bezbrojne. U igri vi predstavljate moćnog čarobnjaka, a vaš deck čarolije s kojima vam je cilj uništiti protivnika. Čarolije su razne: fantastična stvorenja, artefakti, potresi, munje i mnoge druge. Čarolije su predstavljene u 5 boja, koje su ujedno i svojevrstan zaštitni znak Magic: the Gatheringa. Naravno, i protivniku je cilj da vas uništi te tako dolazi do borbe čarobnjaka. Svaka partija Magic-a je drugačija, a vaše špilove s vremenom poboljšavate i nadograđujete nabavljajući i mjenjajući karte s drugim igračima.

Osim što se mogu slagati deckovi, igrači vole skupljati karte bilo zbog duha kolekcionarstva ili vrlo lijepih slika na kartama. Većina igrača međusobno razmjenjuju karte kako bi došli do karata koje su im potrebne. To je dobra prilika da se upoznaju ljudi iz cijelog svijeta. Posebno je zabavno ići zajedno na turnire, posjetiti razne gradove i zemlje i sresti ljude različitih kultura. Vjerujte, nećete požaliti ukoliko se počnete baviti Magic: the Gatheringom - jednostavno, Magic je stil života, a i vi možete postati dio toga.

- 14:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

magic the gataringh

Magic The Gathering

Strateška igra kartama. Prva u nizu TCG-ova, prema mnogima i najbolja.
Magic postoji već 10 godina i igra ga 6 milijuna ljudi diljem svijeta. Magic je ujedno i igra sa najrazvijenijim sustavom natjecanja. Turniri, prvenstva i Lige sastavni su dio uzbuđenja MTG-a.


- 14:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

pokemon


Pokemon

Najprodavanija igra u povijesti. Okuplja Pikachua i njegovu ekipu na kartama od kojih svaka ima svoje mogućnosti. O vama ovisi koliko će igra trajati i kakvim ćete kartama pobijediti svog protivnika. Složite svoje Deckove i natječite se s drugim trenerima na Pokemon Ligama i turnirima.



- 14:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

čuj sad ovu briju

Mamino pismo dragom sinu

Mamino pismo dragom sinu
Dragi sine,

Pišem ti ovo pismo kako bi znao da ti pišem. Ako dobiješ ovo pismo znači da je dobro stiglo. Ako ga ne primiš javi mi, tako da ti ga ponovo pošaljem. Pišem sporo, jer znam da sporo čitaš. Neki je dan je tvoj otac pročitao u novinama da se po statistikama većina prometnih nezgoda događa 1km udaljeno od kuće, tako da smo se nedavno i mi preselili malo dalje od kuće. Kuća je prelijepa, imamo čak i veš mašinu, ali ne znam radi li. Jučer sam stavila veš da se pere, povukla vodu i veša više nije bilo... Ovdje vrijeme i nije tako loše. Prošle sedmice
samo je dva puta padala kiša - prvi put je trajalo 3 dana, a sljedeći put 4. U vezi one jakne koju si želio, tvoj ujak Pjer mi je rekao da ako ti je budemo slali da skinemo dugmad, pošto su dosta teška, jer to bi više koštalo, tako da smo skinuli dugmad i stavili ih u džep. Napokon smo sahranili tvoga djeda: pronašli smo njegovo tijelo kada smo čistili kuću.
Bio je u ormaru od onog dana kada je pobijedio dok smo se igrali skrivača. Prije nekoliko dana eksplodirala je boca od plina u kuhinji: tvog oca i mene je izbacilo van kroz prozor: koji osjećaj! Nakon toliko godina, otac i ja smo izašli van zajedno. Pošto već spominjem tvoga oca - dobio je novi posao! Jako je ponosan. Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi... zaposlili su ga na gradskom groblju... održava travnjak. Tvoja sestra Julia, znaš ona koja se udala za svog muža... napokon je rodila! Ne znamo još spol, tako da ne znam jesi li postao tetka ili ujak...
ako bude curica, tvoja sestra će je zvati po meni... Čini mi se malo čudno da svoju kćerku zovem "mama". Tvoj rođak Pol se oženio.. po cijeli dan se moli pred ženom, jer je djevica. I da znaš da više ne viđamo tvoga Ujaka Isidora, onoga koji je umro prošle godine... A da ne govorim o tvom bratu Žanou.. on je grozan.. zatvorio je vrata od auta, a unutra su ostali ključevi. Morao se vratiti u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas sve izvukao iz vozila.
Katastrofa !!!!!!
Dobro sine, neću ti napisati adresu, jer ne znam koja je. Porodica koja je ovdje prije nas živjela, uzela je kućni broj sa zida i ponijela ga sa sobom. Ako vidiš Margarit pozdravi je, a ako je ne vidiš nemoj još ništa govoriti.

