Don't let the bullshit of today convince you that you aren't beautiful.
četvrtak, 11.08.2011.

Nije da imam neku inspiraciju, al' jednostavno imam potrebu pisat neš..tako da ovaj post baš i neće bit pretjerano zanimljiv :P

-Thing called EXPECTATIONS-
I tako ja čekam da još ova 4 tjedna završe i da se ode put Rijeke..s ekipom sam se već donekle upoznala (Fejsbuk zen -.-) čak smo se dogovorili da ćemo na cugu posle prvog dana :D
no ono što me još ovih zadnjih 4 tjedna ljeta muči je..kad ću napokon pričat s njim..već 3 mjeseca mi se sviđa buraz moje najbolje frendice.. ni u snu nisam očekivala da će mi se on počet sviđat. O.o al' šta je tu je..i on sad zna, al' nikako da sjednemo i popričamo o svemu.. :/ nadam se da će u nedjelju sve bit oke. :)



Uploaded with ImageShack.us

-Is this friendship falling apart?-
U ljeti joj dođu frendovi iz Zagreba..zaboravi na sve oko sebe i samo je s njima..s tim istim frendovima se nedavno posvađala jer su svi bili protiv nje i pričali su gluposti o njoj..tad smo uz nju bile ja i njena S. nakon 2 dana s tom frendicom iz Zg-a se pomirila..par dana nakon toga za profilnu sliku je stavila sliku od njih dvije i napisala neku pjesmicu o "pravom prijateljstvu"... još nisam čula da je pravo prijateljstvo kad te neko povrijedi i onda se opet druži s tobom. ugl. tu i tamo se vidim s njom..al' zadnjih dana sam je izbjegavala upravo zbog tih njenih frendica..
užasno mi je stalo do nje i nemogu gledat kako se druži s osobama koje su je jednom povrijedile, a sa mnom se vidi možda 2 puta mjesečno..priča mi kako joj je neopisivo stalo do mene..ali.. zašto ja nemam takav osjećaj?



Uploaded with ImageShack.us

-My mama told me that sometimes people have to cry out all their tears to make room for a heart full of smiles.-


| 14:43 | Komentari (30) | On/Off | Print | # |



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

let me tell you somethin\' about my life...


Linkovi




credits
murderscene - xx