< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

O meni

Za sve vas koji me ne poznajete,a
tili bi znat nešto više o meni evo ovako:
Iden u 7.d razred nije bitno koja škola
jer je jadna,živin u trogiru,plavuša san
(šta ne znači da san glupa)bangbangbangbang,
ali san luda na pozitivan način, tražin dečka
moj broj mob:091 918 29..(ako te zanima ostavi komentar)
volin:
-rukomet,sportove,
-radit pizdarije po školi,
-družit se sa prijateljima,
gledat televiziju, pizzu,colu,
-slatkiše,trenericu,
-učit strane jezike,
-slušat glazbu(techno ili rock),
-jednostavnost
-motore
mrzin:
-hrvatski,matematiku,glazbeni,
-fiziku,umišljene ljude,
-većinu nastavnika,cajke,
-školu,učenje,
-škrtost,laži,varanje,
kompliciranost,štrebere
-svoj život........
Naj:
-životinja:pas
-hrana:pizza
-piće:cola
-prijateljica:Tarzanka.........
-predmet:engleski
-knjiga:Divlji konj
-film:..................
-sport:rukomet
-pjevač:Enrique Iglesias......
-grupa:Scooter
-boja:crvena
Moj tip dečka:
mora bit:jednostavan,viši od mene(173 cm)
romantičan,drag,zgodan,lipo se
oblačit,imat lipu frizuru i oči,kratka kosa
nesmi bit:štreber,odvojen od društva,
debel,filozof,divljak........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Celebs
More eComments

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Funny Good Luck
More eComments




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

General
More eComments

Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

Visual Poetry - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Visual Poetry - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

General
More eComments

Visual Poetry - ImageChef.com

Funny
More eComments

Friends
More eComments

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 06.01.2008.

Evo sad kad san sila za kompić došlo mi u glavu da bi mogla napisat post pa ga sad i pišen.Od mog zadnjeg napisanog posta dogodilo se puno toga.Pa tako na zadnji dan škole mi pametne ženske objavimo rat muškima iz razreda,ali naši muški navečer pošalju poruke da je njima to glupo i da neće bit nikakvog rata.Sutra u školi kad su muški počeli pokazivet šta su donili mi ženske smo se usrale u gaće.Donili su piljevinu, puuuuuuuuuuuunnnnnnooooooo brašna,šećera,kave,kokosa,deterđenta i još puno toga da sad ne nabrajan.Mi ženske jadne bez ičega pa mi lipo priko odmora kupimo brašna kako bi se mogle obranit.A da bi bilo još bolje napali smo muške i ukrali in kokos, kavu, 5-6 sprejeva, da posli od rata ne bi bilo ništa zbog naših pametnih muških koji su to sve izvadili na stol priko matematike, pa smo sve to morali odnit razrednici koja to sve drži u školi kako bi to pokazala na roditeljskon sastanku.Do Božića se nije ništa posebno događalo osim šta san svaki dan umirala od dosade usput sretan van Božić. 27. san išla na Gibonnija u nadi da ću se razveselit al bilo mi je još gore.Sutradan smo išli sa klubon u Sesvete na neki turnir.Da nebi poremetili našu tradiciju mi smo naravno bile
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zapravo 15 od 16 ekipa al nema veze navikle smo mi na to čak smo počele govorit da smo druge,a ako niko ne pita jel odzada ili odnaprid koga briga.30. mi je bija rođendan i bilo mi je super. Išla san sa svojon ekipon u grad, bili smo na picu usput smo uništili pola picerije(uobičajeno za mene), pa smo se šetali po rivi, bili na igralištu zvonili ljudima na vrata..........Na doček 2008. san išla u grad na Zečića sa prijateljicama bilo bi sve super da dvi nisu išle doma čin smo došli u grad,al zabavila san se i bez njih šta govori to da san došla doma u 2 cila krepana. Tako van se ja ovih dana samo dosađujen bez treninga,niko ne izlazi vanka,ja po cile dane gledan televiziju, spavan ili jeden,a tako će i bit dok ne počnu treninzi kod najbolje trenerice kojoj san poslala poruku za rođendan nešto na današnji dan je rođena najbolja trenerica............................. toj izuzetnoj osobi želin sretan rođendan .................................... da bi mi ona odgovorila: hvala od srca ovo mi je najlipša poruka koju san ikad dobila. A ja luđakinja joj zamalo poslala: kakav ti je to onda muž jel od njega nikad nisi dobila lipšu poruku , al ipak nisan jer bi me poslala u pi... materinu. Neznan šta da napišen za kraj jer mi se više neda pisat pa OSTAVLJAJTE PUNOOOOOOOOOOOOOOOOO KOMENTARA ili više neću pisat postove(ne pišen ih ni ovako).wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavemahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah
p.s.razmišljala san o tome kako bi se tila ubit i ko će mi sve bit na sprovodu pozivan vas sviju i budite svi u bilio nikako u crno vidimo se na mome sprovodu.



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.