< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

>>> Opis Bloga <<<

Cvijeće, Kolači i ostalo

Image and video hosting by TinyPic

Od 15.02. :


free hit counter

hit counter

MOJ MAIL : marisoll@net.hr

>>> Linkovi <<<

Image and video hosting by TinyPic

Marija
Zvrk
Cvjetak
Angie
H6 Ima Jedan Svijet
Sebi Pripadam
Suncokretic
Koraljka
Magična noć
Tratinčica
MNP
Mirjana
Mlada mama
Mendula
Tratincicamala
Decembar2001
Žubor vode
Otkucaj
Mima
Bespeljica
Morska zvijezda
Gustirna
Čiovka

>>> Moje Slike <<<

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 30.03.2008.

Neka moja Istra blista

Sigurno vam nije jasan naslov.Prije godinu dvije bila je pokrenuta akcija pod tim naslovom,da se uredi okoliš,otpad da se baca u mjesta predviđena za to,ali to je bilo tada.A sada..

Image and video hosting by TinyPic

Jučer je napokon stiglo proljeće.Uspjela sam privoliti muža da ide s nama u šparoge,umjesto popodnevnog spavanja.
Prvi prizor koji smo vidjeli je na slici gore,ali bilo ih je jako puno.
Otišli smo dalje u divljinu,tako da je prizor odmah bio drugačiji.


Image and video hosting by TinyPic


Provlačili smo se između grmlja,nahodali se,ali nismo se proslavili.Mene su počela boliti leđa,Bebača noge,a muž bi mogao do sutra da nastavi.Neznam zašto je to tako,jer on najmanje hoda,najviše leži i sjedi,pa se pitam kako ima kondicije.
Evo ovo su šparoge,što smo ih nabrali.


Image and video hosting by TinyPic

Dovoljno za nas dvije,kćer i mene,jer muž i Bebać ih ne jedu.

Sinoć sam napisala post,namučila se dok sam stavila slike,čekala skoro do 1 sat iza ponoći i nisam uspjela,jer Big Blog je opet zafrkavao blogere.Zato večeras pišem ponovo i opet se mučim sa slikama,jer je Bebač na rođendanu.





| komentari (34) | print | # |

četvrtak, 20.03.2008.

AMARILIS

Moj Bebač sa tatom ide malo španciren za praznike.Uplašila sam se kako ću sama staviti slike i zato da iskoristim priliku dok mi je dijete još tu ,odlučila napisati novi post.

Slikano je mobitelom i nije neka kvaliteta,ali poslužit će.Samo se nadam da ću rješiti problem na kompu što ne mogu skidati slike sa digitalca.To ipak neću rješiti ja,već prijateljica moje kćeri.


AMARILIS

Image and video hosting by TinyPic

Ovaj put ću vam pisati o amarilisu,najljepšem lukovičastom bilju,koje se uzgaja u pitarima (vazama-posudama),te krasi prozore i balkone.

Nakon presađivanja u veljači lukovice zalijte samo jednom.Redovito zalijevanje počinje kad stapka naraste 20 cm.

Iz srca gomolja izbijaju cvjetne stapke.Najprije se javlja pup,koji se sve više izdiže i na koncu procvjeta.Na vrhu se stvaraju dva ili četiri cvijeta crvene,bijele,ružičaste boje a mogu biti i šareni.Cvate u rano proljeće.

Amarilis naraste do 50 cm.Voli puno svjetla,ali ne smije biti na izravnom suncu.Da bi duže cvao,lončanice ne smiju biti na jako toplom mjestu.Kad cvjetovi ocvatu,stapka se reže do dna,kako bi se spriječio razvitak sjemena.Listovi se ne smiju rezati,jer oni pomažu razvitak novog pupa za slijedeću godinu.


Ocvale biljke se krajem lipnja sklanjaju na sjenovito mjesto i tamo se umjereno zalijevaju i prignojavaju.Krajem kolovoza prestaje zalijevanje,listovi počinju venuti i tada se lončanice unose u zatvoreni prostor gdje će lukovice dozoriti.

Vrlo je važno dobro presaditi lukovicu amarilisa.Oko jedne trećine lukovice,pa čak i nešto više nakon sadnje mora viriti iz zemlje,nikako ne smije cijela lukovica biti pod zemljom.

