petak, 16.06.2006.

i"m back

ej ljudiiiiiiii!!!!!!!!evo i mene....konacno...al iskreno uopce mi nije bilo tesko bez kompa...thumbupi tako...ukratko prosla sam s 4...neznam di cu se upisat...nezelim u gimnaziju nit necu ic tam...ma...ocu ja samo na moooooooreeeeeeeee..eeeee jedva cekam da odem....uf...al idu i moji starci tak da...al nea veze...oni ce bit samo 1 tjedan i onda paaapaaaaaa saaaaaaamaaaaaa...nnema nikog da zapovjeda...ma nisu oni takvi...ja fakat iam super starce...hvala Bogu...al necemo sad o tome....skola je GGGGGOOOOOOOTTTTOOOOOVAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!yupiiiiiiiwaveroflpartysmokincerekthumbupkonacnoooooo...slobodaa...jos samo da se upisem u srednju i to je toooooo...sad sam se pocela druzit sa sedmasima e likovi su legende...znam da zvuci malo cudno al ljepo se druzit s nekim ko nije tak perverzan ko osmasi;;svaka 2. ih asocira na sex i perverzije...to su svi kreteni na kvadrat...mozda od sva tri razreda dobra su 5 decka...a ostali...uuuffff..notorni kreteni...itd...burninmad...danas sam bila na mladsti na treningu i bilo je suuuper...e a vruceeeeeeeeeeeeee...uzaaaaaaas...jos sam poslije s roskicom isla do nje(na jarun) pa smo opet igrale odbojku eeeeee crkle smoo...danas je bas bio prekrasan dan...suncano...ma super...a nis to je to od mene za vas.....za danas......cujemo se mi jos....kisssss...byeeee...love youwavekiss

- 21:15 - Tvoje riječi ( 11 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.