nedjelja, 30.03.2008.

....................................................................................

Tu sam.stalno sam tu.samo da znaš.

nekako se posebno osjećam danas.
kao da je moj dan.
iako to postupcima ne dokazujem.
al nije bitno.
bitno je da ja u glavi osjećam
da je moj dan. :)

jer je.
mogao bi biti.


***

obožavam miris jeseni.
i hladan dah zime.

i groblja. baš volim groblja.
osjećam se kao da pripadam nekamo.
bar nekamo.


***

ljudi su dvolični.
u biti, imaju više od dva lica.

i zanimljivo.
jedno je toliko drugačije od drugog
da mi pozli.

neka lica mi se sviđaju.
neko vrijeme.
dok ne vidim druga.
onda se udaljim.

i koliko god pokušavala ignorirati ova loša lica,
postajem svjesna da je to nemoguće.
jer su uvijek tu.

a pokušala sam.
kvragu, trudila sam se.
al fakat jesam.

.. nekad prevagnu ova lijepa.
i onda na kraju završim u zajebu.

i onda mi je žao.
žao mi je što sam uopće upoznala nekog.
i što sam se dala zavesti.nečim.
čim god.


Image and video hosting by TinyPic


30.03.2008. u 20:21 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



-U kratkim crtama
Andry i Jana....wave
dvije djevojke...koje se vole zabavljati i smijati u prevelikim količinama....
volimo sve sto vole mladi...
blog imamo-zato jer ga imaju svi...zujo
pisemo nesto samo kad nam se da....bang
...



Evo i nasih par slikca;

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj MsN:janisa_18@hotmail.com fino


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Web Counter
Free Web Counter




Par lijepih porukica;


lijepo je otvoriti oci i jednostavno znati da si blizu...

*Nedostaješ mi jako,,,tvoji poljupci i tvoj zagrljaj...Nedostaje mi tvoj osmjeh i pogled...
ne zaboravi na mene tamo daleko i vrati se brzo...

*Nezdravo,neshvatljivo potpuno nezamislivo,nemoguce,nenormalno,ludo carobno ,čudno krajnje neodoljivo,famozno,iskreno mi nedostaješ...

*Večeras će se dogoditi zločin iz strasti. VRIJEME:oko ponoci, MJESTO:tvoj krevet, ŽRTVA:ti,POČINITELJ;ja , MOTIV;strast.ČUVAJ LEĐA TVOJ OBOŽAVATELJ...

*Zašto me tako gledaš??Ja sam poruka,nisam ništa kriva ,došla sam da ti kažem da osoba što me šalje misli na tebe i da te puno voli!!
marquee>


................



Image and video hosting by TinyPic

Nisam ništa bolja od ostalih na ovom svijetu. Nisam ništa posebnija , ljepša niti pametnija od većine.
Nemam odgovore na sva pitanja ikad postavljena;
Ne znam uvijek reći pravu stvar u pravom trenutku,
ali se trudim pomoći koliko mi to okolnosti dopuštaju.
Imam vrlina i bezbroj mana i one me čine naizgled snažnom
ali u duši ranjivom i osjetljivom…
Čine me osobom s prošlošću
koja me izgradila u ovakvu
kakva sam danas....


Image and video hosting by TinyPic

13 žIvOtNih pRaViLA:

1.Volim te ne zbog tog što si ti, već zbog tog što sam ja pored tebe

2.Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće
te nikada rasplakati

3.Samo zato što te netko ne voli onako kako bi voljela, ne znači da nisi
voljena cijelim njegovim bićem

4.Pravi prijatelj je ona osoba koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce

5.Najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš pored njega i znaš da ga nikad nećeš imati

6.Nikad se ne prestani smijati, čak ni kad si tužna. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmjeh

7.Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekog ti si cijeli svijet

8.Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom

9.Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih ljudi prije nego što upoznaš pravog, na tom ćeš mu kad se to bude dogodilo biti zahvalna

10.Ne plači zato što se završilo. Smij se zato što se dogodilo

11.Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti, nastavi vjerovati, samo budi opreznija

12.Postani bolja osoba i budi sigurna da znaš tko si prije nego što sretneš
nekog novog, a nadaj se da ta osoba zna tko si.

13.Ne opiri se toliko. Najbolje stvari se događaju onda


...Život mi na putu stavlja
.stvari u kojima ne uživam,
stvari koje ne želim...
a one suprotne od toga
daje mi samo da ih okusim...
zatim ih sklanja bez povratka...
tada ja moram pronaći utjehu
u nečem što ne želim...
u nečem što me ne privlači...
u nečem što me ne može nahraniti srećom...
al' najgore je od svega što se uvijek nadam,
što živim od beskrajne nade
da će mi sreća ponovno doći na put...
.da tu sreću tada neću pustiti,

nego je sačuvati na način koji trenutno ne znam...


…gledaj život hladnim očima, ništa nije jače od tvog ponosa i ne dopusti da jedan poraz ostavi traga na stazi tvoje sreće…jer zapamti da nitko nije vrijedan tebe!!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Postoje li još koje mogućnosti ili je ovo jedna od niza promjena koje se događaju u životu. Samo što je nažalost, očito krenula u krivom smjeru.
Počinjem se gubiti i ne prepoznajem se. Ne, ovo definitivno nisam ja, izgubila sam se negdje.
"Ovo nije moje vrijeme, ovo nisu moji ljudi..."
Ovo je neka nova prostorija s mnogo vrata, ali me nijedna ne vode tamo odakle sam došla. Što me još čeka?
Šta god to bilo, bojim se da nije dobro...


Image and video hosting by TinyPic


Mijenjam se

Spremam police
Praznim ladice
Bacam stare stvari
U ove cipele
Nitko ne može
Vrijeme dojam kvari
U mojoj glavi se svađa
Gomila ljudi
Nadam se da se ne čuje
Dijete u meni
Još uvijek se čudi
Kamo sve to putuje


Image and video hosting by TinyPic


Mijenjam se, mijenjam se
Mijenjam se, nije da me boli ali...
Mijenjam se, mijenjam se
I nije mi po volji


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Thanks!

Dizajn by: theMuSiC=)
Brushes: deviantart
hTmL by: theBENDANs