nedjelja, 26.03.2006.

ola

e dragi moji...sa ponosom predstavljam svoj novi izgled bloga...naravno u tome mi je pomogla jedna i jedina medina... ona moja druga drugarica marta je dosla druga u hrvatskoj u taek won do-u ili kako se vec pise...cestitke...ja sam doma danas kao i obicno tapijarila jer me stara nije pustila van i to bez razloga...neznam sta bi jos pisala...sa obzirom da mi je ovo peti put da pisem post...isti..a nikako ga nece objavit...eh da....medina mi je jos pomogla da si stavim i muziku koju mozete cuti...a to su ramonesi a pjesma se zove pet cemetery...mislim da bi to bilo sve...pusa




| 00:40 | Komentiraj (15) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © reasons then one - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


o meni
ja:tanja

datum of rodjenje:18.06.1990 znaci 15 godina jos malo 16

obiteljsko stanje:2 sestre, mama i tata

shkolica:ona zuta

najfrendice:marta i medina

hljubav:njente

music:sve osim narodnjaka

o sebi mislim:prosjecna glupavost

hobi:densam u ART DANCE-u i singam

nema vise o meni:da

slike
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sta nisu krasne?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to je medina


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja spretna marta


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo i mene


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slika govori sve


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kao ozbiljna


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mala pticica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nekad stvarno zna nazivcirat!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
medinin "psic"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet ova!!!
jos slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
janis joplin


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ramones


Image Hosted by ImageShack.us
bob marley


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hoobastank