< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

DizaJn bY.: zWjezDica
sLiKa: UnUmBreLLa deviantART

Opis bloga

O školi, životu, malim ljudima...

...KoJe BlOgOvE VoLim PoSjEtIt...

pop princezicasmokin
linkinpark999zubo
Tea i Nikicool
stvarna curasmijeh

two best frendswink

¤˛˛˘˘! lov3 d@nc!ng˘˘˛˛¤thumbup


......NaJbOljI DiZaJnOvI......

starshine dizajnifino
xoxo designthumbup
UnDeRgRoUnD QuEeNnaughty
DIZAJN na moj nacin.....
rolleyes


Image Hosted by ImageShack.us



Svrati i komaj


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Tesko je biti covjek,tesko je shvatiti sve,
tesko je voljeti nekoga, a on tebe ne


lolipop

Traze se najljepse oci.Bez dokumenata
su presle granicu prijateljstva, bez dozvole ukrale
moje srce, zadnji put su videne u prostorijama mojih snova,




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Cool Graphics


Dani su losi,noci jos gore!Uvjek te
povrjede koji te navodno vole.
Dok su s tobom stalno ti lazu, a kad
na kraju odu, ni zbogom ti ne kazu



Glitter Graphics

Kiss Glitters - MySpace Comments




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics



Glitter Graphics

Animal Glitters - MySpace Comments



i love you more

I LOVE YOU

i love you

i love you icon

i love you_

i love you


Image Hosted by ImageShack.us



Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics - MySpace Comments




Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics - MySpace Comments




Ponekad mi toliko lutas po mislima
da se zapitam kako te noge bole!




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics





Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics





Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics







Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics - MySpace Comments






Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics




Glitter Graphics

Glitter Animal Graphics






Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics




Image Hosted by ImageShack.us





Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics







Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics







Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics





Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics





Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics




Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics - MySpace Comments





Glitter Graphics

Animal Glitters - MySpace Comments






Glitter Graphics

Disney Glitter Graphics






Glitter Graphics

Betty Boop Glitter Graphics





Image Hosted by ImageShack.us

::**::Malo o meni::**::

[Ja sam...


[TvrDoglava...
[OsjEcajna...
[DuhOvita...
[TaRa...
[IskRena...
[ZabaVna...
[U trEnDu...
[SmedoKosA...



[VoliM...


[DecKE...
[ObITelj...
[PriJAteLJe...
[LoLiPoPs...
[CoKled...
[MeDvJeDiCe DoBrA
SrCa...
[ZabaVu...
[LjeTO...
[JeseN...
[MuzIku...
[JagoDE...
[SladOleD...
[Tv...
[BlogOvE...
[ŠaLe...
[PosjEte...
[RoĐendaNe....
[DjeCU...
[PleS...


[Ne VoLiM...


[CajKe...
[LaZi...
[JednU CurU...
[KisU...
[ZimU...
[NeprAvdU...
[RibU...
[UmiSljenOst...
[LJenoSt...
[BakteRije...



[PoseBne OsoBe...


[MaMa...
[TaTa...
[BaKa...
[DiDe...
[PolUbrAt...
[SarA...
[NaDA...
[LauRa...
[NiKoliNa...
[MariJanA...
[FraNko B...
[FriTuLa...
[MarKo B...
[DrUGi MarKo...
[Tin...
[Ti...














Doll Avatars
Doll Avatars


Free Website Counters
Free Website Counters


Glitter Graphics

Glitter Icon Graphics



Glitter Graphics

Glitter Icon Graphics



Image Hosted by ImageShack.us



Moje oci sve ti kazu,moje usne ti ne lazu,
moje suze koje bole,kazu ti da te vole


Glitter Graphics

Icon Glitter Graphics




Ljubav je kao planina, tesko se na nju popeti ,
kad dodes na vrh,pogled je prekrasan



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

MoJe PjEsMe

..............SaMo pRiJaTelji...............
Ulazis u moju sobu kao vjetar
ostavljas trag za pocetak.
Prijatelji smo rijec je moja
od tad sam samo tvoja.
Ovo ce biti luda noc,
i zato nemoj nikamo poc.



Ali mi smo samo prijatelji
ljubav nije prava i nema lijepih osjecaja.
Gledam te sa strane i
cekam da sunce svane.
Mi smo samo prijatelji
i nista vise to je to,
nismo i necemo biti zajedno.