Prije dvadesetak dana sam posadila lukovicu,a cvijet samo što se nije rastvorio.
Ovo su moje slike,a gornja slika je skinuta sa interneta.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

A ovo je fažol (grah) mog Bebača.

Image and video hosting by TinyPic

On ga neumorno sadi.Grah naraste procvjeta,naprave se mahune i kad se sve osuši,on sadi novi.








| komentari (59) | print | # |

nedjelja, 16.03.2008.

Proljeće u vrtu

Polovicu dana provedem uz cvijeće i kad se vraćam kući jedva čekam kad sljedeće jutro da se vratim.
Ranije,dok sam imala svoj plastenik,uz česta prigovaranja da me nema nikad kući i odlazak na tržnicu toliko su me iscrpljivali da nikad nisam bila opuštena.


A sada.....Uz sav posao kojeg ima i previše za mene sve stignem,sa radošću presađujem tisuće sadnica,tisuće kontejnera pikiram,pjevušim uz cvrkut ptica iz obližnje šume.

Ali da se mi vratimo na temu iz naslova.Neću vam pisati o svim proljetnicama,jer
neke proljetnice koje imaju lukovice sade se u jesen,a neke je SLIKE CVIJEĆA opisala u svom blogu.

Sad možete saditi drvenaste biljke,živicu i ruže.Ako niste u jesen posadili maćuhice,sad je najbolje vrijeme da to i učinite.

MAĆUHICE su sitnog grmolikog rasta visine 15-25 cm sa malim ili velikim baršunastim cvjetovima u svim bojama.
Razmnožavaju se isključivo sjemenom koje se sije u lipnju-srpnju u klijalištu.
Za onoliko koliko ćete ih posaditi mislim da je najbolje da ih kupite u rasadnicima.
Sade se na razmak od 20 cm.Uspjevaju na sunčanom i polusjenovitom položaju i cvjetaju do velikih vrućina.
Ja sam imala jednu godinu maćuhice koje su bile loše za prodaju i posadila sam ih kod plastenika.One su cvjetale od proljeća,pa do zime,a najčešće bi ih zaboravila zaliti.


Image and video hosting by TinyPic

RANUNKULE se sade od sredine do konca ožujka u posude ili na vrtne gredice,ali samo u priobalju,jer na kontinentalnom dijelu može doći još uvijek do niskih temperatura.
Inače idealna temperatura im je oko 13 stupnjeva.U rano proljeće ih postupno treba iznositi vani i prilagođavati vanjskim uvjetima.
Sadite ih na razmak od 20-30 cm ili 10 cm ako su manji primjerci.Odgovara im sunčano i propusno tlo.
Vjerujem da ste jaglace već posadili.


Image and video hosting by TinyPic

BELLIS-TRATINČICA je dvogodišnja biljka.Najčešće se može vidjeti sorta s velikim ispunjenim cvjetovima.Odgovara im sunčani položaj.

Image and video hosting by TinyPic

DIANTHUS-KARANFIL je najbolja biljka za sadnju uz rubove.Cvjeta u proljeće malenim cvjetovima na 15 cm dugačkim stapkama.

Image and video hosting by TinyPic

Jednogodišnje biljke sadite krajem svibnja ili početkom srpnja. Možete posjetiti i Slike Cvijeće za još proljetnica.


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (24) | print | # |

petak, 14.03.2008.

Što mi se dogodilo sa postom

U srijedu navečer poslije komentiranja odlučim da napišem novi post.Sve je napisano i spremljeno,ali nastao je problem sa slikama.Moj Bebač neće da ih stavi na post jer se slabo vide i na kraju odlučimo da spremim post i slikam ponovo.

U četvrtak 13,og. opet problem sa slikama i nakraju slike stavimo u boxeve i napokon post je objavljen.I onda nastaje problem.U boxu se miješa ono što je već bilo u njemu i prethodni post.

Brišem post,pišem novi i u naslovu mi dolazi naslov iz posta Slike cvijeća, i što sad?
Uspijem napisati,objaviti ga i opet isto.Problem nastaje kad se post neće izbrisati.Što ću,već sam luda i ponovo zovem mamino zlato da ispravi što se može ispraviti.
On dođe,onako važno da mi pokaže kako se to radi.Napiše Hahahas, objavi i sad čekamo da izbriše.Izbrisao je moj post,ali njegovo Hahahas je ostalo.
I zato,ako ste bili na mom blogu,znate zašto se to tamo nalazi.




| komentari (16) | print | # |

subota, 08.03.2008.

