design by Bahata =)
< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

bježanje u vlastiti mrak

You Don`t Belive

You don't believe -I won't attempt to make ye:
You are asleep -I won't attempt to wake ye.
Sleep on! sleep on! while in your pleasant dreams
Of Reason you may drink of Life's clear streams.
Reason and Newton, they are quite two things;
For so the swallow and the sparrow sings.

Reason says `Miracle': Newton says `Doubt.'
Aye! that's the way to make all Nature out.
`Doubt, doubt, and don't believe without experiment':
That is the very thing that Jesus meant,
When He said `Only believe! believe and try!
Try, try, and never mind the reason why!


William Blake


....Ovo je blog moje ljubavi...


Image Hosted by ImageShack.us



Ljudi puno bi mi pomogli kada bi pritisli ovaj LINK


Zanimljivi Blogovi:

~°†°~ Bloody ~°†°~

Moje Pjesme i Stihovi

Azazeal

°˙˙ReBiRtH AnGeL˙˙°

Lord i Pacijen†

Taste Of Life...

D.W.




No o meni...

želim završiti poput savršenog svog junaka hamleta, onako stvano predivno...
nije nešto ali opet...
nije važno.... slusam gothic...
čitam puno knjiga...
najdraža mi je:
Viktorija Faust
U ANĐEOSKOM LIKU ZVIJERI

i ne volin prićati puno o sebi...
al eto...

i najvaznije za mateu evo obecala sam
(sama sam ti rekla da je ovo moja himna):


i moja najdraza pjesma


This is me... :
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJA ABECEDA:

A- ako- najdraža rijeć
jer nikad neznaš šobi se desilo ako...

B- bol-jedina stvar koja je stvarna

C-cesta- nikada joj nevidiš kraj koliko daleko gladaš
i koliko god daleko išao...

D-duša- nešto najvažnije...
uvjek je s nama, a tako boli...

E-elf- biće, nježno i osjećajno, koje tako želim sresti,
a to je takon nemoguće..

F-fontana- uvjek iznaova voda teće, baš kao suze

G-godie- prolaze, a nepitaju zašto, kad i gdje

H-hladnoća- uvijek u srcu i jedino ona ostaje kada dođe kraj
i hamlet-moje svršenstvo

I-izbor-istina- nešto što nemožeš mijenjati

J-jedinstvo- nema rijeći

K-krenuti-od nekud moramo krenuti
bezobzira na život

L-lijevo- nidada ne skreći ljevo
ma koliko teško bilo kenuti pravim putem boli...

LJ-ljubav-jedina stvar koju nikada neću imati
koliko god da se trudila, nikda
ju neću stvrno uopznati...

M-mržnja-jedini iskreni osjećaj
u meni

N-Nemo- to sam ja..
u prijevodu sa latinskog-nitko

O-Oproštaj-people always leave

P-prokletstvo- to vampire uvijek prati
vjećni život je proklet ako nemaš ga skim provesti
i zato se ja pronalazim u njihovom biću

R-rijeći- uvijek teško padaju
kada su krivo rećene

S-srce-nešto što nikada umeni neće kucati za
nekoga

T-Tišina- nikad ne nestaje koliko god to
pokušali promijeniti...

U- uvijek i zauvjek...
netko ti je u mislima,
a ti nisi tom nekome

V-voljeti-nikada!!!
vampiri-bića koja me očaravaju jer sam poput njih-hladna
i prokleta...

Z-zaostatak- za nekim uvijek zaostaješ
uvijek želiš biti poput nekoga...
a tako zostaješ...


Ljubav ili Raj

Samo sam željela imati ljubav,
a što sam dobila
prokletsvo na vijećnost,
ili nešto posebno,
nisam to odabrala,
ali ja želim dati tebi izbor
hoćeš li biti poput mene,
hoćeš li birati ljubav ili raj

Kada budeš pout mne
tamo nećeš dospjeti nikada,
ja izbora nisam imala, sada ga dajem tebi,
koliko god me bolilo što izabrao
voljela bih da je naša ljubav moguća
ali vampiri i ljudi nikada neće moći bit jedinstvo...


Tako ti i ja, zadatak mi je ili te ubiti ili te pretvoriti
koliko te volim to ću tebi prepustiti,
pokušat ću pobjeći pokušat ću da nikada ne znaš
što je to prokletstvo i vjećnost....
pokušat ću, ali dok god dišem ja te volim...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

priznanja mojih misli

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Duša mi vene

duša mi vene, vene zbog tebe,
što si to ućinio samo sam pravu ljubav htjela,
samo sam tebe voljela,
sada ovako sama,
vjećni život gledam.

vjećnost se čini kao savršenstvo,
ali kada ju provdiš sam nije ništa
nedo prokletstvo,
nisi tebao otići, ne ljubavi.
mogli smo biti skupa jednom.
ionako u mojemu životu vrijeme ne pretstavlja neku važnost
što se dogodilo,
gdje je nestao žar...

