petak, 07.11.2008.

moj ročkas ..jeeeeeeeee

evo mene..nisam dugo pisala post,nisam imala o čem..nije mi se dalo..i tak..al sad ču pisat..
vidi se po naslovu da mi je danas ročkas..hehe..
post nisam pisala otprilike 2 tjedna..ne ljutite se valjda?
hehehe..
ročkas ču slavit u nedjelju,iako je u pon škola..al nije bitno..ja se
nadam da čemo se dobro i ugodno provest..doći
če mi neke frendice ,te najbolja frendica natalija koju skoro svaki puta spomenem u postu..heheh..nek čita sad ovo..lol..
volim ja nju spomenut..i još če doć neke frendice iz raza..
da ne zaboravim reči danas nije samo moj ročkas evč i od moje sestre,jer smo blizanke,za one koji neznaju,no neki i znaju...
dosta sad o ročkasu..danas je u školi bilo super..nije bilo
ispitivanja..najbolje je bilo na tzk-u..imamo nekog mladog profesora tj.još nije profesor al valjda če bit...baš je simpa..idem ja...
sad bum stavila neke slike i nadam se da sad neče bit tolko komicha kolko i prije..malo je muka vračat to..hehe..nema veze koliko tko komentira...
pozz svima...svom razu( 8.b),frendicama...
kissy
a sad slike..


Image Hosted by ImageShack.us


15:00 | Komentari (337) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0