utorak, 05.05.2009.

dolazimo i odlazimo sami...za ono u meduvremenu trebamo drustvo.....

hm...novi dan....nova lica....nove spoznaje...sve nesto novo....sve se mijenja...samo sam ja
jos uvijek ista.....jos uvijek sam umorna....najmanje fizicki.....psihicki tonem sve dublje i dublje...
toliko duboko da se vise ne nazire sunce iznad povrsine....umaraju me ljudi....zasto jednostavno
ne mozemo sjediti i sutiti? zasto se podrazumjeva da moramo pricati...stalno pricati....ne znam....
volim kada nas je vise u drustvu....onda nitko ne primjeti da sutim......
danas sam meditirala na rivi....sunce me omamilo.....bila sam daleko.....daleko.....u proslosti.....
mislim da sam budna spavala....odjednom me osamario galebov krik....kako se te ptice cudno glasaju...
nikad se necu naviknuti na njih....zelim letjeti.....zelim krila.....albatrosova.....satima lebtiti u zraku.....
pozelim otici...ne znam gdje....ne znam tocno ni zasto.....jednostavno zelim otici.....ne neko bolje mjesto...
pitam se bi li postupila drugacije da mogu vratiti vrijeme.....mislim da ne bi.....nadam se da ne bi.....
sva ta losa iskustva u kojima su nas nasamarili....povrijedili....slomili.....ostavili da iskrvarimo.......sve je to
dobro....zahvaljujuci tome danas sam mudrija...iskusnija i opreznija za nadolazece potencijalne oziljke....
...rane nikako da zacijele.....bojim se da ni nece.....sve i da zacijele...da vise ne bole...ostati ce uvijek taj oziljak....
...podsjetnik da smo po ne znam koji put bili na krivom mjestu u krivo vrijeme....a mogli smo se suncati na rivi....


Sve ce to mila moja prekriti ruzmarin, snjegovi i sas

Sve ce to o mila moja
prekriti ruzmarin, snjegovi i sas
i dvije ce pokisle ptice
sa tvoga oka prhnuti na jug
nijedna suza nimalo volje
nijedna slutnja ni glas a moglo je bolje

Reci ces malo je tuzno
a on je bio kopile i jad
i stat cemo goli i sami
pred ovo ledeno nebo u mrak
mirise pelin pusto polje
procvale ruze i med a moglo je bolje

Ref.
Gdje, pokazi mi gdje
kad tuzne sudba ne voli
i cime od svijeta da se branis
kao ruza sa dva smijesna trna ili snom
uzalud, uzalud, sve je protiv nas

Sve ce to o mila moja
prekriti ruzmarin, snjegovi i sas
i dvije ce pokisle ptice
sa tvoga oka prhnuti na jug
nijedna suza nimalo volje
nijedna slutnja ni glas a moglo je bolje


16:38 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>