Mama koja te voli.

P.S. Htjela sam ti poslati nešto novaca, ali sam već zatvorila kuvertu.


- 14:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.03.2006.

st patrick's day 2006

st patrick's day 2006

- 21:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

pravila yugioh


download pravila (.doc)

Forbidden i Limited karte


CILJ IGRE

Jedan Yu-Gi-Oh! meč sastoji se od 3 dvoboja. Svaki dvoboj može završiti pobjedom, porazom ili neriješnim rezultatom. Cilj igre je naravno pobijediti svog protivnika.

Pobjednik meča je igrač koji:
-prvi pobjedi u dva dvoboja u jednom meču
ili
-ima jednu pobjedu i dva neriješena dvoboja


Neriješeno se proglašava ako su rezultati 3 dvoboja
-1 pobjeda, 1 poraz, 1 neriješeno
ili
-3 neriješena dvoboja


KAKO POBIJEDITI U DVOBOJU

Rezultat dvoboja određuje se prema ovim službenim pravilima:
- svaki igrač započinje dvoboj sa 8000 života (life-pointova)

- život se smanjuje kao rezultat računanja štete poslije borbe. Ukoliko smanjiš protivnikov život na 0, pobijedio si! Ukoliko tvoj protivnik smanji tvoj život na 0, izgubio si!

- ukoliko ti i tvoj protivnik istovremeno padnete na 0 života, dvoboj se proglašava neriješenim (draw).

- ukoliko deck bilo kojeg od igrača tijekom dvoboja ostane bez karata, prvi igrač koji više ne može vući kartu gubi dvoboj.

- ukoliko u bilo kojem trenutku tijekom dvoboja u ruci držiš sve slijedeće karte, automatski pobjeđuješ u tom dvoboju:
-Right Leg of The Forbidden One
-Left Leg of The Forbidden One
-Right Arm of The Forbidden One
-Left Leg of The Forbidden One
-Exodia The Forbidden One



KAKO ZAPOČETI IGRU

- deck koji koristiš za dvoboj mora sadržavati najmanje 40 karata. Ne postoji maksimalni broj karata koje deck može sadržavati.
- uz deck koji koristiš u dvoboju, možeš imati i 15 karata u posebnom decku koji se zove side-deck. Side-deck omogućuje ti da promijeniš deck kako bi prilagodio svoju strategiju tijekom meča.

- između dvoboja, možeš zamijeniti bilo koju kartu iz decka za kartu iz side-decka – ukoliko će ti nakon mijenjanja karata deck imati isti broj karata kao i kada si započeo meč. Side-deck mora sadržavati točno 15 karata.

U svim mečevima, deck i side-deck zajedno ne smiju sadržavati više od 3 kopije bilo koje karte.

Početak Duela

- svaki igrač promiješa svoj deck i pruža priliku protivniku za daljnje miješanje decka.

- ukoliko vam je ovo prvi dvoboju u meču, odlučite tko kreće prvi bacanjem novčića. Onaj tko pobijedi u bacanju novčića ima pravo odlučiti želi li igrati prvi ili drugi. Za ostale dvoboje tijekom meča, gubitnik iz prethodnog dvoboja odlučuje hoće li igrati prvi ili drugi. Ukoliko je dvoboj neriješen, baca se novčić kako bi se ustanovilo tko kreće prvi u slijedećem dvoboju.

- svaki igrač vuče 5 karata sa vrha svog decka. Kada su svi povukli početnih 5 karata, dvoboj započinje.



