tanuki live

četvrtak, 20.01.2011.

Jesam li ja mazohist?

Iako sam ateist,
izuzetno me privlače mise nedjeljom u aranžmanu HTV2
ove nedelje sam gledao misu iz zaprešića!
misu vodi mladi pretili svećenik-
i već sam htio prebaciti program-
ali krenuo je zbor-
a kamerman-
( a izuzetno sam oduševljen kamermanima na tim misama)-
zumira jednu vjernicu sa pircingom na ljevoj obrvi-
a ja kao ja- odmah mislim ima li pircing i negdje drugdje :lol: )
no uglavnom zbog kamermana koji je pratio lijepu djecu na misi- pratio urese u crkvi- ja sam ostao na misi do kraja

i slušajući mladog debeljucu- koji objašnjava krv i tijelo isusovo-
nikako mi nije bilo jasno- zašto svećenici imaju pravo na tijelo i krv-
a narod samo na tijelo-
-
neznam tko proizvodi one krekere- koji poslušni vjernici skrušeno prožvaću kao tijelo isusovo i progutaju- i nemugu zaliti sa vinom-krvlju isusovom?
ali bilo bi zgodno kad bi crkva brendirala te krekere- pa da ih možemo kupiti i u konzumu, uživati ne samo na misama, već i doma u tijelu isusovom-
ili još bolje- koji je brend za krv Isusovu :)

- 09:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #