ponedjeljak, 10.04.2006.

EUROPSKI PRVACI!!!!!!!!!!!!!!!!!

evo napokon vam se javljam sa velikom viješću...art dance tj. mladi ansambl je prvak europe!!!!!!!!!!!!!!
kako ste vec sigurno culi...ili niste 08.04. u vojvodini odrzalo se natjecanje u kategorijama razlicitih plesova
i u jednoj kategoriji pobijedu smo odnjele mi famozne djevojke obucene u kauboje!!!!!tako kazu...!
odnjele smo i drugo mijesto u natjecanju i same kanjize...
naravno uz sve to i mi smo se jako zabavile...u busu nas je zabavljalo zivcano tele koje je svojim citnjem
intimnih problema drugih ljudi pokusavalo razveseliti tuznu sovu...
uz emino smijanje samoborcu ili cemu vec morate se nasmijati i vi...tako glupo...bez cilja...ali dobro to samo
nasa ema zna!!!
imali smo i malu nezgodicu sa nasom saskom koja mi je pomagala da pronademo krivca za ukradeni pomidor
(neznam kako se pise druga rijec za to)...nismo ga pronasle!!!
nasa odvjetnica se svadala sa raspricanim šoletom kojeg "svi obozavamo"...go šole!!!
sobe su bile ok cak je i krevet bio ugodan i imale smo i tv...na kojem mozete i pogledati zensku koja si
gura zlicu u doticno mijesto...valjda znate o cemu pricam!
cak sam si i kupila malo i robe i pravi SMOKI kojeg kod nas vise nema!!!na povratku smo stale u veliku" prodavnicu imenom RODIĆ"
tako se stvarno zove!!!i eto to je u najkracim crtama o nasem putovanju u srbiju!!!
ae odoh ja pa se cujemo!!!!!!!!!!!1

| 17:24 | Komentiraj (23) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © reasons then one - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


o meni
ja:tanja

datum of rodjenje:18.06.1990 znaci 15 godina jos malo 16

obiteljsko stanje:2 sestre, mama i tata

shkolica:ona zuta

najfrendice:marta i medina

hljubav:njente

music:sve osim narodnjaka

o sebi mislim:prosjecna glupavost

hobi:densam u ART DANCE-u i singam

nema vise o meni:da

slike
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sta nisu krasne?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to je medina


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja spretna marta


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo i mene


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slika govori sve


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kao ozbiljna


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mala pticica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nekad stvarno zna nazivcirat!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
medinin "psic"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet ova!!!
jos slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
janis joplin


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ramones


Image Hosted by ImageShack.us
bob marley


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hoobastank