/// ..Evo mene opet... - ..SvE Je lAkO kAd sI MlAd i zAlJuBlJen... - Blog.hr

utorak, 20.11.2007.

..Evo mene opet...

eyy...ljudovi...pa sta se radi...evo ja se digla i odma na komp...naravno...to mi je preslo u naviku...lol..hehe...neznam sta bi pisala..mislim nema nista novo u mom zivotu...osim toga sto nam je skolsko iz odbojke,zasad smo dobili grudu i lapada,a izgubili smo od zupe...smrc..nravno da cemo od njih izgubit kad sve igraju za 1,ligu..jos cemo vjerojatno izgubit od gruza,a ostale mozemo dobit...yea...u cetvrtak idemo u cavtat...idemo u nove pobjede,kako trener kaze...hehe...lol...al dosta o odbojci...amo malo na ono najgore...skolaburninmad...jos uvijek imam 5-6 jedinica...evo danas idem na predsat ispravit fiziku..pa mi drzite fige..da ispravim..ma mogu ja to...yea...lol....imam jos ispravit povijest...to moram nabubat..headbang....danas test iz tehnickog...a moja draga prijateljica djanathumbup mi je dala pitanja iz obadvije grupe..pa cu valjda nesto iskemijatdead...eee....sad bi se htjela pohvalit da sam dobila 2 test iz kemije...thumbup...nemoze boljeparty....e sad da vam recem da me niste nesto zadivili s komentarima...jedino moje LUDACHEwaveyeskiss...me nisu zaboravile...100 komentara su mi ostavile,,a inace da nisu nebi sad ja pisala post...ee...zato se njima zahvaljuje....ae nadam se da je dovoljno dug post...evo promijenila sam dizajn...a sad idem na pozdrave...ovako...pozz:ČIĆIkiss,KITIbang,petrizujo,djaninut,bikymad,mariniwave
,aleninjami,emilud,proletinono,sopijuheadbang,mrlismokin,ANIkiss,asicucerek,
i ostalima...koga sam zaboravila nek se osijeca pozdravljen...kiss...
ae...kiss....and...pozz...by:d@č@
P.S.vracam se za 200 komentara....ae mozete vi to...mahwave

<< Arhiva >>