Danas slavimo

Drage moje,

SRETAN VAM DAN ŽENA!


Image and video hosting by TinyPic


Taj jedan dan u godini koji, kao pripada nama,hajde da ga proslavimo.

Najprije ispecimo kolače,onda našim ukućanima spremimo malo bolji ručak,nego što ga radnim danima kuhamo,jer mi slavimo.

Ovaj post sam trebala napisati puno ranije,ali problem su mi bile slike.Moj Bebač je pokušavao na sve načine staviti slike sa digitalca,ali bezuspješno.Srećom slikao je i sa mobitelom.Na početku je skinio samo dvije slike i jednostavno neće,pa neće.

Jadničak se toliko iznervirao,mada sam mu rekla da mi slike uopće nisu bitne i da mi je više stalo od njega nego tisuću postova.Kad se malo smirio prebacio je slike sa svog moba na moj i evo NAPOKON SLIKE.




DUNAVSKI VALOVI


Ovo je smjesa za srednju veličinu lima.



TIJESTO: 3 jaja, 15 dkg šećera,10 žlica ulja, 16 žlica mlijeka 15 žlica brašna, 1 prašak za pecivo,tegla kompota od višanja.

KREMA: 7 dl mlijeka, 2 pudinga od vanilije, 15 dkg margarina,7-8 žlica šećera

Image and video hosting by TinyPic


Istuči žumanjke sa šećerom,postepeno dodavati ostale sastojke i na kraju ulupani snijeg.

Image and video hosting by TinyPic


Polovinu smjese staviti u lim (prije pouljiti i pobrašniti) i na pola ispeći.Izvaditi iz pećnice,poslagati višnje i staviti drugu polovinu tijesta (prije toga u drugi dio staviti 2 žlice kakaa.


Image and video hosting by TinyPic

Pečeni kolač prelijte s polovicom soka iz kompota.Ako volite slađe možete staviti
2 žlice šećera (prokuhati).



Puding skuhati i kad se ohladi dodati izrađeni margarin.

Stavite kremu i prelite glazurom.
Glazuru možete raditi i sa margarinom i dodati šećer,ako volite slađe.

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam ovaj put radila glazuru sa 10 dkg čokolade i 3 žlice ulja.


Image and video hosting by TinyPic





| komentari (36) | print | # |

ponedjeljak, 03.03.2008.

Bez naslova

Moj Bebač iako par dana ima jako visoku temperaturu ne prestaje sa pitanjima kad ću pisati novi post.Baš nisam bila raspoložena obzirom da sam nenaspavana i umorna.Prošlu noć temperatura mu nije padala ispod 39,5 i sa tuširanjem,oblozima i lupocetom nismo uspjeli sniziti je.
Danas mu je malo bolje.Kako sam imala neprospavanu noć,a ujutro sam rano išla raditi,sva sam koma.

Kako je ovo blog o cvijeću nastaviću sa trajnicama.



ASTER (ZVJEZDAN)
Zvjezdan je omiljen zbog svoje raskošne i dugotrajne cvatnje u kasno ljeto,Veliki je izbor boja i visina ove biljke.Mnoge vrste zvjezdana zbog visine moraju se povezivati,pa mogu služiti kao rezano cvijeće.
Aster voli sunce tako da vodite računa prilikom sadnje.
Kao i kod krizantema na zimu ga je najbolje porezati.

Image and video hosting by TinyPic


PAEONIA (BOŽUR)

Božur zahtjeva plodno tlo sa dosta humusa i malo kalcija.Sadi se u veliku rupu u koju je prethodno stavljena mješavina stajskog gnoja i zemlje,
Za razliku od drugih trajnica,božur se ostavlja da dugo raste na istom mjestu.Na taj način cvijet mu postaje sve širi.
Svake godine tlo mu treba pognojiti stajskim gnojivom.
Ako ga želite presaditi,učinite to u rujnu ili listopadu,tako da se biljka zakorjeni prije zime.
Zahtjeva sunčani položaj ili polusjenu.

Image and video hosting by TinyPic



| komentari (36) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.