ponedjeljak, 01.01.2007.

sretna nova..

zdravo ljudi..
ma jee..evo i mene..
ko bi rekel,ha?
zmislila sam se čak i ja dojti na net..
evo i ve ka sima čestitam sretan božić koji je već zdavja minul i sretna nova..
tak kaj nete rekli kaj sam u potpunosti zabila na vas..
ja se nadam da je sima bilo lepo denes i včera na fešti za novo leto..
mej je bilo stvarno grejt i makar sam mislila da nel jer smo ne meli de biti, al je ne važno de si, nek s kim si kaj ne?
tako jee..
eto neda mi se pričat kaj smo se delali, al bom vam pokazala par fotkici..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e sam kaj još spomenem..ja nebrem verovati kak su neki ljudi mutavi kaj mislijo kaj se bum ja uvredila na te neke njihove komentare..
ako je iko ovde dvoličan to si ti, ko god da si, jer mi nevupaš reći v faco kaj misliš nek okolo sereš..
tek tolko..
do sljedećeg javljanja ljudi.. dakle čujemo se v 2008.leti..
kizza

16:43 | Komentraj (45) | Printaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:I'm not alone... Dizajn by:Freaky Layouts