ime: taanjaa
msn: grgusha_dm@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

mooj mob =)=)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


samo za deejsssaa =(=(

100%
Do juce ti si znala samo za mene
a danas mislis sa njim ti je najbolje
htela si samo promene
pa makar bile i na gore
sada od ruke ti nista ne ide

Sto posto kad si s njim ti mislis na mene
sto posto kad me vidis uvek zaplaces
ma ti si s njim samo iz ciste dosade
sto posto volis me, to mrzis najvise

Ma nisam vise lud za tobom veruj mi
negde sam cuo ti sad za mnom luda si
ti nemas prava na popravne
zauvek pala si kod mene
rogove delis svima k'o poklone


Ona je tako prokleto mlada
Jer ona je tako prokleto mlada
ona je tako prokleto mlada
ona je tako, tako mlada
boli je glava, zivi za sada

Iako ja nisam za odbacit' tek tako
drzat' korak s njom nije mi lako
pogledaj je kako plese, lijepa je ko san
a ja sam lose volje jer me ceka gadan dan

Ono sto govorim malo joj vrijedi
pristojno me slusa, al' me ne slijedi
i sve mi se cini da ne igram kod nje
ne disemo skupa i to je sve

Uvijek je u kakvom dobrom filmu
i ja bih sa njom, rado bih s njom
al' suvise sam cesto prepun straha i briga
a njoj je zivot jos uvijek samo igra


SMS
Krizu, osecam krizu
kada si blizu mojih usana
upadam u krizu kada si blizu
tad gubim ja tlo pod nogama

Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
a zao mi sto nismo

Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
al' sada vise ne

K'o vino, slatko i fino
opijas me svojim usnama
upadam u krizu kada si blizu
tad gubim ja tlo pod nogama

Kome ove zime postelju grejes
i s kim se nocas uz vino smejes
koja je boja njenog karmina
ima li kosu sa mirisom jasmina
k'o ja, ima li kosu sa mirisom jasmina

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

*koga posjećujem;

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

Parcowiš =)=)
Gogoš
Barbara ;)
Kateee :))
Inesss =)=)
Deaa
Moniiii :))
Katee & Monchyy =)=)
Aleeenn =)=)
Mihyy :))

*sLiKe*

Image Hosted by ImageShack.us

meee

Image Hosted by ImageShack.us

mateich =)

Image Hosted by ImageShack.us

jopaa i jaa =)

Image Hosted by ImageShack.us

curkice :))

Image Hosted by ImageShack.us

jopa i nikky =)

Image Hosted by ImageShack.us

daja =)

Image Hosted by ImageShack.us

seka moa =P

Image Hosted by ImageShack.us

emma i ja

Image Hosted by ImageShack.us

ramona i ja =)

Image Hosted by ImageShack.us

KREŠOO I TANJAA =)=)

Image Hosted by ImageShack.us

sandrich i gogo.. =)

Image Hosted by ImageShack.us

tihooo =)=)

Image Hosted by ImageShack.us

brko and mee

Image Hosted by ImageShack.us

debele =)=)

Image Hosted by ImageShack.us

tanjicaa

Image Hosted by ImageShack.us

debele 4x

Image Hosted by ImageShack.us

gaa :))

Image Hosted by ImageShack.us

gogosh =)

Image Hosted by ImageShack.us

bucoo :)

Image Hosted by ImageShack.us

tomii i jaa :))

Image Hosted by ImageShack.us

ingena moa =)=)=)

Image Hosted by ImageShack.us

iwanchek i jaa

Image Hosted by ImageShack.us

moje i dajino malooo =)

Image Hosted by ImageShack.us

debejee =)=)

Image Hosted by ImageShack.us

mateich, tonkich i nikich :)

Image Hosted by ImageShack.us

bebeleee :))

Image Hosted by ImageShack.us

nas triii ...

Image Hosted by ImageShack.us

beban i ja :)

Image Hosted by ImageShack.us

moe maloo =)=)

Image Hosted by ImageShack.us

weee =)

Image Hosted by ImageShack.us

gaby & jaa =)

Image Hosted by ImageShack.us

mateich =)=)=)

Image Hosted by ImageShack.us

radoooo :))

Image Hosted by ImageShack.us

jaaaa

petak, 11.04.2008.

