TAROT AZEMINA

subota , 10.10.2015.

Dobrodošli!
O meni malo.
Tarotom se bavim cijeli život i tarot je moj život ukratko.
Imam dobre povratne informacije od ljudi kojima sam čitala
iz tarot karata, kojima sam predvidjela ono što će im se dogoditi
u životu i godinama ostajem s njima u kontaktu.
Bilo da vam treba savjet za posao, ili u vezi zdravlja ili ljubavnih problema i nedoumica-pišite. Izrađujem i horoskop te se bavim numerologijom i gledanjem u visak.
Možete mi se slobodno obratiti na moj mail: azeminatarot@gmail.com
Moje su usluge povoljne,inače i živim od njih.
Pišite mi s povjerenjem.
Moje su usluge povoljne,inače i živim od njih. I nakon plaćene jednokratne usluge putem maila, ostajem i dalje s vama u kontaktu besplatno
Pišite mi s povjerenjem.

azeminatarot@gmail.com

Oznake: tarot, tarot majstor, azemina, tarot karte

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.