IZRAZI TIJEKOM IGRE

Activate – Kada koristiš efekt Magic karte, Trap karte ili efekt karte stvorenja, ti “aktiviraš” efekt karte. Aktiviranje karte se odmah riješava.
Set – Čin stavljanja karte licem prema dolje u polje igranja naziva se “Set”. Efekt Set karte se ne aktivira odmah. Isto tako, Set karta stvorenja se ne smatra prizvanom sve dok je ne okreneš licem prema gore. Set karta stvorenja mora se postaviti u VODORAVNO u obrambenom položaju licem prema dolje (karte stvorenja prizvane normalno postavljaju se OKOMITO, u napadački položaj licem prema gore). Set Magic i Trap karte se postavljaju vodoravno na polje igranja.

Destroyed – Uništene karte odlaze u Graveyard, koji se nalazi pokraj vašeg decka za igranje.



VRSTE KARATA



KARTE STVORENJA
Najjednostavnija upotreba stvorenja je da napadaju tvog protivnika. Snaga stvorenja označena je brojem zvjezdica gore desno na karti. Njegov napad (ATK) i obrana (DEF) nalaze se u donjem desnom uglu.
Isto tako, zapamtite da tekst na karti koji je napisan ukoso nema nikakvog utjecaja na igru. Karte stvorenja su ŽUTE boje.
EFEKT KARTE
Karte koje izazivaju magične efekte na kartama stvorenja nazivaju se efekt karte. Efekt karte su NARANČASTE boje.

EFEKT FLIP KARATA
Efekt ove vrste karte stvorenja se rješava kada okreneš kartu koja je licem prema dolje licem prema gore. Efekt ove karte se rješava čak i ako je karta okrenuta kao rezultat magic ili trap karte, ili efekta neke druge karte stvorenja. Ukoliko je Flip stvorenje uništeno nakon okretanja, njegov Flip efekt se rješava prije nego što je karta uništena.

Ostali efekti uglavnom su aktivni dok je karta stvorenja okrenuta licem prema gore i nalazi se u igri. Za bolje razumijevanje određenog efekta, slijedite upute na karti.

MAGIC KARTE
Postoje različiti tipovi Magic karata. One mogu biti aktivirane ili setirane tijekom tvoje Main faze. Jedina iznimka ovog pravila su Quick-Play Magic karte. Magic karte su ZELENE boje.
Jednom kada aktiviraš Magic kartu, nakon što se riješi njezin efekt, ona je uništena.

EQUIP MAGIC KARTE
Equip Magic karte ostaju u igri, i omogućuju ti da pojačaš određenu vrstu stvorenja u igri. Equip Magic karte možeš igrati samo na stvorenja okrenuta licem prema gore, neovisno jesu li su tvoji ili protivnivnički. Kad odigraš ovu vrstu karte, postavi ju tako da se nalazi jednim dijelom ispod stvorenja kojeg želiš opremiti ovom vrstom karte.

FIELD MAGIC KARTE
Field Magic karte ostaju u igri, i one “mijenjaju” mjesto na kojem se odvija dvoboj, daju razne dodatne sposobnosti odredjenim vrstama stvorenja, ili oslabljuju druge vrste stvorenja. Njih postavljaš u Field Magic zonu na podlozi za igru. U igri se istovremeno može nalaziti samo jedna Field Magic karta. Ukoliko staviš Field Magic kartu u igru, ne možeš staviti novu, dok protivnik ne stavi svoju (i time pošalje tvoju Field Magic kartu u graveyard, budući da –kako smo već rekli – samo jedna može biti u igri), ili ukoliko sam ne uništiš svoju Field Magic kartu efektom tvojih karata.

TRAP KARTE
Ove karte možeš postaviti (Set) na polje, i aktivirati ih u bilo koje vrijeme nakon početka slijedećeg poteza, ukoliko su uvjeti za aktiviranje Trap karte ispunjeni. Trap karte su LJUBIČASTE boje. Nakon što aktiviraš Trap karte, one su uništene.










st patrick's

st patrick's












FAZE IGRANJA

Potez – Igranje dvoboja sastoji se od naizmjeničnih poteza. Svaki igračev potez se sastoji od 6 faza igranja.
Faza – Faze određuju koje se akcije smiju igrati tijekom poteza igrača.
Step – Podkategorija faze, koristi se samo tijekom borbe.