//sam za Mateich...//

Owa godina je dosta grozno počela...ništa mi nejde od ruke!! A o školi da ne pričamm ;((jedinice se samo nakupljaju..a ja nikaako da to promjenim!! Ko ni ostatak žiwota,,,počela sam ga gledat nekako sa druge strane..da widim šta ja to točno radim u žiwotu da to toliko škodi drugima..i napokon shvatilla..dosad sam pokušavala druge usrećit..al sam ih najviše unesrećila i razočarala!!!!jedina osoba koja mi se to usudila reć je ivana...i nakon onog našeg razgovora..barem ja mislim da se mijenjam..da wiše niko neće tako lako utjecat na mene...!!!!!to me swe bolii..i nikako da si to priznam..ja mislim da mogu swe...da mogu druge usrećit..a sebe uvjek stawljam na drugo mjesto..nikad još nisam učinila ništa za sebe!!!!! Pokušavam shvatit, kakav to čovjek možeš bit kad neznaš na čemu se tvoj život temelji..koji je moj cilj u životu = ja stwarno ne znam..mislila sam da se zavaravam kad sam goworila da ne mogu bez njega...a i jesam..on je bio samo želja..samo san,,,i sad kad vidim da je tako sretan sa njom,poželim da uopće više ne postojim u njihovim životima..i ako to bude bilo moguće..i ostvarit ću to!!!!a sto se tice....one druge budaleee...koju ne mogu izbrisat iz zivotaa...trenutnoo...bez brige...nek on uziivaaa....meni je dragooo...jakoooooo.....dook je onn sretan..i ja sam.....da_da..trenutno mi se život temelji na ljubawi..tako mi se bar čini..a onda na kraju kad shvatiš da od nje nemaš ništa..šta onda,,,da se ubijem..piih..baš!!!...samo kažem da to zvući besmisleno!!!jakoo...ako sam ja mislila da će me ljubaw održavat trijeznom u životu...ili savršenom,,još gore...nikad nije a nikad ni neće!!!baš sad kad sam pomislila da se to swe usavršilo....kad pogledam kako su ljudi oko mene sretni!!hodaju sa smješkom na licu...zadovoljni sa životom..pitam se ja zašto ja ne bi mogla tako??a znam da mogu..al neću...i onda sad opet ja ispadam jadna,,,al da sad usporedim koliko mi se sretnih stwari u žiwotu desilo..sa onim tužnim stwarima..šta mislite šta bi pretegnulo.....pa ono što ja jesam...i to swe što mi se događa..događa se sa razlogom..kojim??e pa sa tim...:: zato što si ja uvijek dopuštam swe..nikad nisam imala svoje neke granice...jedina granica koju sam si ja u životu zacrtala je bila...sreća,,koja je lako nestala....hihi!!!al jbg: neke stwari se na owom svijetu događaju sa razlogom..nekad sa izmišljenim..a nekad sa stwarnim!!!mnogi moj su izmišljeni..zato što su se te neke stwari dogodile i mojom željom..a i namjerno!!! A sad ako su onima koji me poznaju te stwari poznate...šta mislite..jel se to moralo desit..ili je to samo bila još jedna moja pogreška!!!??ja ne znam..pokušavam se sama izvući iz toga..a koda se sama swe više zakopavam...dublje,dublje i swe dublje!a stwarno....ja swe to gledam sa pozitivne strane..iako to ništa nije pozitivno..baš ništa,,u svemu tome ja sam pokušala nać pozitivne stwari..to nije za povjerovat..al je ipak učinjeno..hehhe!!hiih,,,,=)=)

Image Hosted by ImageShack.us


ewo samo na mateicin zahtjev...je ovo napisanoo.....a i sad mi je lakse...sto sam se napisala...sad necu morat joos duugooooo =)=)
poozzz.....=)


Image Hosted by ImageShack.us



| ...šApNi mi... (39) | ...dA niTko nE čujE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.