taya the devil

21.04.2005., četvrtak

dodjela oscara

oscar za najvećeg luzera na svijetu ide....Tamari Janušić...ne samo da sam dosadna nego i ne mogu u
mjesec dana ispravit jebene ocjene...ne..ja moram pjevat,dane i noći...k'o da ništa drugo neznam...
Tibore,pusa...fala što si mi na blogu čestitao rođendan(znam da ćeš me sad zaboravit kad ti se javila ova treba)...opet sam u proljetnoj depri...mislim da
ću ipak slušat Doorse,People are strange,jer iako je depresivna digne me...sad idem jednu zapalit i nabacit neku robu(još sam u piđami,sa Snoopyem)eto...to je to od mene za danas...
- 07:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

smrdljivi grad

ma ja volim svoj zagreb....nemam je ništa protiv njega....ali opet,ipak...
živim u centru,svaki dan pod prozorom trube dosadnih vozača koji samo čekaju da nekog pošalju u onu stvar.nitko u ovom gradu nije sam svoj gospodar.ponašanje nam nalaže sabor,što znači da se
ne smijemo stati na vrh bana Jelačića i glasno se zaderati:"FUCK THE GOUVERNMENT!!!"koja je stvarno pišljiva.za izać nema gdje.sva ona mjesta koja su bila rezervirana za NAS postala su legalna
okupljališta šminkera u martama i starkama koji se odjedamput pogaju i bangaju u prvim redovima
npr. koncerta Hladnog Piva,i onda se ja pitam:TKO JE OVDJE LUD?
svi smo postali stranci i usamljeni marginalci.zato ja dižem spomenik bijelom walteru,on me nikada ne iznevjeri za razliku od upaljača...

Linkovi

Idealan muškarac

-tajanstven
-flegma
-OBAVEZNO:duga kosa i brada
-crna/smeđa kosa
-nije važna boja očiju,samo da nekako isijavaju...
-voli rock
-svira gitru/bubnjeve,važno je da nešto svira,ali ne mora pjevati
-nosi traperice,ne preuske,ali mrzi majce s imenima grupa
želi da se po njemu vidi to kakav je,a da ga se ne trpa po kutijama ROCKER,METALAC,GRUNGE,SKA
-voli i druge vrste glazbe,svestran je
-voli se ljubiti,dugo
-voli kreativan nered svoje sobe,ne rado ju sprema
jer kad je spremljena ništa ne može naći

a taya the devil je...

-Tamara Janušić
-20.04.1988
-tayathedevil@net.hr

-prirodna plavuša,često u proljetnim deprama
kada joj paše Bob Dylanov blues,
-u takvim trenutcima osječa se kao Howard Hughes
-ne želi da joj se upucava Tom Cruz

-ne spava dugo možda četri sata
-ne voli biti uz otvorena vrata
-voli svu hrvatsku muziku koja je nastala prije rata

nastavit ću pjesmu kad se sjetim još nekakvih rima... :)