/// ...samo jednom se živi... - ..SvE Je lAkO kAd sI MlAd i zAlJuBlJen... - Blog.hr

subota, 03.11.2007.

...samo jednom se živi...

ejj..ljudeki....evo i mene s novim postom...yea...neznam kad ce opet novi pa ima da komentirate puuuuunooo....evo 150 komentara za pocetak...pa novi post..ovako..da ja pocnem...u mene vam nema nista novo..dobila 1 test iz fizike..smrc..a dva testa iz hrvatskog dobila 5 ...ae bar mi nes ide...to je to u vezi ocijena..a sada o mom zivotu...dosada kao i uvijek..ova dvaa dana bila u babe u splitu...malo na groblje i tako to...nisam ni znala kolliko ih imam mrtvih...svake godine sve vise i vise grobova posjetim...a jbg...takav je zivot...e i usput da recem da sam se pomirila s petrom..njoj je sada najteze..jer joj je dundo umro ima 2 dana..katastrofa..nemam rijeci...al dobro necemo sad o tuznim stvarima...kad smo mi zivi trebamo biti sretni...jer kao sto sam u naslovu rekla...samo jednom se zivi,pa treba to prozivit..al dobro...tnx svima na komentarima..ali nije ih bilo dosta...pa molim vas da ih sada bude...tnx...a sada idem pozzdravljati...dakle..pozz:čićicerek,kitibang,petricry,emilud,alenifino,djanilaze,dokiheadbang
anieek,a sad najveci pozz.proletismokin,antizijev,perusmokin,sopijuwave i sedmasicmaheadbang,aj kizza svima..i koga sam zaboravila...sry..nek se osjeca pozdravljenim...aj puffa i ppoozz.....mah..e vracam se za 150 komentara.....zujokiss

<< Arhiva >>