A. DRAW FAZA
Tijekom ove faze, moraš vući jednu kartu sa vrha svog Decka. Ukoliko igrač nema karata u Decku i ne može vući kartu, proglašava se gubitnikom Duela.

B. STANDBY FAZA
Ukoliko u igri imate karte na kojima je navedeno da se koriste tijekom ove faze, onda ih morate iskoristiti u ovoj fazi, dakle prije ulaska u Main fazu.

C. MAIN FAZA 1
Tijekom ove faze možete odigrati:
- Normal Summon ili Set 1 Monster kartu
- aktivirati ili postaviti (Set) Magic karte
- postaviti (Set) Trap karte
Zapamtite da ne smijete preći granicu od pet karata u Monster Card Zone ili Magic & Trap Card Zone. Tijekom ove faze, možete promijeniti Attack ili Defense položaj karata stvorenja stavljenih u igru tijekom prošlog poteza. Položaj jedne karte tijekom tvog poteza se smije promijeniti samo jednom, i to tijekom Main faze 1 ili Main faze 2. Ne smiješ promijeniti Battle položaj (Attack ili Defense) karte koju si odigrao u istom potezu. Na kraju Main faze 1 odlučuješ hoćeš li krenuti u Battle fazu, ili End fazu. Igrač koji započinje igru ne može ući u Battle fazu u svom prvom potezu.

Summon ili Set karte stvorenja
Da prizoveš (Summon) kartu stvorenja, izaberi kartu stvorenja iz tvoje ruke, i stavi ju licem prema gore okomito (Attack position) na otvoreno Monster card mjesto na tvojoj strani polja.
Ukoliko želiš postaviti (Set) kartu stvorenja, izaberi Monster kartu iz tvoje ruke, i stavi ju licem prema dolje vodoravno (Defense position) na otvoreno Monster card mjesto na tvojoj strani polja.

Normal Summon
Prizivanje stvorenja bez uporabe efekta drugih karata zove se Normal Summon (normalno prizivanje). Tijekom tvog poteza, možeš iskoristiti samo jedan Normal Summon. Zapamti da se postavljanje tvojih stvorenja (Set) licem prema dolje u Defense position ne računa kao Normal Summon.
Ukoliko prizivaš stvorenja Levela 5 ili više (broj zvjezdica u gornjem desnom uglu), moraš žrtvovati jedno ili više stvorenje u igri kao Tribute. Ukoliko želiš prizvati stvorenje 5. ili 6. Levela, moraš žrtvovati jedno stvorenje, a ukoliko želiš prizvati stvorenje Levela 7 ili više, moraš žrtvovati dva stvorenja. Moraš žrtvovati stvorenja čak i ako Level 5 (ili više) stvorenje postavljaš (Set) u igru.

Flip Summon
Mijenjanje položaja, iz vodoravnog licem prema dolje Defense položaja u Attack položaj okomito licem prema gore, zove se flip. Karti stvorenja koju si postavio u Defense položaj ne možeš promijeniti položaj u istom potezu. No, promjena položaja (Flip) se ne računa kao Normal Summon, tako da možeš normalno prizvati stvorenje tijekom svog poteza, i upotrijebiti jedan ili više Flip Summona na stvorenjima koje si postavio u igru u prijašnjim potezima.

Special Summon
Kada ti Magic, Trap, Monster Effect ili bilo koji drugi efekt karte omogući da prizoveš stvorenje, to prizivanje se zove Special Summon. Special Summon se ne računa kao Normal Summon, i možeš ga izvesti koliko god puta ti karte koje ga omogućuju dopuštaju.

Aktiviranje i Postavljanje Magic&Trap karata
Tijekom Main faze karata stvorenja i Trap karata možeš uvesti u igru koliko god želiš, pod uvjetom da imaš mjesta u Magic&Trap zoni igranja. Equip Magic karte se isto računaju kao da zauzimaju mjesto u Magic&Trap zoni igranja. Magic karta može biti aktivirana (licem prema gore) ili Set licem prema dolje. Kada je Magic karta okrenuta licem prema gore, automatski je aktivirana.
Trap karte se postavljaju u igru licem prema dolje (Set).
Za korištenje Magic i Trap karata, koristite upute na njima.



