petak, 19.01.2007.

bu!

Efo i mene..tek tolko ka se vam javim.
Ne znam opće kaj da vam velim
Kod mene je skoro se po starom
Još me moči dal bum zutra smela van kad sam prošlo suboto malo pretjerala s vremenom..
Al nadam se najboljem

Znate kaj..v zadnje vreme me prati nekši čudni filing kaj bu se negde nekome, meni fest dragome, neš desilo..
Nadam se kaj je to zabluda al stvarno je ne lepo dok ti se takša pomisao vrti po glavi
To je zadnje kaj mi treba..

E i luca ak boš ovo pročitala prije nek ti sama velim…
Dobila sam..znaš ono..jea..nikad sam ne bila bole vesela za to nego ve..uf..
Nesam mislila da bom se ikad tome radovala..za se postoji prvi pot a?

Ajd ljudi pozzdrav, čujemo se još..
Nadam se uskoro..

19:25 | Komentraj (7) | Printaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:I'm not alone... Dizajn by:Freaky Layouts