utorak, 16.06.2009.

show...

ajmeeeee... napokon mi je net osposobljen... a već san mislila umriti od muke i dosade.
izgorjet ću više..stalno moram učit i učit i učit i ta matura nikako da prođe. ovih dana mi je život u totalnoj komi. nikako ja na zelenu granu ni sa dečkom ni sa starcima. sutra nam je godišnjica veze a on gospodin ide sa frendovima na otok na neki šugavi koncert neke grupe za koju niko nikad nije ni čuo a on ih obožava. njesra. izgleda da ću ja sama slavit šampanjcem. više za mene.
i tako ja nesretna i sama dobih ponovno inspiraciju za pisanje...pa se bacam na posao. bude li neke kvalitete možda i objavim to što napišem.


21:36 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.