petak, 30.01.2009.

Kad srce zavoli i ono najhladnije se rastopi

Jučer sam po prvi put u ovih devet mjeseci veze imala najintimniji razgovor sa svojim dečkom. Cijeli smo dan izdvojili samo za sebe jer se zbog obveza baš i ne viđamo.. sve je bilo super i odlično smo se zabavljali. Predvečer smo se rastali i otišli svatko svojoj kući. Tad su krenule bezvezne porukice poput "ej što radiš?" i "je li ti bilo dobro danas?" i tako smo se upustili u sve intimniji razgovor.. počeli smo pričati o tome kako smo se upoznali i kako smo prvi put izišli van.. (to je bilo vrlo čudno/smiješno, kako smo se upoznali).
upoznali smo se na jednom koncertu TBF-a kad je on slučajno cigarom zapalio moju majicu,pa se 3 sata ispričavao i na kraju me je molio da se iskupi kavom. Budući da sam i ja,kao i on, bila malo pripita dala sam mu svoj broj i sutradan smo se našli na kavi. Dok smo sjedili tamo cijelo je vrijeme buljio u mene zbog čega je meni bilo malo i neugodno,ali mi je i bilo glupo reći da prestane pa sam se samo smješkala i pričala gluposti. Mene je opet tako privlačio njegov pogled i prekrasne oči. Bio je zgodan ali ne pretjerano kao neki maneken..više kao sportaš,normalan cool dečko i dobar kao kruh. Isprva me privlačio njegov izgled ali kad sam ga upoznala malo dublje i shvatila kakav je on kao osoba…uh… dogodilo se nešto što nisam očekivala, nisam se ni nadala i nisam to ni željela al sad mi je drago jer sam se prvi put u životu zaljubila… prvi put u životu su mi leptirići u trbuhu lepršali kao nikad dosad…-iskreno. Od tog dana sve smo više i više vremena provodili skupa i ja sam se sve više zaljubljivala u njega. Držao me kao kap vode na dlanu i uvijek je prije gledao da je da je meni bolje nego njemu i uvijek je mene stavljao na prvo mjesto i volio me kao nitko do sada. Samo ne znam i nije mi jasno..on kaže da se zaljubio u mene prvi put kad me je vidio na koncertu iako sam bila sva u crnom i izgledala kao blijeda smrt, ne znam ni zašto sam mu dala broj baš onda kad sam bila hladna prema svima i mrzila sve oko sebe,tad mi je najmanje bilo stalo do upoznavanja novih ljudi jer mi je i ovih poznatih već bio pun k****. Devet mjeseci nakon toga mi smo jučer sve to izanalizirali i time samo produbili svoju vezu.. sad zbilja ne znam što bih da ostanem bez njega. Prvi put u životu ja volim.


22:20 | Komentari 8 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.