vidjela sam te kao nestaješ u daljini
voljela sam te tiho, na ulicama ovoga
glasnoga svijta
sve će se pomijeniti, ti ćeš šutjeti, a ja ću te voljeti...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sve...uvijek i zauvjek

sve je nestlo u tenu poput kapi kiše
koja je pala na tlo
sve je nestalo
kao da nikda nije ni bilo,
samo sam zbog tebe
išla rezati vene, nisi me vidio,
nisi znao,
a rekao si jednom
da ćeš živjeti samo za mene
da ne trebam rezati vene...

sve je nestalo kada sam ti rekla zbogom
ti si ostao sa njom
svojom jedinom-drogom.
sada kada si dva metra pod zemljom
još razmišljam o tebi
i piznanjima tvojih misli
što si mislio kada si rekao:,, nisam htio,samo sam tebe volio``
neznam...

sve je nestalo....
a samo sam želilla da ja budem tvoja droga...
da ne umreš i da budeš moj...
sada je sve nestalo,
sve je nestalo pod zemljom.
uvijek i zauvjek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....pobjeći....

....je tako lako, doista
pobjeći u odaje vlastite tame,
i tek kada bježim shvaćam koliko je maraka unutar mene,
poćinjem se ponašati poput smrti
hladno i iznenadno.

Pobjeć, katkada dođe pitnje-gdje,
nemam kamo jedino u smrt, vojenu smrt.
Pronaći put, kako,
zatim, gdje ići, jer se uvijek gubimo.
samo želi se njhati na vjetu bez života.
kako razmišljati kada me misli napuštaju,
pobjeći,
sve što želim je pobjeći....nestati... negdje....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vampire Heart"

You can't escape the wrath of my heart
Beating to your funeral song (You're so alone)
All faith is lost for hell regained
And love dust in the hands of shame (Just be brave)

Let me bleed you this song of my heart deformed
And lead you along this path in the dark
Where I belong 'till I feel your warmth

Hold me
Like you held on to life
When all fears came alive and entombed me
Love me
Like you love the sun
Scorching the blood in my vampire heart

I'll be the thorns on every rose
You've been sent by hope (You'll grow cold)
I am the nightmare waking you up
From the dream of a dream of love (Just like before)

Let me weep you this poem as Heaven's gates close
Paint you my soul, scarred and alone
Waiting for your kiss to take me back home

Hold me
Like you held on to life
When all fears came alive and entombed me
Love me
Like you love the sun
Scorching the blood in my vampire heart

Hold me
Like you held on to life
When all fears came alive and entombed me
Love me
Like you love the sun
Scorching the blood in my vampire heart

Hold me (Like you held on to life)
Like you held on to life
(When all fears came alive and entombed me)
My vampire heart

Love me (Like you love the sun)
Like you love the sun
(Scorching the blood in my)
My vampire heart




Image Hosted by ImageShack.us



Križ života, križ s ručkom, lik koji je u starom Egiptu bio simbol života. Egipatski simbol života i kraljevske časti. Smatralo se da faraoni kada umru dolaze pred Ozirisa, gospodara mrtvih, te od njega dobiju ankh kao simbol obnovljenog života. Nazvan je i ključ života.





QEEN OF DEAMD-SYSTEM

You fell away
What more can I say
The feelings evolved
I won't let it out
I can't replace your screaming face
Feeling the sickness inside

Chorus:

Why won't you die?
Your blood in mine
We'll be fine
Then your body will be mine

Verse II:

So many words
Can't describe my face
This feeling's evolved
So soon to break out
I can't relate
To a happy state
Feeling the blood run inside

Repeat Chorus

Verse III:

Why is everything so f-king hard for me?
Keep me down to what you think I shall pay!
Must you tempt me and provoke the ministry?
Keep on trying I'm not dying so easily(Repeat)

I will not die...
Why is everything so f-king hard for me?
I will not die...
Why is everything so f-king hard for me?

Repeat Chorus x3


Him - For You
I

n the grace of your love I writhe in pain
In 666 ways I love you and I hope you feel the same

I'm for you
I'm for you

I'm killing myself for your love and again all is lost
In 777 ways I love you 'til my death do us apart

I'm for you - and I'm dying for your love
I'm for you - and my heaven is wherever you are
I'm for you - and I'm dying for your love
I'm for you - and my heaven is wherever you are

In 666 ways I love you and my heaven is wherever
you are

I'm here for you - I am here for you
I'm here for you - I am here for you
I'm here for you - I am here for you
I'm here for you - I am here for you

Little Angel

LITTLE ANGEL YOUR WORLD CAN BE SO CRUEL
I SET YOUR WINGS ON FIRE EVERY NIGHT
I SEE YOU CRY

PAIN, I TAKE IT ALL AND HAVE SOME MORE (TONIGHT)
FIRE, IT LICKS YOUR SKIN BUT HEART IS COLD
A HEART THAT NEVER BEATS JUST FOR HERSELF

LITTLE ANGEL YOUR WORLD CAN BE SO CRUEL
I SET YOUR WINGS ON FIRE EVERY NIGHT
I DIE FOR YOU EVERYTIME
I SEE YOU CRY

RAIN, I SHOWER IN HER DROPS OF TEARS (TONIGHT)
OH FOR OUR HATE, SHE CRAVED NO MORE BUT HAVE IT ALL
SHE TOOK SOME PAIN AND STARTED AGAIN
STARTED TO LOOSE HER LIFE BEFORE MY EYES

A HEART THAT NEVER BEATS FOR NO ONE ELSE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Right Here In My Arms"

She is smiling like heaven is down on earth
Sun is shining so bright on her
And all her wishes have finally come true
And her heart is weeping.
This happiness is killing her.

