subota, 24.06.2006.

UKRATKO...o proteklih par dana...tjedana

evo i meneeeeeee...nisam dosta dugo pisala zato sto sam ljencina kakve nema..pogotovo kad se radi o pisanju postova...evo par naj ne/bitnijih stvarcica..ukratko..prosla sam s 4...zivot tece dobro al ocu na more a nemogu zbog upisa..u p.m.!!!i tako..jos se druzim sa sedmasima...i super su mi..pogotovo jedan..nekako sam se nasla s njim,isti(slicni)smo u svemu..kaj se tice ponasanja a sad ostalo..mislim necu sad mjerit svoju ljepotu s nekim jel se zna ko pobjeduje u tom..JA!!LOL..malo sale..ne,fakat super smo si;ko da se znamo od rodenja a znamo se ni tjedan dana...zao mi je sta ga nisam prije upoznala..nadam se da cemo odrzavat to prijateljstvo i znam da ak ocemo da nam nikad nece bit dosadno zato kaj smo oboje zajebanti..i tako...uostalom htjela bi sa svim sedmasima ostat u kontaktu..znam da zvuci cudno al tako je..znam da si sad neki misle SEDMASI?????al HELLO(lol)ja i jesam njihovo godiste hahaha...i mrzim ljude koji odma zakljucuju kakav je netko a nisu ga ni posteno upoznali..ah...sta ces...5rica ima novog obozavatelja..hahaha...to sam morala spomenut..hihi..sorry...bas je dosadno..pogotovo na skolskom onak jadna ekipica..dosadno do boli..uzas..ma...i to vam je sve...i da,danas smo bili na jarunu ja i 5ra i bilo je super osim djela kad nam se upucavo neki lik(stariji)ijuuuuuuuu..uzas...fuj..a gadaaaaaaan...bljak..i onak nas prati pogledom...ispituje dal ocu plivat s njim i tak..pedofilija na dijelu..hehe..neki vladicev..sorry...hehe..i da moram napomenut da izgledam ko neki mali cigo ...ruke pogotovo ko ciganka..jadna ja...hehe..kiss svima i by..

- 22:10 - Tvoje riječi ( 5 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.