D. BATTLE FAZA
Start Step
Objavi da ulaziš u Battle Fazu. Ti i tvoj protivnik možete igrati Quick Play Magic i/ili Trap karte.
Battle Step
Izaberi jedno stvorenje s kojim namjeravaš napadati, i izaberi jedno protivničko stvorenje koje želiš napasti. Ti i tvoj protivnik možete igrati Quick Play Magic i/ili Trap karte.

Damage Step
Izračunaj štetu koju čine stvorenja koja si odredio. Ukoliko stvorenje ima Flip Effect, njegov efekt se rješava nakon računanja štete. Efekt ne može djelovati na monstere koji su već uništeni.

End Step
Riješi sve borbe ponavljajući Battle i Damage step koliko god puta je potrebno, i tada najavi tvoj kraj End Step Battle faze. Ti i tvoj protivnik možete igrati Quick Play Magic i/ili Trap karte.

Svako stvorenje može napasti samo jednom tijekom poteza. Jednom kada stvorenje napadne, ne možeš ga promijeniti u Defense položaj u istom potezu.


IZRAČUNAVANJE ŠTETE

Tijekom Damage stepa, dozvoljeno je igranje samo QuickPlay Magic i Trap karata koje mijenjaju napad ili štetu odredjenog stvorenja. Te karte se mogu igrati samo prije izračunavanja štete.

Kada je protivničko stvorenje u Attack položaju
Kada je protivnički monster u Attack položaju (licem prema gore okomito), usporedi Attack (ATK) oba stvorenja:
- Napadačevi ATK bodovi > Protivnički ATK bodovi
Protivničko stvorenje je uništeno. Oduzmi ATK bodove protivničkog stvorenja od ATK bodova stvorenja koje je napalo. Razlika se oduzima od broja protivnikovih života.
- Napadačevi ATK bodovi = Protivnički ATK bodovi
Oba stvorenja su uništena. Nitko ne gubi život.
- Napadačevi ATK bodovi < Protivnički ATK bodovi
Napadačevo stvorenje je uništeno. Oduzmi ATK bodove stvorenja koje je napalo od ATK bodova protivničkog stvorenja. Razlika se oduzima od života igrača čije je stvorenje napalo.
Kada je protivnički monster u Defense položaju
Kada je protivnički monster u Defense položaju (licem dolje vodoravno), usporedi Attack (ATK) sa Defense (DEF) protivničkog monstera:
- Napadačevi ATK bodovi > Protivnički DEF bodovi
Protivničko stvorenje je uništeno. Nitko ne gubi život.
- Napadačevi ATK bodovi = Protivnički DEF bodovi
Niti jedno stvorenje nije uništeno. Nitko ne gubi život.
- Napadačevi ATK bodovi < Protivnički DEF bodovi
Niti jedno stvorenje nije uništeno. Oduzmi ATK bodove stvorenja koje je napalo od DEF bodova protivničkog stvorenja. Razlika se oduzima od života igrača čije je stvorenje napalo.
Ukoliko protivnik nema karata stvorenja na stolu, tvoja stvorenja čine direktnu štetu protivničkom igraču. Puni iznos ATK bodova napadajućih stvorenja oduzima se od ukupnog iznosa protivnikovog života.


E. MAIN FAZA 2

Nakon što Battle faza završi, ulaziš u Main fazu 2. Kao i u Main fazi 1, možeš igrati karte stvorenja, Magic i/ili Trap karte. Zapamti da je dozvoljeno mijenjati Attack i Defense položaj stvorenja i normalno prizvati stvorenje samo jednom po potezu. Isto tako, zapamti da ne smiješ preći granicu od 5 karata u Monster Card zoni ili Magic&Trap Card zoni.

F. END FAZA


Najavi kraj tvog poteza. Ukoliko u ruci imaš više od 6 karata, odloži karte po tvom izboru u Graveyard tako da imaš samo 6 karata u ruci. Protivnik tada započinje svoj potez sa svojom Draw fazom.