She'll be right here in my arms
So in Love
She'll be right here in these arms
She can't let go
[Repeat 2x]

So hard she's trying
But her heart won't turn to stone... oh no
She keeps on crying
But I won't leave her alone
She'll never be alone

She'll be right here in my arms
So in Love
She'll be right here in these arms
She can't let go
[Repeat 2x]

[bridge]
And she'll be right here in my arms
So in Love
She'll be right here in these arms
She can't let go
[Repeat 3x and fade out]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Xandria-Vampire

Dark are the streets, gloom's creeping out of the walls
Dirt comes alive and all the neon-lights call
Demons and fools and a lady of black
She's of the kind nighttime-insomniac

She sees the pray and she's aware
The times are hard but she don't care

She's a vampire
Desire darker than black
She's a vampire
Reach higher, no turning back
Her wings are curtains of the night
She knows no wrong or right

Dead are the places where this goddess has been
Cold is the skin that this creature has seen
Her universe is an ocean of blood
Her dining table the cradle of mud

She sees the prey and she's aware
The times are hard but she don't care

She's a vampire
Desire darker than black
She's a vampire
Reach higher, no turning back
Her wings are curtains of the night
She knows no wrong or right

The night is blind, the mistress she is calling you
To be by her side forevermore
Follow her until her thirst is sated
An immortal lie, heartblood

Can't help yourself, she's got you paralyzed

So would you kiss the sun goodbye?
And give your life to never die?

She's a vampire
Desire darker than black
She's a vampire
Reach higher, no turning back
She's a vampire
Desire darker than black
She's a vampire
Reach higher, no turning back

Slićice....

Image Hosted by ImageShack.us
Darkness is in my heart...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
My Gothic... is part of my life...


That Vitch is just like me sometimes...
Image Hosted by ImageShack.us


My World... My Gothic World....
Image Hosted by ImageShack.us

LOVE...
Image Hosted by ImageShack.us

petak, 21.03.2008.

no dobro

vratila sam se!
uglavnom htjela sam pisati o tome kako me ljudi cesto pitaju: vjerujes li ti doista da vampiri postoje ili da su postojali?
ja na to odgovorima sa da, je ima razliciti vrsta vamprizma: naprimjer sve je vise energetskih vampira... ali ja recimo sam vrsta osobe koja bi doista sve ucinila samo da osjeti okus krvi mislim....
neki me cak zovu EMO KID, sto ubiti i jesam, ali to mozemo ostaviti po strani jer mi se o tome ne da pricati!
evo da zapocnem nekakvu pricu, promijenila sam se, neman nekih osjecaja za zivot, jer je zivot nepravedan, mnogi se ljudi pretstavljaju da su nesto sto doista nisu!
ja sam to trpila i necu vise dosta mi je!
uglavnom nisam vise naivna iman svoj svit i bit cu zatvorena unutar njega, sasvim mi je dobro!
a i da je sve to krivo, koga briga ja nisam nikda nikome bila doista vazna, i ne dira me ta cinjenica vise... jer da se ubijem, nikome nebi bilo krivo jka bih bila slobodna i zadovoljna...
i u ostalom nitko nebi vise moga strat o meni...
haha ispada da sada pisem tuzopoljku ili oprostajno pismo, ne ne pisem, nego samo govorim neke stvari koje su mi na umu!
ali eto briga me shvtite to ako zelite...
i usput ja sam izgubila osobe kojima je doista bilo stalo do mene pa mi vise nis nije vazno, uglavnom izuzev moje starce, jer samo sam njima vazna i samo se oni doista brinu za mene i ako me niti oni ne shvacaju u potpunosti tako da sam napustena do pola....
jebes zivot kojim zivim kada zelim umrit!

H I M - Join me in death

Baby join me in death
Baby join me in death
Baby join me in death

We are so young
our lives have just begun
but already we're considering
escape from this world

and we've waited for so long
for this moment to come
we're so anxious to be together
together in death

Won't you die tonight for love
Baby join me in death
Won't you die
Baby join me in death
Won't you die tonight for love
Baby join me in death

This world is a cruel place
and we're here only to lose
so before life tears us apart let
death bless me with you

Won't you die tonight for love
Baby join me in death
Won't you die
Baby join me in death
Won't you die tonight for love
Baby join me in death

this life ain't worth living
this life ain't worth living
this life ain't worth living
this life ain't worth living

Won't you die tonight for love
Baby join me in death
Won't you die
Baby join me in death
Won't you die tonight for love
Baby join me in death

Baby join me in death



| ...Just Magic Words... (0) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.