Tko je Tko (2005)            
Pula, 24. srpnja - 13. kolovoza 2004.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ukratko o sudionicima Task
Force-a 2005.

Uređuje:













Ruža Rajić

Linkovi
Task Force (službeno)
Task Force (neslužbeno)
Task Force - Tko Je Tko

Hrvatska Matica Iseljenika
Grad Pula
Blog.hr

Blogovi vezani uz Task Force:
Radionice
Tulumi
Izleti
Hrana

Alonso David Munos

Ja sam iz Čilea. Imam 19 godina. Moji pradjedovi dolaze s otoka Brača. Tamo još imam rodbine koju namjeravam posjetiti nakon EHTF. U Čileu sam završio srednju školu. U Hrvatskoj imam sestričnu koja je isto iz Čilea, ali več 3 godine živi u Hrvatskoj. Preko nje sam saznao za EHTF. Ona je Sudjelovala u EHTF 2001 i preporučila da se i ja prijavim jer je ona imala dobro iskustvo i pričala o lijepim uspomenama sa EHTF. Ja več 5 mjeseci živim u Hrvatskoj, dobio sam stipendiju preko Hrvatske Matice Iseljenika da bih mogao učiti hrvatski jezik. Do sada sam bio samo u Zagrebu i sada posjećujem Pulu. želja mi je da posjetim i ostale djelove hrvatske. Ovo mi je prvi put na EHTF. Tu mi je super. Dobri ljudi. Posao nije težak ali treba rano ustati, možda bi bilo bolje da radimo od 09.00 do 13.00. Mislim da imamo dugu pauzu, a da malo radimo. Jako sam zadovoljan s hranom i smještajem koji smo dobili. Imamo more blizu, sve je super. Od radionica idem na hrvatski jezik, dosta je lako za mene jer u grupi ima ljudi koji uopće neznaju Hrvatski jezik. Ja nisam znao pričati hrvatski prije nego što sam došao u Hrvatsku. Ponekad mi nedostaje Čile, obitelj i prijateljice. Planiram ići u Čile sljedeće ljeto na odmor i ponovo se vratiti u Hrvatsku.

#