Uvoznik i distributer za Hrvatsku: LM Informatika d.o.o. Tel: +385 1 6130 260 www.lminfo.hr

- 21:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

yu-gi-oh


Yu-Gi-Oh!

Yu-Gi-Oh je Trading Card igra nastala prema istoimenom animiranom filmu. Yu-Gi-Oh! je priča o Yugiju i prijateljima uhvaćenima u igračkoj groznici koja je uhvatila cijelu naciju. U igri se sukobljavaju različita mistična stvorenja i bore se u magičnim dvobojima na pomičnom bojnom polju prepunom zamki. Kada se prašina bitke slegne, samo jedan može biti Yu-Gi-Oh!, Kralj Igara

- 21:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • harry potter
    Image hosting by TinyPic

    ovdje opisujem svoje najdraže vrste karata
    Image hosting by TinyPic








Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr






    Uskoro u ponudi LM Infoa i Land of Magica očekujte slijedeće Yu-Gi-Oh proizvode:

    JADEN YUKI & CHAZZ PRINCETON DUELIST PACK

    Složite deckove za igru prema svom omiljenom liku iz Yu-Gi-Oh! GX animirane serije. Potezi i trikovi Jadena Yukia i Chazza Princetona sada su ti nadohvat ruke.
    Ovo specijalno izdanje donosi na paketiće od 5 karata i posebnu stratešku kartu. Pronađite nove karte fuzije, opreme i brojne nove trikove pomoću kojih ćete kao od šale svladati vašeg protivnika!

    SHADOW OF INFINITY

    Stiže nova Yu-Gi-Oh! edicija koja nam donosi tri legendarne karte najjačih stvorenja iz Yu-Gi-Oh! GX animiranog serijala te brojne karte nove generacije! Pronađite nove, jače zmajeve te nove i moćnije zamke!
    Booster Elemental Energy sadrži 9 različitih karata za igru.

    SPELLCASTER'S JUDGEMENT STRUCTURE DECK

    Ovladajte mističnim moćima! Borite se pomoću obilja moćnih čarolija koje možete koristiti kako bi povećali snagu vaših čudovišta. Pronađite šest potpuno novih karata čudovišta koja će jednostavno pregaziti vašeg protivnika!
    Spellcaster's Judgement deck sadrži 40 karata već spremnih za igru, upute za nadogradnju decka, pravila i podlogu za igru te jednu ultra-rijetku kartu.

    28.11.2005. - Warrior's Triumph

    Da vidimo što je novoga u Yu-Gi-Oh svijetu ovoga tjedna: Jason Grabher-Meyer je na TCGplayer stranicama ovoga puta pisao o Dark World deckovima; Dark Sage - Lot se u svom tekstu pozabavio s deckom koji bi u novom metagameu mogao imati podosta uspjeha - Skill Drain deckom; u još jednom Jasonovom tekstu možete čitati o GG Panda decku; dok pregled noviteta sa Pojo stranica počinjemo sa jednim inteviewom - Giel je u svojoj kolumi odlučio porazgovarati sa jednim od najpoznatijih duelista, F00b-om. TheDungeonMaster se u svojoj kolumni ovoga puta bavio Dungeon Dice Monsters igrom na Nintendo GameCube; dok ovdje možete provjeriti koliko poznajete Yu-Gi-Oh pravila, te kako i zašto naučiti više. Pojo Card of the Day sekcija nam ovoga puta donosi analize slijedećih karata: Exchange of the Spirits, zatim Embodiment of Apophis, te Emergency Provisions; dok je u posljednjem izdanju izbor karte ostavljen samim kolumnistima. DeckRevolution stranice nam ovog tjedna donose uobičajeni pregled deckova o kojima se pisalo u zadnje vrijeme; te praznični tekstić DorkusTyranusa s jednom decklistom; dok za kraj donosimo link na pobjedničke deckove u ETC Elemental Energy natječaju na YuGiOhEtc stranicama.

  • st patrick's day 2006

    st patricsaint st patrick's day 2006

    saint st pst patrick's day 2006

    st patrick's day 2006

    atrick's day 2006

    k's day 2006

    st patrick's day images

    le="margin-top: 0; margin-bottom: 0">st patrick's day images