............pRiJaTeLJiCa..........


Osmjeh od mene ne krijes,
s menom se smijes.
Kada sam s tobom kisa nestane
a osmjeh nikada ne prestane.


Prijateljica si moja
i ja sam tvoja.
Prijateljica si prava
otkad si bila mala.

© ..::I love my life::..





xxprOmetna nesreca i vukOwarxx

xprOmetna nesrecax
sve je pocelo ovako...ja i moja family smo krenuli na vikend u Sl. Brod
i u posjet Vukovaru za Sv. Nikolu. Krenuli smo autom iz Rijeke,stali smo na rucak
brzo pojeli i nastavili dalje. Ja i moja baka smo sjedili iza i pricali viceve,nakon par minuta
kad smo dosli na autoput zagreb-sl. brod odjednom BUM! pa opet BUM! cijela je kolona
stala pa je stao i moj dide koji je vozio auto.kada smo se iza okrenuli vidjeli smo tri auta slupana u nas
Imali smo sudar moj prvi sudar(ili moja prva prometna nesreca) u nas su se zabila i to tri auta.
Prvi auto je bio kombi u kombiu su bili njemci
svi su prezivili a auto je samo malo ostecen,drugi auto je sa strane lupio u nas i u kombi i totalno se slupo
u autu je bila hr. obitalj zena je glavom lupila u staklo muskarac koji je vozio je bio zdrav a djete je plakalo
nisam vidjela dali je djetetu nesto slomljeno,ili ogrebano a treci je auto ko now. Mi smo izgledali normlno,no kad je dosla
policija nakon 2 sata zamolila nas je da samo vozimo naprijed da vidimo kako nas auto izgledo,kad smo izvozili(da tako kazem)
auto povukli smo i branik od auta hr. obitelji nas auto je bio bio...slupan do kraja jedva smo uspjeli bunker otvorit.
xmOj posjet bOlnici grada vukOwarax
prva stvar koju zelim napomenut da sam napisala u naslovu vukoWara jer su u vrijeme rata izmedu
srba i hrvata u vukowaru na tv tako pisali ima naseg grada vukovara. sve je pocelo ovako da pricu skratim
ja moja mama i baka smo razgledavali grad vukovar i komentirali kako su kuce srusene(osim onih koje su
ljudi obnovili) kako ima puno rupa,kako nam je zao sto nismo mogi ikad pomoc pa smo da sad pomognemo
bili u velikom shopingu(u vukovaru stvarno ima dobrih stvari za kupit)da im malo para ostavimo pa
smo pomogli i nama i njima. No dobro dosta o shopingu na kraju posjeta smo isli u posjet bolnici vukovara
kad smo dosli usli smo u veliku prostoriju i spustili se niz neke stepenice vdjeli smo videe o tim jadnim ljudima koji
su pokusavali naci skolinste u podrumu bolnice grada vukovara a i onim koji su bili bolesni pa su hitno prevezeni u bolnicu.
Hodajucu hodnikom na plocicama je zapisano sto se sve dasavalo svakog dana i kakve su napade imali. Usla sam u jos manju prostoriju
u kojoj je bilo zamraceno i u kojoj su se culi zvukovi ili imena ljudi koji su bili u bolnici za vrijeme rata. Druge dvije sobe su bile stravicne
u njoj su bili kreveti na katove i bjele lutke u obliku ljudi i djece bila je jedna mala mala,mala kuhinjica i dva wc-a cula sam da je u bolnici bilo
300 ljudi zamislite 300 ljudi u redovima za wc,mislim iako ih je 90% koristilo onu patku,u sobama nije bilo niti prozora zamislite to
zagusljivo je sve mirisi na krv,znoj,gnoj, katastrofa.Vidjela sam lutke par trudnih zena,4 beba i par djece oko 4 god. sve sam snimila kad smo izasli
iz bolnice dala sam mami da pogleda film,nakon sto ga je pogledala rekla je da izgleda ko horor film a bome i izgleda. Zamislite prizor: mala soba,bijele lutke ljudi i djece,sve je mracno,samo se cuju zvukovi nekog jezivog tipa koji govori imena stradalih,jos ja govorim di ste di ste??!!
kako vikend moze biti zanimljiv ha??!(jer sam se izgubila)


07.12.2008. u 20:13

| KoMenTari (2) | pRinT | PeRmaLink |