listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

vesele (ne)zgode martine, izvora, batora i lujzija
tapatapatavko,
MI,
Bator,
Lujzi

Linkovi

ful kontakt

mmartilda@yahoo.com
izvorizkastva@yahoo.com
lujzipujzi@yahoo.com

hrpa nek se trpa


nešto mi je pošlo krivo s counterom...
he'll be back

18.10.2005., utorak

hello, my name is...

već sat i sitno mrdam po sajtu i pokušavam prokljuviti kako stvar funkcionira. uglavnom, ništa lakše od toga. sjednem i pišem. pa evo, sjedim (već neko vrijeme) i pišem. i želim si/nam dobrodošlicu u blogerski svijet. no, krenimo redom. mi smo:
ja, 26, smotano i smiješno biće, cigančica, nekim čudom diplomirana novinarka i apsolventica muzeologije (zadnjih godinu i pol ocjene mi upisuje samo bator time što mi je izgrickao index), siščanka trenutno na relaciji sk-zg-ri-kastav
on, 25, još smiješnije biće, moj dragi-dragi, kastavac, punker u duši, (vječni) student fizike (i njemu je bator upisao ocjene) i apsolvent sociologije, trenutno ročnik u svojoj bivšoj osnovnoj školi (proklinje život i rakiju što ustaje u 7 ujutro)
pas bator, 1,3g., komondor
(domaći) mačak lujzi, 2,2g.
kuda ide ovaj blog? živi bili pa čitali:) i komentirali i zaželjeli dobrodošlicu!
i svašta nešto lijepo:)
aku loćn